Nou inderdaad, alle kanten op he. Ik ben er gewoon zo vreselijk klaar mee. Denk dat de periode zonder hormonen ook wel goed voor me is geweest. Ik wil me weer op andere dingen focussen. Heb er wel verdriet van hoor, maar het geeft ook heel veel rust en ik kan nu veel beter omgaan met bijv de per ongelukke baby van mijn broertje. Kon afgelopen weekend voor het eerst zonder ongemak of verdriet ernaar vragen. Dat was een nieuwe ervaring. Ik sta trouwens voor zaterdag TP op de planning. Dus dan ga ik het wachtbankje weer op.
Wel goed dat je naar de baby kunt vragen nu. Dan sta je er nu toch veel sterker in dan voorheen. Heel veel succes zaterdag. En @Patty86 welke cyclus dag zit je nu? Ik op dag 11. Ovulatietest gaf gister een licht streepje. Ik hoop niet dat ik op zaterdag uitkom want dan zijn hier 5 vrienden aan het logeren . Vrijdag maar alvast gezellig maken.
@Kletskous82 ik zit nu op cd10. Ik land op cd13 weer in Nederland. Ik ga dus vrijdag beginnen met testen. @willow1988 heel dapper van je. Ik heb ook veel baby's in de omgeving. Dat gaat ook heel wisselend. Ik denk dat het heel normaal is in dit traject die ups en downs. Toch proberen stapje voor stapje te denken en ook niet steeds van we zijn al zolang bezig. Het helpt niet. Heel veel succes zaterdag. Het is een 3 daagse toch??
Grappig dat we maar een dag schelen. Heb hier al gezegd dat als zaterdag/zondag de eisprong is dan doen we het maar heel stilletjes. Wij slapen beneden. 4 vrienden slapen boven maar ene slaapt in de garage dat is naast onze slaapkamer. Alleen zuipt die toch veel dus die zal wel goed slapen Erg he dat het zo gepland moet worden. Blij als het lukt en dit gedoe voorbij is. Alhoewel het dan waarschijnlijk nog meer stressen wordt.
@Kletskous82 @Patty86 Grappig dat we nu dan allemaal nog even een ‘natuurlijke’ ronde hebben Hopen op een boel wondertjes! @Kletskous82 Stom om er elke keer zo over na te moeten denken inderdaad. Volgende cyclus zitten wij rond eisprong in de camper dus dat wordt ook nog leuk @willow1988 Pittig om daar over na te moeten denken, zeg! Maar vind het echt sterk van je. Het is ook elke keer afwegen van wat is het voor mij waard. Ik duim wel voor een mooie cryo uitkomst voor jullie!
Ja hopen dat er wonderen gaan gebeuren. Haha in de camper kan ook gezellig zijn. Is weer eens wat anders. Op de parkeerplaats gemaakt kun je dan later zeggen Hier begint de ovulatie test al iets donkerder te worden. Hoop dat het vrijdag wordt ipv zaterdag.
Hier mooi de piek op dag 14 en perfect op vrijdag vanavond nog een testje doen maar denk niet dat ie nog donkerder wordt
Premom app... Super fijn en gratis. Je kunt de easy home testen scannen met de app. Kosten maar 20 euro voor 50 testen met 20 zwangerschapstesten bij amazon. Je kunt het ook met eigen ovulatietesten doen maar dan moet je eerst een foto maken en die uploaden in de app. Gaat ook prima maar die easy home gaan vlugger. Je vult ook in agenda wanneer je ongesteld bent geweest en wanneer je sex hebt. Geeft precies vruchtbare dagen aan en je cyclus. Nu geeft ie aan op dag 27 ongesteld worden. Het klopt iedere maand precies dus hoop deze keer ook dan kan ik weer een dagje eerder starten.
Meiden ik ben weer terug uit Lanzarote. Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Vanmiddag een ovulatietest gedaan de roze cb en gelijk positief. Dit was dus pas mijn eerste test. Nu twijfel ik om vandaag of morgen te klussen ivm zaadkwaliteit.
Net nog een keer getest en nog steeds positief. Wij gaan dus morgen klussen of vandaag aangezien het net na middernacht is. Wil echt zo dichtbij mogelijk bij de eisprong zitten.
Zou het vandaag idd dan doen. Na een positieve test komt de eisprong binnen 24 uur. Dus dan zit je vandaag altijd goed. Voor de eisprong klussen is prima maar erna ook. We hebben echt precies dezelfde cyclus haha. Jij was iets later ongesteld en nu ook iets later de eisprong. Ben echt benieuwd of we ook rond 4 aug ongesteld worden. Welke dag van de cyclus zit je nu?
Hier net weer een ovulatietest gedaan en deze is gezakt. Dus ergens tussen gister 13 uur en vandaag 13 de eisprong en gister rond 24 uur gezellig gemaakt. Dus de timing is iig goed. Heb ik tenminste het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben om IVF te voorkomen. Vandaag is trouwens de verjaardag van mijn overleden schoonmoeder. Ik zeg tegen mijn vriend, mocht er een wonder gebeuren, dan is het wel een hele speciale dag. Hoop op veel wonderen deze maand. En zo niet dan wordt volgende maand onze maand wel. Fijn weekend voor jullie allemaal. Xxx
Ik zit gezellig bij jullie op de bank, gister (zat) terugplaatsing gehad. Mijn testdatum is 3 augustus, maar daar snoepen we wel wat van af natuurlijk... Helaas had de ontdooide embryo zich niet heel denderend doorontwikkeld, van 8 naar 9 cellen, terwijl ze 12 wilden zien. Was moeilijk, want ondanks mijn nieuwe twijfels heb je toch wat hoop. En een tegenvaller qua embryo is dan even slikken. Naja. We gaan het zien. Wat een mind fuck is het allemaal weer zeg
Spannend meid. Duimen dat die toch blijft plakken. Ik had een 8 cellige op dag 3 en die is ook niet blijven plakken. De cryo's van ons zijn doorgegroeid tot blastocyste en 2 hadden zelfs al meer dan 120 cellen. Die zijn dus al heel mooi ontwikkeld. Maar goed. Nu eerst mijn natuurlijke ronde afwachten.
Ben vandaag met manlief naar Ikea geweest. Ga ik naar de WC heb ik ineens lage rugpijn en doorzichtig slijm. Maar ik had toch vrijdag al een positieve ovulatietest. Ik snap hier niks van.
Ik had op cd13 rekbaar slijm, cd14 positieve ovulatie test en cd17 ineens opnieuw rekbaar slijm. Ook echt geeeeeen idee wat dat dan is…