Van hoeveel kinderen droomde jij vroeger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bellabelly, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    4 :)

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    2 of 3.
    En mn eerste was dan een jongetje.
    Jongetje klopt, maar of er 3 kids gaan komen dat weet ik niet.
    We hebben van Beer nu een TP van 2 achter de rug, en nog 2 losse embryo's over.
    Misschien komt er nog een brusje uit die poging, en ik weet dan niet of ik voor de 3e een hele nieuwe poging zou willen.

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik wilde er 4. En het liefst allemaal jongens.
    Ik heb 3 knullen en ben onwijs gelukkig met ze.. :D
    De 4e? Nee... in ieder geval de komende 7 jaar niet.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Een groot gezin was wel het laatste wat ik wilde! Maar onder groot gezin versta ik iets anders dan 3 of 4 kids (ben zelf de jongste van 9).
    Als kind vond ik een gezin met 2 kinderen 'ideaal', en dan met 2 jaar leeftijdsverschil. Daarna heb ik een hele tijd niet geweten of ik uberhaupt kinderen wilde. Uiteindelijk heb ik mijn kinderlijke ideaalplaatje nog gerealiseerd ook en ik ben er heel erg blij mee. Voor ons is het compleet.

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb altijd een groot gezin gewild, wilde altijd zes kinderen.

6. Bellabelly

18 aug 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Super leuk om jullie reacties te lezen.. Grappig hoe bij sommige mama's het moedergevoel of kinderwens, plotsklaps ontstond.
    Gek hoe het leven ineens zo anders kan lopen, makes you think..

7. bananenschuimpj

bananenschuimpj Actief lid

28 feb 2011
    223
    0
    0
  8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik wilde als kind/jonge tiener wel 6 kinderen...nou dat zie ik toch echt niet meer zitten.
    Twee vind ik iig leuk en als het goed gaat en allemaal kan zou ik die derde wel overwegen denk ik!

9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    3, maar na 1 miskraam & een moeilijke zwangerschap nu is 1tje genoeg :)

10. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde het liefste 2 kindjes maar nu het 2 jongetjes zijn wil ik hooguit tot 3 gaan!

11. Sophie201112

19 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst 0 kinderen. Maar uiteindelijk vonden we het toch wel leuk om er 1 te nemen.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oei..hier ga je waarschijnlijk nog reacties op krijgen..

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik droom van een gezin met 3 kindjes. We hebben nu een heel lief jongetje. Ik vind zwanger zijn geweldig, dus ik hoop dat toch nog minstens 1 keer weer mee te mogen maken.

14. Sophie201112

19 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh, waarom?

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Je zet het nogal "lomp" neer:p

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik wou altijd 3 kinderen maar ik hoop dat we in de toekomst nog een tweede mogen krijgen en dan vind ik het wel prima :)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wilde altijd maar 1 kindje mocht het me gegund zijn.

Maar toen ik net mn zoontje op de wereld had gezet riep ik gelijk ik wil dit nog een keer mee maken.

En nu ben ik zwanger van nr 2 :D
    En dacht altijd dat ik dit wel genoeg zou vinden..
    Maar dat weet ik nog niet zeker en mijn man al helemaal niet haha

18. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Vroeger riep ik altijd heel hard dat ik een kindje(of misschien 2) wilde adopteren!
    Ik vond dat er al te veel kindjes werden geboren, dus waarom dan geen kindje adopteren die geen mama en papa meer heeft?

Tja, en toen begon de zwangerschapswens..:p Nu wil ik toch wel héél graag een kindje van mijzelf.

19. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik wilde als kind altijd een groot gezin en wel 8 kinderen.
    Het liefst wel een meisje erbij voor de rest maakte het geslacht me niet uit.

Maar mijn man denkt hier heel anders over.
    Hij vond 2 een mooi aantal en om mij een beetje te gemoed te komen kwam onze derde er (waar we allebei bewust voor gekozen hebben en veel over gehad hebben of wel wel of niet voor een derde zouden gaan). Toen kwam nummer 4 een cadeautje.

Voor ons stopt het hier, maar ik heb wel tegen mijn man gezegd mocht jij je bedenken dan zou ik toch nog wel een kindje willen (voor zover je het te zeggen hebt), maar dat zie ik niet gebeuren, dus ik ben gelukkig met mijn 4 kids.

20. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar toch wel als het lukte, minimaal 2 kinderen, liefst een zoon en een dochter. En als ik dan toch mocht kiezen ook in die volgorde :p

De volgorde is wat anders geworden, ik kreeg eerst een dochter en daarna een zoon. Inmiddels ben ik zwanger van ons derde kindje, en of er nog een 4e komt? Dat weet ik niet. Dat zie ik met de tijd wel.

Deel Deze Pagina