Van huis uit meegekregen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mop81, 10 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Misschien komt het ook dat op alle nieuwsitems staat het juist niet te doen.

Mop81 vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Nee klopt wij normaal ook niet maar moest t nu ff zeker weten goed doen ivm 3 ouderen waar we ook straatjes stonden te schrobben. Was een klusje maar super veilig.

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Naar aanleiding van dit topic even vandaag toen ik mijn rondje liep opgelet maar ik denk in onze hele vinnexwijk 3 schone stoepjes. De wijk ernaast met wat meer oudere mensen wat meer ik schat net iets minder dan de helft. Ik denk dat het iets van vroeger is :roflmao:

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.791
    7.411
    113
    Vrouw
    Compleet on topic: van mijn ouders heb ik overgenomen om op vrijdag van pyjama te wisselen voor de kinderen, en veel eetstructuur en gezamenlijke leermomenten met het gezin. Redelijk vaste tijden voor vast soort eten. Veel op de fiets doen is er nog één, want mijn ouders hadden en hebben geen auto.

juf1987 en Mapje vinden dit leuk.
  5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik zie wel dingen die ik hetzelfde doe als mijn moeder, zoals bvb de manier waarop zij de handdoeken en vaatdoekjes vouwt, zo doe ik het ook. Maar wat bij ons heel anders is dan bij mijn ouders, en wat mijn moeder eigenlijk ook gek vind van ons, is dat wij op zondag in een chillbroek lopen of de kinderen gerust in een pyjama. Mijn ouders hebben van huis uit mee gekregen dat je op zondag er juist netjes bij loopt, doen wij dus net even anders :roflmao:

Deel Deze Pagina