Dankjewel lieve meiden. Wij rekenen echt nergens meer op. Kan me niet voorstellen dat als je 4 jaar bezig bent, 2 terugplaatsingen achter elkaar blijven plakken. Gebruik ook niks meer. Vertrouw op mijn eigen lijf. Na de curretage was alles heel goed schoon.
Ik gebruik juist de omgekeerde redenatie: als de vorige embryo alles goed genoeg vond om te blijven plakken, is er geen reden om aan te nemen dat deze niet ook gaat innestelen toch? Fingers crossed!
Hier is de rollercoaster weer begonnen. Oplopende test 13 dagen na ovitrelle. Bovenste gisteren en de onderste van zojuist. Ik ben helemaal de weg kwijt. Had me erbij neergelegd dat het klaar was. En nu weer de hoop en de angst tegelijk. De start is mooi!
Aahhh Patty! Je zit idd weer in de rollercoaster, maar iig positief dat je erin bent mogen stappen en het niet helemaal klaar is. Wat enorm spannend weer zeg! Zwanger worden is dus het probleem niet. Dat dat kleintje nu maar mooi blijft zitten. We blijven duimen.
Wat ontzettend spannend! Kan me heel goed voorstellen dat je emoties alle kanten opgaan. Ik ga heel hard voor jullie duimen! Op naar een goede zwangerschap
ja het liefst wil ik gewoon 3 weken mijn kop in het zand steken. We gaan het zien. Het begin is goed.
Vandaag een knaller. VK gebeld..1e echo bij 6+6 weken. En dat is 14-11. Hopelijk nu eindelijk goed nieuws. Ik gebruik geen utro. Mijn mantra is voor nu geen bloed is goed. Het ziekenhuis wil pas bij 8 weken een echo. Dat trek ik niet.