Sorry als ik dit bericht verkeerd plaats, maar ik kan niet vinden waar ik dit het beste kan plaatsen. Mijn zusje is binnenkort uitgerekend en ik organiseer voor haar een babyshower. Heel anders in deze Corona tijd, maar het idee is dat iedereen inlogt via zoom en zo digitaal aanwezig kan zijn. Ik breng alle cadeautjes langs, versier het huis en zorg voor een high tea voor haar en haar man. Maar hoe kan ik het verder een beetje leuk maken voor de digitale aanwezigen? We hebben iedereen gevraagd om een babyfoto en houden een soort van pubquiz en pakken tussendoor cadeaus uit. Misschien vraag ik iedereen nog om een wens voor de aanstaande moeder op te schrijven om daar een boekje van te maken. Wie heeft al deelgenomen aan een digitale babyshower en heeft nog leuke ideeën? Bedankt alvast voor het meedenken
Niemand een idee? Ik heb zelf geen ervaring met babyshowers, maar wil er wel graag iets leuks van maken Misschien iemand die zelf een digitale babyshower heeft gehad?
Misschien kan iedereen een naam zeggen of datum van geboorte, je maakt een lijst en degene die het juist heeft krijgt een klein cadeautje als de baby is geboren? Als je met niet zoveel bent kan je ook 2 datums opgeven.
Laat iedereen een baby/opvoedadvies opschrijven voor de ouders. Of een wens voor de baby. Dit kan 1 iemand dan misschien opschrijven op kleine blaadjes en in een leuke pot stoppen.
Bedankt voor je ideeën! Wens voor de baby vind ik erg leuk en een pubquiz is door een vriendin gemaakt geloof ik. Denk dat we dan toch al wat leuke dingen hebben, vandaag slingers en ballonnen besteld. Hopen dat ze het straks leuk vindt allemaal