Hier heb ik altijd gezegd, mocht mijn relatie eindigen terwijl ik 1 kind heb van de ex dan zou ik zeker niet uitsluiten dat er nog een volgende zou komen (je weet neit wat de toekomst brengt maar dan zou de wens voor een 2e er wel zijn). Ik heb namelijk het idee in mijn hoofd dat ik 1 kind 'zielig' vind. *Mijn idee, ik val niemand aan * Met omgangsregeling is hier ook geen gedoe meer, want die is er niet meer. Mijn dochter zegt ook gewoon papa tegen mijn huidige vriend. Al zal ze zich vast gaan afvragen waarom zij een andere huidskleur heeft .
Ik heb nog geen kinderen, maar als ik binnenkort in verwachting raak van mijn vriend, en het zou ooit misgaan blijft het bij dat ene kindje, hoe jong ik ook zou zijn ik wil absoluut geen 2 kinderen bij 2 verschillende mannen, het is voor iedereen verschillend natuurlijk maar ik blijf bij mijn standpunt. Heb het zelf meegemaakt dat mijn moeder mij als 12 jarige heeft laten vallen omdat ze zo nodig moest vreemdgaan en 2 andere kinderen moest baren dus ik pas!
Ik zal trouwens ook geen problemen of gedoe hebben met een omgangsregeling. Die komt er niet (zoals het nu lijkt iig)
Hier bijna 2 kids en 1 man. Ik hoop dat dat ook zo blijft vooralsnog zijn de vooruitzichten goed, haha
Ligt eraan hoe t verdeeld is haha Vriend van ons is witter dan wit en zn dochter is toch echt een mooi getint kindje
Ik heb kids van 2 mannen. Mijn oudste van 21 is van mijn ex.Huwelijk duurde 4 jaar omdat hij vreemd ging en ik was het zat.Exact een jaar na de scheiding mijn huidige man ontmoet en we zijn nu alweer 18 jaar samen.Samen hebben we 3 kinderen(oudere tieners).En nu weer zwanger van hem van een mega-wondertje.
van 1. ons tweede kindje is onderweg en ik vind 2 ook genoeg. maar stel bijvoorbeeld mijn vriend overlijdt nu, en ik ontmoet jáááren later weer een geweldige man, dan kan ik me voorstellen dat je samen nog wel een kindje wil. (moet je wel redelijk jong zijn wil je jaren later nog op een "normale" leeftijd moeder worden) je kunt niet in de toekomst kijken.
Haha ja klopt. Maar mijn dochter is net zo donker als een volbloed ook kan zijn. Haar vader is heeeeel donker. Mijn vriend en ik zijn beide spierwit hahahaha.
2 kids bij een man. Genoeg hihi. Kan me wel voorstellen dat je na een mislukthuwelijk. Je dan een ander tegen komt en je kinderwens is nog niet vervult dat je dan kinderen hebt van meerdere partners.
Ik ben spierwit mijn kids bijde koffiekleurig bruin zie avatar. Vader is niet echt heel licht haha. Heb je dat nu ook je ziet het als moeder niet eens meer dat ze gekleurt zijn, Maar dat is mijn beleving.
Ik zelf ook 2 kids van 1 man. Maar ken iemand die 4 kids heeft bij 3 mannen.... Tja lekker grote familie... nooit problemen trouwens.