Van 1 man, maar ik hoop dat het er meer worden! Klinkt wel erg raar, zoals het er staat, maar logisch te verklaren natuurlijk; ik ben vanaf mijn positieve test niet meer samen met m'n ex, zie hem ook nooit meer (gelukkig), en wil zéker nog meer kindjes! Ik vind het trouwens best apart om er zo tegenaan te kijken! Ik zal, als ik ooit een 2e kindje mag krijgen, nooit leven met het idee dat ze 'twee verschillende vaders hebben', of er in ieder geval niet bij stilstaan.. Ik moet echt even denken om me te realiseren dat Damien inderdaad ook nog een 'vader' heeft Die is er nooit geweest en heeft nooit ook maar iets vader-achtigs gedaan, dus in mijn ogen heeft Damien gewoon geen vader (tenzij je naar het biologische gedeelte gaat kijken natuurlijk, maar goed)
Ik heb een kindje van een donor, ben alleenstaand, dus ik hoop wel in de toekomst een lieve man te vinden waar ik nog een kindje mee kan krijgen.
1 en is toch echt de bedoeling dit te houden hihihi. ken dr trouwens wle meer die van 2 hebben en ook een die drie verschillende papa`s bi jde kids heeft en ook nog eens stiefkids dat lijkt me toch lastig.
ik heb wel een beetje moeite met dit soort topics 'uit nieuwsgierigheid'. (jaja, dan moet ik maar niet lezen, gelijk hebbie!) Maar mijn bek valt nog meer open van topics met de 'nieuwsgierige' vraag hoe vaak je poept. Werkelijk waar... En als er dan ook nog serieus op geantwoord wordt begin ik echt aan mijn geestelijke gezondheid te twijfelen... beniknugek? Maar ik heb dit topic nu te lang verzuurd met mijn gezeur, dus hop hop, wegwezen Amber!
van 1 man gelukkig. Ken ook wel iemand die heeft straks 3 kids bij 3 verschillende mannen.. ja ik vind het moeilijk oordelen want soms loopt het gewoon zo.. bij deze had het niet zo gehoeven maar goed dan nog is het niet aan mij om te oordelen..
bij een oud klasgenoot van mij hadden ze 5 kinderen. Allemaal van een andere vader. Tja zo kan het dus ook. Liefs
Ik heb meerdere relaties gehad in mijn leven, maar nooit met een man die ik als potentiële vader van mijn toekomstige kinderen zag. Totdat ik ik mijn huidige man leerde kennen, maar helaas.... nog steeds 0 kinderen.
Hahaha! Mijn schoonmoeder maakt wel eens grapjes over haar oudste zoon omdat hij als enige van de 4 donker haar heeft. Dan zegt ze dat hij van de melkboer is.
Mijn eerste...dus van 1 man. Mijn vriend heeft wanneer onze kleine is geboren 2 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. Maar goed.. Daar zit dan ook 14,5 jaar verschil tussen. Mocht het, en ik hoop het niet, ooit overgaan tussen mij en mijn vriend.. dan zal ik best kinderen willen krijgen van een nieuwe liefde.. Ik ben nog maar 20 dus er kan van alles gebeuren in mijn leven. Maar goed, ik ga er vanuit dat het blijft bij kinderen van 1 man!!
Ik kan voor 99% dat toch wel zeker zeggen, ik wil alleen kinderen van 1 vader omdat ik niet wil dat mijn gezin in tweeen word gescheurd omdat beide vaders (of een ervan) zijn kind(eren) wil zien terwijl de andere dan naar de andere vader gaat, dat vind ik zielig. Mijn man zou bij einde van onze relatie of bij mijn overleden ook een knip laten zetten dat is bij ons de afspraak. Wat iemand anders wil doen dat is aan hun dit is onze visie erop..
Ik riep dat ook altijd,..het is anders gelopen.. Wij doen dat bijv nu zo: de meiden gaan om het weekend naar hun vaders..elk apart dus..het andere weekend zijn ze samen bij mij en die zondagochtend gaan ze regelmatig samen met mijn ex naar opa en oma. (voor mijn oudste voelt mijn ex als een vaderfiguur) Elke woensdag eet mijn ex samen met de meiden en brengt hij ze naar bed.en als het kan eet ik dan gewoon mee. Alle verjaardagen aan mijn ex zijn kant gaan beide meiden mee,waar de jongste gaat,gaat de oudste ook. speciale dagen zoals feesten op school en ouderavonden gaan we met zijn allen,dus zowel met de vader van de oudste als met de vader van de jongste.
Ik heb 1 kind, dus van 1 man, maar... Ik ben gescheiden en heb nog kinderwens, dus hoop over niet al te lang tijd toch nog weer een man tegen te komen en kindje mee te krijgen. Ik vind het nu nog een raar idee, dat je dan 2 kids van 2 verschillende vaders zou hebben en zou vroeger ook gezegd hebben 'no way', maar t leven is gewoon anders gelopen dan bedacht. Ik zeg nooit meer nooit