Ik zou zelf 5 dagen niet sporten en zwembad. Een innesteling duurt ongeveer 5 dagen. Wat beweging zoals wandelen is net goed heb ik gelezen. Toen ik zwanger was kon ik met 20 weken niet meer aqua joggen. Ik werd steeds vet misselijk in het water. Leek alsof hij dan mega ging draaien. Werd er altijd duizelig van.
Hoop1990 - Willow1988 - 12 okt vitaliteitsecho Patty86 - 22 sept TP Kletskous82 - start rond 30 okt Linn1989 -25 sept TP, officiële testdag 9 okt Bambiniheart - Daydreamer89 - NOD 28 aug - start eind aug (lang protocol, punctie medio okt?) Frasseke - nov cryo TP
Ik kreeg de restricties geen alcohol, niet roken en geen sauna. Dat laatste vond ik moeilijk want ik ben GEK op saunadagjes. Maar hield me er wel aan. Tijdens iui was dat anders, geen restricties dus dronk ik wel eens wat en ging ik ook wel eens naar de sauna. Wel apart dat het beleid bij ivf anders is.
Zal wel een combi zijn van dat er nu al sprake is van een embryo en je de innesteling niet wil belemmeren, en het feit dat het zo'n dure behandeling is? Oja geen alcohol en roken zeiden ze wel, maar dat deed ik al niet. Maar ik wil vooral mezelf niets kwalijk hoeven nemen als het misgaat, al is de kans dat het door mijn gedrag misgaat natuurlijk erg klein.. Ik heb de hele dag al kleine prikjes/steekjes in bm, maar wellicht heb ik dat normaal ook en ben ik nu in een hyperfocus haha
Oh trouwens er zijn 4 cryo's! 3 van goede kwaliteit en 1 iets mindere, maar goed genoeg om in te vriezen. Dus dat is ook heel fijn!
Oooh nee. Vanochtend wat vaag bruinroze afscheiding. Daar begint het gepieker en de angst weer. Godverd*mme, waarom kan het nou nooit eens gewoon verlopen? Hebben jullie dit ook gehad in vroege zwangerschap? Bij mijn vorige betekende dit uiteindelijk slecht nieuws.
@willow1988 daar valt helemaal niks zinnigs over te zeggen. Mijn mk's begonnen ook met bruin verlies. Maar bruin en zonder krampen hoeft ook niks te betekenen.
Het hoeft niks te betekenen maar dit wil je liever niet zien. Ik heb het gehad bij beide miskramen. Bij mijn verdere zwangerschap niet. Hoop dat het vlug stopt.
Spannende tijd voor je @Linn1989 ! Ik hoop dat je wat afleiding hebt komende dagen. Ach nee @willow1988 .. Ik heb er geen ervaring mee. Kan je het ziekenhuis bellen? Misschien kan je eerder langskomen bv? En ook jij @Kletskous82 in een moeilijke periode.. Goed dat je een maand over gaat slaan, ook gezien de emotionele lading denk ik van die dagen. En dan in november weer vol ervoor gaan! Ik heb vanochtend weer een test gedaan, maar ook die bleef wit... Morgen mag ik officieel testen van het ziekenhuis. Ergens wel fijn dat ik weet dat die waarschijnlijk negatief gaat zijn, dan is de klap wat minder groot ofzo, want ik moet morgen ook naar kantoor. Donderdag dan bloedprikken zodat we zeker weten dat ik niet zwanger ben. En hoe dan verder, geen idee.. Hopelijk hoor ik dat snel. Ik blijf het gek vinden hoe het kan dat ik zondag ochtend een licht streepje had en sindsdien niks meer...
Sjit zeg dat ie nu negatief is. Een lichtstreepje kan ook als er bijvoorbeeld een innesteling is die niet goed gaat. Dan begint het hcg maar dan neemt het ook vlug weer af. Toen ik in juli op 10 DPO teste toen had ik een vaag streepje. Op 13 DPO was ie duidelijker en op 14 DPO weer vaag. Had ik pas getest op 14 DPO dan had ik alleen die hele lichte gezien.
