hier ook 2 kids van 1 man ik hoop dat de ev 3de en 4de ook van hem zijn Maar mocht mijn man vroegtijdig overlijden, dan sluit ik niet uit dat er meer kids komen van een andere vader Ik ben pas bijna 25 en om nooit geen kindje meer te krijgen, kan ik me nog niet voorstellen
Hier: Ik 2 dochters,1 van mijn ex en 1 van mijn man. Man 2 dochters,1 van zijn ex en 1 van mij. Dus totaal 3 meiden hier. Omgang tussen mij en mijn ex gaat beter en loopt soepelder dan de omgang tussen mijn man en zijn ex(helaas). Als gezin zijnde zou je willen dat het beter liep maar dan zal zij mee moeten gaan daar in en dat doet ze niet. Mijn ex heeft zoch erbij neer gelegd en heeft in de tussentijd een keer mee gegeten,mee geweest naar zwemmen en gaat bijvoorbeeld ook volgende week mee naar de disco op school. Helaas zijn dat dingen die bij mijn man niet gebeuren.
Ik heb 3 kindjes van 2 mannen. De meiden van mijn ex en de jongen van mijn huidige partner. Bezoekregeling loopt en is voor ons niet moeilijk. Merk wel dat de jongste zijn zussen mist in de weekenden en de vakanties als ze niet hier zijn. Als hij dadelijk wat groter is zal hij het snappen. Zeg nooit nooit. Je kunt niet weten wat je toekomst gaat brengen. Je trouwt niet met het vooruitzicht om weer te gaan scheiden. Helaas ging mijn ex vreemd en had ik daar genoeg van. Naderhand een lieve man tegen gekomen en zo geschiedde.
Ik heb 1 geweldige zoon van 1 geweldige man. Ik hoop dat het in de toekomst meer mogen worden (kinderen hé, niet meerdere vaders haha). Overigens snap ik het heel goed wanneer je om welke reden dan ook uit elkaar gaat dat je met een eventuele nieuwe partner ook besluit om nog een kindje samen te willen. Wat ik wel shocking vond was dat een bekende van mij zwanger was van haar dochtertje en dat er 5 potentiële vaders waren! Dan moet je dus in circa 1 week á 1,5 week onbeschermde seks hebben gehad met 5 mannen Op dit moment heeft ze 3 kinderen van 3 vaders, wat een geregel in de weekenden..
1 kindje, van 1 man dus . En ik ben voorlopig nog wel bij mijn man en hoop nog wel meer kindjes te krijgen van hem en niet met een andere man.. maar mocht er ooit iets gebeuren kan ik het niet uitsluiten he
Hier (bijna) 2 kinderen van 1 man. Maarrr.. ik wil heeel graag nog meer kinderen (1 of 2) en dat zal dan niet van dezelfde vader worden waarschijnlijk. Maar goed, ben nu 23 dus heb mijn leeftijd mee, dan zal het pas over minimaal 5 jaar ofzo weer zijn. En ik ben ook wel eens nieuwgierig hoor, en dan oordeel ik ook echt niet. Zo ken ik iemand met 5 kinderen van 4 vaders. Daar gingen toen allemaal praatjes over rond etc. Ik heb het er eens 'luchtig' over gehad en haar verhaal was echt helemaal niet zo gek. Soms loopt het gewoon zo. Mijn ideaalplaatje was ook altijd gewoon 3 kinderen met 1 man en een lang en gelukkig leven. Maar ik ben nu ook al heel gelukkig met mijn 2 ukjes in mn eentje hoor En mijn moeder heeft ook 3 kinderen van 2 vaders, nou zowel mijn broer en zus (andere vader) als ik hebben daar echt niets aan overgehouden hoor.
Hier 3 kids van 1 vader Maar idd je weet nooit hoe het loopt in het leven. Ik heb 2 half broertjes, dus mijn moeder heeft 3 verschillende kids van 3 mannen.
2 jongens samen met mn ex. 1 meissie van mn huidige man. Als ik alles van te voren geweten had had het bij 1 van mn ex gebleven (hij was niet zo goed met kinderen....ALS hij al eens thuis was...) Alhoewel ik mn 2e een bijzonder kereltje vind en hij MIJ veel geleerd heeft. En wat er dan nog verder was gebeurt met mijn huidige man weet ik niet....maar heb er altijd 3 gewild (en ondertussen nog wel meer...maarja dan moet ik eerst een goudmijntje vinden )
Zoo, er zijn er écht niet veel in de poll in vergelijking met 1 vader, gelukkig maar he? Alhoewel het aantal echtscheidingen dan wel weer 1 op 3 is, krijgen veel ouders dus niet nog meer kinderen in een nieuwe relatie.
Hier 3 van 1 vader. (en dat hoop ik ook zo te houden idd) Maar goed, ik vind het ook niet vreselijk als een vrouw dat niet heeft hoor. Ik bedoel, je weet nooit hoe het gaat lopen in je leven. Stel je gaat scheiden en krijgt een nieuwe man die nog geen kinderen heeft, maar wel graag kinderen wilt. Dan kun je moeilijk zeggen ' nouja pech gehad, ik heb al een kind met mijn ex' Of je bent ooit tijdens een one night stand of korte relatie ofzo zwanger geraakt, maar ja wilt graag meer dan 1 kind. Dan ga je het denk ik ook niet laten alleen omdat er dan meerdere vaders zijn.