Straks 3 kindjes van 1 man, en bij een eventuele scheiding blijft het daar ook bij, medische gezien is het voor mij niet verantwoord om nog een keer zwanger te worden.
Hier 1 kindje van 1 man! Onze relatie zit erg goed maar durf toch niet voor 100% zeker te zeggen dat het zo blijft.. en we zijn allebei nog redelijk jong dus over 10 jaar kan het best anders zijn.. zullen we dan gewoon verder kletsen?
2 kids van 1 man en dat blijft zo want als het goed is komen er geen kindjes meer dus mocht ik een nieuwe man krijgen heeft hij pech . hadden erg vroeg een relatie en kregen ook erg vroeg kids. nu 9 jaar gelukkig samen eigenlijk iedereen die ik ken heeft gewoon kids bij een vader behalve mijn nichtje mijn nicht heeft 3 kinderen van 3 verschillende vaders. haar moeder heeft 5 kinderen van 3 verschillende vaders dus neemt der moeders voorbeeld en hopelijk heeft ze nu de juiste man bij wie ze wil blijven
Maar als je 9 jaar samen bent (2002) en je oudste kindje is in 2007 geboren (of sterretje in 2006), hebben jullie toch niet zo vroeg kinderen gekregen? Of snap ik 'm nou verkeerd?
shaddixx: denk dat ze bdoelt dat ze jong was dat ze haar eerste kindje kreeg. Hier 2 van 1 man en met zekerheid blijft het zo, ik wil me nl. dit jaar nog laten steriliseren, het is medisch namelijk niet meer verantwoord om ooit nog zwanger te raken voor mij i.v.m. bekken en premature weeen.
Ik heb 1 kind van 1 man, en denk ook wel dat dit zo blijft. Ik vind 1 kindje nl genoeg. Maarja zeg nooit nooit, de toekomst zal het uitwijzen.
2 kinderen van 1 man. Maar mocht er ooit een andere man komen, wat ik niet hoop, sluit ik niet uit dat ik nog kinderen meer met hem zou krijgen.
ik heb nog maar 1 kindje, dus het zou wel bijzonder zijn als het van 2 mannen was maar ik wil nog wel ooit een kindje, maar hopelijk gewoon van dezelfde vader. Maar wat lovely zegt, ik zou dat nooit kunnen uitsluiten, je weet nooit hoe iets loopt. Van 2 mannen vind ik nog zo gek niet hoor, dat hoor je toch redelijk vaak. Er zijn ook 2 stemmen op 3, zou dat echt zijn, of doet iemand dat gewoon om de boel op te jutten??? Anders zou het wel leuk zijn als ze ook reageren, helemaal niet om te bekritiseren, maar ik ben gewoon benieuwd hoe dat zo gelopen is.