Ik weet niet of t nog klopt die aanvragn waren nog van ton ik Minder verdiende nou moet ik zeggen dat mijn contract inkomen eigenlijk maar 900 euro is maar ik pak meer uren Maar die aanvragen zijn nog van toen ik studeerde maar heb e nooit wat over gehoord hoefde ook geen aangifte te doen over 2010 ofzo! Maar het is netto inderdaad.
Nou dames jullie hebben mij toch aan het denken gezet en ik heb dan ook net mijn lening stopgezet bij de IB-Groep . Scheelt straks toch weer een euro of 30 per maand.
Ja dat wel. Moet Binnekort sowieso veranderigen doorgeven doe ik meteen even mijn inkomen wijzigen! Hihi.
ik vind het niet nodig om hier neer te zetten hoeveel we verdienen per maand... maar in iedergeval meer dan genoeg we krijgen geen toeslagen e.d...
Kijk dat is heel verstandig. Want het scheelt 30x12x15 = 5400 euro uiteindelijk. Kan je toch leuk 2 keer van op vakantie ofzo
Ik vind dat ook echt vaag. Zo krijgt een vriendin van mij, alleenstaande moeder en ook student, 100 euro minder stufi dan ik. Terwijl wij het als twee verdieners volgens mij minder hard nodig hebben dan zij.
zo hee dat is echt veel, zonder werken. Ik heb er altijd 3 dagen bij moeten werken en niks geen zorgtoeslag of huurtoeslag. slechts 4 jaar en daarna, is het, ook als je een extra studie wilde doen, "jammer joh". Alles voor eigen rekening...
pas op hoor anders moet je het gewoon terugbetalen! Altijd meteen bij de belastingdienst wijzigen als je inkomen veranderd! (en dan niet voor 1 maand, maar structureel)
ik dacht van niet nee, ik zal nog eens bij mn vriend vragen morgen. Maar volgens mij krijgen we alleen kinderbijslag.
haha ja ik studeer ja..maar ik studeer voor mn werk, voor de belastingdienst werk ik dus gewoon Ik ben aangenomen op een functie, maar voor die functie moet ik eerst een studie doen die je alleen kan doen als je bent aangenomen op de functie Vaag, maar waar Ik krijg dus betaald om te studeren, ideaal! (en ik werk ook gewoon hoor als ik daar de tijd voor heb)