hallootjes, vanmorgen een echo gehad ben nu 6 weken en 4 dagen en ja hoor tot onze grote verbazing waren er 2 iniminie ukkies te zien.. of ze het all 2 overleven is afwachten maar tot nu toe zijn het er echt 2!!! spannend!!
Gefeliciteerd !!! Hier ook oorspronkelijk een tweeling eentje heeft het hier helaas niet overleefd . Hoop bij jullie wel !!
Wauh wat een wonder ik zeg dubbel dubbel gefeliciteerd en geniet er van natuurlijk dat is echt bijzonder ..Ik hoor alleen maar de laatste tijd dat er echt veel mensen tweelingen krijgen !!
is het het jaar van de 2 ling of zo. echt veel tweelingen die opkomst zijn vanaf augustus jij gefeliciteerd en geniet er van het gaat vaker goed dan fout.
Waauw! Lijkt me dat je toch even raar opkijkt met zulk dubbel goed nieuws Zit het bij één van jullie in de familie?
GE-WEL-DIG van harte gefeliciteerd ! Wij verwachten in oktober ook een tweeling ! Wij zijn zo blij hiermee !! Geniet er van!!!!!
Hallootjjes! Bedankt allemaalvoor de lieve reacties Jaa het was zeker even schrikken vanmorgen Maar gelijk wel super blij Over 2 weken weer een echo spannend allemaal Nu kan ik nog niks kopen Nog geen 2 ling spullen voor als het wel fout gaat En voor een kindje alleen ook niet wand als het wel allemaal goed gaat Dan wil ik toch alles gelijk hebben denk ik Haha lastig hoor Maar geeft niks eerst lekker genieten