Geen idee. Sommige zweren bij de utrogestan. Maar mijn mening is dat je ondanks dat toch een miskraam krijgt als 't niet goed zit. Heb zelf pas nu voor het eerst utro gebruikt. Volgens de arts ook alleen nodig bij IVF omdat de citrotide het springen van de eitjes voorkomt maar ook de progesteron aanmaak tegenhoud. Maar als je natuurlijk of via IUI zwanger wordt dan doet je lichaam dat zelf. Na 4 utro's inbrengen was ik trouwens wel al vet misselijk. Dus dan denk ik wel het doet zijn werk.
Ik zou na twee weken alle papieren krijgen van Cuypers maar had vandaag alles al binnen. Meteen ingevuld en gemaild. Benieuwd wanneer ze gaan bellen voor de intake. Moest wel 10 pagina's invullen. Alles wilde ze weten. Zelfs op welke leeftijd de borsten begonnen te groeien en met welke leeftijd je schaamhaar kreeg. En precies de data van behandelingen en zwangerschappen. Ze vroegen ook naar hoop onderzoeken of we die gehad hebben. Zag al meteen dat ze in Duitsland veel meer testen. Ik heb alleen de hsg en bloedtest schildklier gehad. Hebben jullie in Nederland nog andere onderzoeken gehad? In Duitsland krijgen de mannen ook supplementen voorgeschreven voor de zaad sterkte. Las zelfs iets over foliumzuur.
Oké meiden, grote plot twist! Vanochtend 4 testen gedaan, Clearblue en Kruidvat en zie hier het resultaat. Wat moeten we hiervan denken?? Clearblue weken indicator zegt zwanger maar de testen met lijntjes daar is niks op te zien… Ziekenhuis gaat pas half 9 open, ik moet sowieso bloedprikken lijkt me, maar hopelijk kunnen jullie me al gerust stellen tot die tijd! Ik heb geen Ovitrelle gespoten dus dat kan het niet zijn.
Ik zie op de andere ook wel een licht lijntje hoor, wel tuurlijntjes, maar ze staan er wel! Ben benieuwd wat de uitslag morgen gaat zijn. Ga straks even op de rest reageren.
Teruglezend zie ik dat je 14 DPO bent. Dan zijn de streepjes echt helaas veel te licht. Het kan wel zijn dat je dus HCG aanmaakt en dat daarom de clear boue wel zwanger aangeeft. Naar vermoedelijk dus wel op een heel laag HCG. Voorspelt m.i. helaas niet veel goed. Doorgaans dan een biochemische zwangerschap.
Ooh meid. Wat een mindfuck dit. Mijn eerlijke antwoord is helaas een vermoedelijk biochemische zwangerschap. Hcg klopt niet met de termijn. Maar ik hoop dat ik er ontzettend naast zit.
Ha meiden, ik kom helaas al wat voorzichtig meelezen. Over 2 weken horen wij of we mogen starten met ICSI of IVF. Eerst hebben we altijd gezegd niet zo ver te willen gaan voor een 2e kindje. Onze dochter kwam namelijk gewoon al na 1 maand proberen. Ook is onze meid al 4 en wij hebben altijd gezegd dat we stoppen met behandelingen als ze 4 jaar is ivm het leeftijdsverschil. Maarja, die rammelende eierstokken hé We hebben nu even verplichte pauze van ziekenhuis en sinds gisteren gaat het echt kriebelen om toch nog de overstap te maken naar ICSI We zijn al tijdje bezig; eerst stimulatie, vervolgens IUI. De 2e IUI werd een vroege miskraam, de 3e IUI ging ineens niet meer door wegens 0 levend zaad van mijn man. Hij heeft een ontsteking gehad aan z'n balzak. Tijdlang rust, opnieuw getest en helaas weer 0 levend zaad. Volgende week mag ie weer testen, we hopen dat er dan wel levend zaad is! Vind dat wel weer even spannend
Ah shit wat dubbel! Ik heb zelf geen ervaringen met miskramen/biochemische maar lijntje lijkt idd wat licht. Ziekenhuis kan je als enige duidelijkheid geven... ik duim voor je!