Hallo, Even een vraagje, Miss beetje raar om die vraag hier te stellen, maar ben me ten einde raad en hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik ben bijna 30, heb een dochter van 6. Ook heb ik een schat van een vriend van 34 die een dochter heeft van 4. Wij willen nog een kindje, maar omdat ik in de schuldhulp zit is dat momenteel nog niet handig. althans, ik zie t wel zitten maar vriendlief wil nog zeker 1 jaar wachten. Nu ben ik allang blij dat hij nog een kindje met mij wil (als we zwanger kunnen en mogen raken natuurlijk) omdat z`n ex hem nogal een kunstje heeft geflikt. Alleen ik heb de afgelopen 1,5 jaar gigantisch last van mijn hormonen en weet echt niet meer hoe ik er mee om moet gaan. Wil zo graag nog een keer zwanger zijn en m`n lichaam schreeuwt er om. Voel me bijna zoals t filmpje van Jochem Myjer met klapperende eierstokken. Maar wie kan mij de tip geven zodat mijn lichaam weer rustig wordt, en ik niet bij ieder bericht dat iemand zwanger is of bevallen is begin te huilen want t breekt mij echt op en ben ook bang dat t mijn relatie gaat kosten. HELP!!!!
Ik weet noet of je klapperende eierstokken zomaar in kunt binden.. Ik kon het niet! Had inderdaad ook moeite met andere zwangeren, bevallenden. Heb mijn ouders verteld dat we graag zwanger wilden worden maar dat het nog niet kon ( moesten 8 maanden wachten door ziekte) en er veel over gepraat, dat luchtte soms wel op.
Hoi Hoi, Ik herken je verhaal. Ik heb t ook. Mijn beste vriendin is zwanger en merk dat ik haar probeer te ontwijken. Maar ze begrijpt t gelukkig want heb t haar uitgelegd. Ook vertelde mijn schoonzusje op de eerste verjaardag van haar dochter dat ze weer in verwachting was. Nou ik brak zowat. Kwam echt zo onverwachts. Niet dat ik niet blij ben maar pff wil ook zo graag!! 3 maanden voor ik weg ging bij mijn ex (3,5 jaar geleden) heb ik een kindje verloren. Nu sinds januari 2012 een nw vriend en sinds 1,5 jaar heb ik er echt heel veel last van. Praten helpt niet meer helaas. ben echt ten einde raad