Ik ben echt het slechtste in lijntjes zien op zulke testen. Maar zelfs ik zie toch echt iets hier!! Geen garantie natuurlijk, maar hopelijk!!
Heb net weer een test gedaan en zie precies hetzelfde lijntje. De onderste is van net de bovenste van vanochtend. Mijn vriend blijft even kalm als vanochtend . Die zegt dat kan toch niet. Je zult wel iets zien wat er niet is.
Dat lijkt niet zo @Kletskous82 dat is zo. Echt duidelijker donker. Je kan ook een digitale cb doen voor je vriend. 100% dat die ook positief geeft. Voor nu gefeliciteerd voor een niet gevoelige test op 11 dpo is dit een geweldige streep.
Ik snap het hoor. Deze dagen worden even heel hard zenuwpezen. Maar ik ga er helemaal vanuit dat jij gewoon niet doorschuift naar IVF hoor!
Ergens ben ik al blij maar iets houdt me nog even tegen. Morgen nog een duidelijkere test en ik ben overtuigd. Mijn vriend ziet het streepje ook maar kan het ook gewoon niet geloven. Denk vooral na alles wat we het afgelopen jaar heben meegemaakt samen. Wie denk er dan nog aan dat spontaan zwanger worden ook nog een optie is. Wordt vervolgd morgen...
@Kletskous82 schiet nou op met die test. Ik zit hier 100x te refreshen. Haha ik moet ook werken nog vandaag. Kom maar door met zwanger 1-2
Nou ik vind dit best positief eigenlijk. Als je zo vroeg bent met testen kan een klein verschil in urine concentratie al een verschil op een test geven. Ik houd nog even een slag om de arm. Opgedroogd is test 1 ook echt wel donker, verwacht dat test 2 wanneer helemaal ingedroogd inderdaad donkerder zal zijn. Wat spannend!
Ben al aan het werk en hij ligt beneden. Maar was weer donkerder yeaahhh. Vanmiddag test ik weer en maak ik foto. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zeg tegen mijn vriend gister zwanger is geweldig maar dat de IVF niet nodig gaat zijn daar ben ik helemaal blij om. Ik had nooit gedacht dat we spontaan zwanger zouden raken. Maar ergens wist ik ook dat twee keer zwanger van IUI 1 ook al uitzonderlijk is. Hoop dat het blijft oplopen maar nog meer dat het eindelijk eens 40 wk goed mag gaan. Daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
Kippenvel! echt zo ontzettend blij voor jullie. Probeer toch te genieten. Iedere dag is er 1. Ondanks alle tegenslag en miskramen en ook ik heb 3 miskramen gehad. In het algemeen gaat het vaker goed dan fout. Wij duimen met je mee!
Gefeliciteerd! Het is jullie gegund lieve Kletskous82! Ik wens je een mooie zwangerschap en een wolk van een baby in jullie armen ergens in april 2024!!
Net weer getest. Lijntje is nog niet donker maar ik zie hem nu wel heel duidelijk. Eigenlijk moet ik zaterdag pas testen op 14 DPO. Bij mijn 1e zwangerschap zelfs pas getest op 15 DPO. Dus ik probeer me maar een paar dagen rustig te houden.
Miskraam maak ik me gelukkig niet zo druk om. Ik probeer er van te gaan genieten maar richting de 25 weken zal het heftig gaan worden. Merk nu al dat ik er sinds gisteren weer veel meer aan moet denken. Alsof alles weer ineens terug komt waarvan ik dacht dat ik het een beetje een plekje had gegeven. Voel me ook weer emotioneel terwijl ik normaal altijd lachen gieren brullen ben.
Het is ook echt heel heftig wat jullie hebben meegemaakt! Kan me voorstellen dat het wel weer aangewakkerd wordt, ook icm hormonen. Neem rustig de tijd voor die gevoelens. En schroom niet om hulp te vragen rond die weken als het moeilijk wordt!
Ben nu wat onzeker over de testen. Vind ze wat traag oplopen. Ben wel wat misselijk vanochtend en heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik bel zo het ziekenhuis maar eens even. Weet ook niet zeker of het nu 13 DPO is. Eisprong kan ook iets later geweest zijn.