Hierbij nog een update. We hebben net een terugplaatsing gehad van een 8-cellige. Er blijken toch 5 bevruchtingen te zijn geweest. Nog 4 in de race voor de vriezer. Dat halen ze vermoedelijk niet allemaal. 1 loopt iets achter. Nu maar weer duimen.
goed nieuws! Hopelijk is het deze tp al raak. Maar fijn dat er grote kans wat op reserve ligt. Heb je al wat gehoord? En wanneer mag je officieel testen?
Ik mag 15 mei bloedprikken. Ik weet nog niet of er cryo's zijn. Ik krijg daar per post bericht over. Maar ik ga ze heel eigenwijs vanmiddag even bellen.
@Patty86 ennn had je gebeld? Wat vreemd dat ze dat gewoon per post doen. Veel succes op het wachtbankje. Mijn duimen gaan weer draaien voor je!
Als het goed is hebben we 1 cryo. Ik vind het allemaal tegenvallen. Maar goed het kan ook anders besef ik mij heel erg.
Ik kan me voorstellen dat je dit tegenvalt. Jullie allerlaatste poging had je toch gehoopt op wat meer kansen, logisch!
Ik snap dat je op meer kansen gehoopt had. Maar misschien heb je die helemaal niet nodig! Fingers crossed dat de eerste een blijvertje is!
jaa daarom. Ik wil niet teleurgesteld zijn, zeker niet tegenover jou. Ik mag echt niet klagen. Proberen positief te blijven
Weet je de aantallen willen ook niet altijd wat zeggen. Arts zegt hij ziet soms dames met 20 eicellen waarvan er maar 1 overblijft maar ook dames met 3 eicellen waarvan er uiteindelijk 3 geschikt zijn. Als ze bij ons niet uit elkaar gevallen waren dan waren er 2 van de 3 rijpe bevrucht en dan was dat een mooi aantal geweest. We proberen het gewoon nog een keer in Duitsland en dan door naar Spanje daar liggen de slagingspercentages veel hoger. Heb al contact met de kliniek en ze openen deze zomer een kliniek in Alicante. In Sept in onze vakantie gaan we er een kijkje nemen. Heb al met mijn baas geregeld dat ik max 5 mnd vanuit Spanje mag werken als het nodig is. En bij mijn vriend op het werk was het ook geen probleem. Ze checken daar ook de embryo's op afwijkingen en dan is er minder kans op miskramen dus dat vind ik ook wel positief. Wel allemaal wat duurder maar gelukkig is dat geen probleem voor ons.
Meid wat heb ik toch een een ongelooflijk respect voor jou. Je hebt al een plan A en B. Het kan toch niet anders dan dat jullie moed en doorzettingsvermogen beloond gaat worden. Wat fijn ook dat de financiën geen rol spelen. Wij zouden dat niet kunnen betalen. Maar wij hebben natuurlijk een gezin en dan gaat het erg hard met het geld. Zeker nu we bijna een tiener hebben die in een groeispurt komt. Ik blijf kleding kopen en boodschappen doen. Gisteren was mijn moeder jarig en zijn we een dagje naar het Zuiderzee Museum geweest. Fijne afleiding. Gisteren lag de brief uit Voorburg op de mat dat ze 1 embryo hebben kunnen invriezen. Dus we hebben nog 2 kansen op een baby. Gisteren in het museum reageerde ik heel sterk op alle luchten. Dus heb toch wel een klein beetje hoop. 11 dpo vandaag. 13 dagen na de Gonasi en in mag woensdag bloedprikken. Ik durf gewoon niet te testen.
@Patty86 Wat spannend zeg! Snap wel dat je niet goed durft te testen. Al vind ik het via een telefoontje te horen krijgen ook wel enorm spannend. Blijf nog even duimen voor je! Zou zo fijn zijn als het is gelukt, dat niet alle druk op die laatste cryo komt.
De luchtjes ruiken kan wel een goed teken zijn. Knap dat je nog niet getest hebt. Woensdag is het 14 DPO? Wel al goed dat je iig nog niet ongesteld bent. Dat kan normaal ook al van 10-12 DPO gebeuren. Hoop het zo voor je.
ja wat onwerkelijk is dit. Ik durf het woord nog niet uit te spreken. Maar het voelt nu al heel anders. Moe, misselijk, hoofdpijn. Viel tijdens de lunch in slaap. Ook nog een kruidvat en cb gedaan. Hier kun je echt niet meer om heen. Nu zou ik het liefst over 3,5 week pas wakker worden. Maar het voelt wel anders. 5x scheepsrecht.