Kan het geen innesteling zijn geweest? Dan heb je ook lage rugpijn. Maak het anders vanavond nog eens gezellig voor de zekerheid. Zie net dat test nu negatief is.
dat lijkt me stug innesteling op 2 dpo. Zie het ook niet meer nu. We gaan het afwachten en anders vol vertrouwen naar de cryo tp.
Dat is idd vroeg. Hier sinds gister rare buikpijn. Hoop niet dat ik een cyste heb. Vandaag 4 DPO. Ongelofelijk dat ik over 8 dagen al ongesteld kan worden en dat we dan hopelijk mogen starten.
Ja spannend hoor meid. Dan stap je in de trein en gaat het ineens heel snel. Jij doet ook korte protocol toch?
Ja ook het korte. Heb daar gister even wat over gelezen. Volgens mij doen ze het lange vooral om cyclus volledig stil te leggen. Als iemand onregelmatige cyclus heeft ofzo. Las wel dat je bij korte meer kans hebt op overstimulatie. Al denk ik ook dat wat meer folikkels toch net prima is. Als het maar niet te wordt. Ben echt benieuwd hoe ik op meer hormonen ga reageren. Bij de IUI had ik altijd na 7 dagen al flinke groei en soms tegen overstimulatie aan.
Weet je al welke dosis je krijgt en of ze rekening hebben gehouden met je iui reactie? Overstimulatie is geen pretje, dus als je twijfelt: aan de bel trekken hoor Ik deed dat niet goed en ben toch best ziek geweest daardoor. Achteraf had ik liever een dosis lager gehad.
Hier weer even een moeilijke dag. Zaterdag maakte een vriendin bekend zwanger te zijn en vanmorgen mijn directe collega. Ze verwacht in januari haar 2e kindje. Ik ben zo blij voor ze. Maar ik voel me zo rot. Het wachten is echt gemakend. Vindt dat echt het zwaarst aan het hele traject. Idee dat ik pas rond 23 augustus een tp heb. Zucht!
Het blijft ook echt gewoon zwaar hè, vooral het niet weten en het wachten. Hele dikke knuffel voor jou!
Lastig ja. Vooral het geduld dat we moeten hebben. Hier onlangs iemand uit onze vrienden groep zwanger van een ongelukje hun 3e terwijl 2e pas 4 maanden was. Maar Patty en derest het gaat ons ook lukken alleen we moeten wat langer wachten. Ik zeg altijd "al het mooie heeft tijd nodig". Dus dan moeten wij wel hele knappe baby's krijgen. Las trouwens dat een onderzoek is geweest en dat IVF baby's slimmer zijn. Dus we krijgen knappe en slimme baby's . En 23 aug is het echt zo. We gaan met zijn allen aftellen. Ik denk nu al nog maar 7 dagen en dan begint het spuiten iig. Dan komt er tenminste weer wat actie.
200 gonal-f. Klinkt als een aangepaste dosis dan, volgens mij is 200/225 gebruikelijker. Bij gonal-f dan he, kreeg jij niet meriofert?
Bwlegh, nu 12dpo en bruinverlies met beetje buikkrampen. Toch geen wonder gebeurd dan Blijft toch altijd weer vervelend.
Ja ik krijg Meriofert. Ze zeiden dat ze de dosis geven aan de hand van de waardes die uit de bloedtest zijn gekomen. Denk dat ze dan de AMH waarde bedoelen want dat is de enige die ze getest hebben wat ik weet. Ik heb echt geen idee en misschien heb ik me wel vergist. Heb het ook nergens opgeschreven. Zal het volgende week bij de uitgangsecho nog effe goed checken.
Ah niet leuk. Je hoopt toch altijd dat het gebeurd dat wonder en dat de IVF je gespaard gaat blijven. Ik had paar dagen buikpijn en nu pijn in mijn rug. Het wonder hoop ik op maar het is realistischer dat dat niet gebeurd. Misschien wordt ik wel eerder ongesteld dan normaal ofzo. Vrijdag 4 aug is mijn NOD en ik denk zelf dat ik eerder ongesteld wordt omdat de eisprong op dag 15 was en normaal pas op dag 16/17. Dus reken zelf op woe of don ongesteld. Hoe eerder hoe beter want dan kan ik vlugger starten. Vanaf dinsdag is perfect want dan is het 1 aug en dan starten ze weer met de IVF.
Wat ben je toch altijd heerlijk positief. Heel knap van je! Vandaag voel ik me gelukkig alweer een stuk beter. Heb zelfs even naar kinderwagens gekeken omdat ik dacht, ik moet de droom levend houden. Ergens denk ik ook wel dat het bijna zover is. Ik heb al 2 slimme kinderen zonder IVF. Dan wordt die 3e helemaal hoog begaafd. Zo niet leuk! Het blijft iedere maand een teleurstelling. Hier ook buikpijn en rugpijn. Maar durf echt niet te denken dat het iets is. Hier 5 augustus NOD. Morgen 8 dpo. Ik denk dat ik 12 dpo een testje waag. Heb geen medicatie gebruikt. Kan dus wel wat eerder testen. Eerst maar weer werken maandag. Ga je nog eerder een testje wagen?? @willow1988 hoe gaat het met jou meid??
@Patty86 Pfff nou, ik zit weer in dat stukje rollercoaster van loopings en kurkentrekkers: 10dpo. Zojuist een beetje bloed bij afvegen, helderrood. Dus ik geloof niet dat dit hem wordt. Spotting begint bij mij wel vaker aan de vroege kant. In het verleden dacht ik dan steeds “zou het een innesteling zijn”, maar inmiddels weet ik dat die kans maar heel heel klein is. Dit zal wel weer een menstruatie worden. En omdat ik wel ovitrelle moest spuiten kan ik er ook niet even een testje tegenaan gooien Ondanks mijn nieuwe mindset van beginnen te accepteren dat het nooit gaat lukken, ben ik toch verdrietig om de situatie. Vooral voor mijn mam. Ik gun het hem zo zo erg. Het is zo frustrerend en gekmakend dat we niet weten wat er mis met is. Waarom dit steeds maar niet wil. Verder ben ik trouwens goed bezig met mn gezondheid, dat helpt enorm. Veel sporten en gezonder eten. Blij en trots daarop!
Balen meid. Je hebt toch dat beetje hoop he! Heel herkenbaar. Rustig aan en dan de ruimte in je hoofd vinden voor de volgende stap