snachts zweten een voorteken??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door deesje84, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

iemand ervaring met snachts zweten?

ik.moet regelmatig na de toilet snachts en nou is mij opgevallen dat ik delaatste 3 nacchten steeds een vochtig best nat shirt heb nirmaal heb ik dit nooit
    vanacht zelfs even gedacht dat water was gebroken omdat mijn benen vochtig waren

nu hoorde ik dat het te maken kan hebben met verandering van.hormonen die zich klaarmaken voor de bevalling??

heeft iemand hier ervaring mee of komt het iemand bekend voor ben erg benieuwd ben inmiddels bijna 33 weken zwanger

groetjes daisy

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik had een zeiltje onder me gelegd voor als m'n vruchtwater zou breken, maar ik werd snachts doorweekt wakker. Puur zweet, bah! Uiteindelijk toch maar besloten om het zonder zeiltje te doen, en ik zweet nog wel, vooral tussen de benen, maar lang zo erg niet meer.
    Heel normaal lijkt me. Heb er nu al weken last van.

3. MamaMe

MamaMe Niet meer actief

Ik heb het af en toe ook, zou wel met je hormonen te maken hebben. Weet niet of het te maken heeft met voorbereiding op de bevalling. Hier nog niks van gemerkt iig ;)

4. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t ook gehad in de laatste weken voor de bevalling alleen ik had al wel dat plastic op t matras voor t geval dat mn vluezen zouden breken...

5. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi

hier heb ik het zeiltje nog niet onder het laken gelegd

ik heb ook geen idee vanaf hoeveel weken dat eigenlijk al moet??

ik vind het zoiets apart ik zweet eigenlijk nooit zo snel maar snachts is het verschrikkelijk met name onder de borsten en bij de benen
    niet eens echt onder de oksels ( sorry voor de details)

het zal er danwel bijhoren en ik ben dus niet de enigste
    hoop alleen wel dat het snel ophoud want echt lekker is het niet

groetjes

6. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Ik zweet ook snachts sinds een week ong. Vooral tussen de borsten! Heb er nooit last van maar nu...
    Afgelopen week heb ik in het zh gelegen met veel harde buiken.
    Of het ermee te maken heeft, geen idee?

7. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hier trouwens ook aan de antibiotica wegens blaasonstekling maar die pillen heb ik vandaag opgemaakt

dus lijkt me niet echt dat dat ermee te ,maken zou kunnen hebben het is trouwens al de 3e kuur en eerder ook geen ;last van gehad

8. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zweet al weken enorm op mijn rug... Plak vast aan het hoeslaken door mijn hemdje heen. Tja blijkt erbij te horen... Heb er zeker al last van sinds week 25 en de bevalling heeft zich nog niet aangediend ;)

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Ik heb er ook last van. Al vanaf een week of 17/18 en moet nog lang niet bevallen.. tenminste dat hoop ik hihi :p

10. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Hier ook al weken last van, van mij mag het voorbereiding zijn en dat het maar snel op gang komt want ben het helemaal zat

11. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Dit heb ik ook heb al 2 dagen dat ik zwetend wakker word.

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat grappig dat iedereen zo anders reageert op dezelfde hormonen. Ik zweet me dus elke maand 's nachts een ongeluk als ik ongesteld moet worden, maar zweet juist helemaal niet 's nachts als ik zwanger ben- althans tijdens mn vorige zw- ben nu nog te pril om iets te kunnen zeggen. Zelfs toen ik het later in mn zw best wel heel warm had (sliep altijd zonder dekens) zweette ik nog geen druppel.

13. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb het ook al een aantal weken, inderdaad ook niet echt zweten onder mijn oksels maar onder borsten en benen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik met voedingskussen slaap dat het bij mijn benen zweet. Maar mag van mij wel beginnen nu hoor haha ;)

Deel Deze Pagina