Van IUI naar IVF/ICSI, weer een stapje verder

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Patty86, 25 feb 2023.

1. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Ik dacht vandaag precies hetzelfde. Zoveel miskramen in deze groep. Maar wat Patty86 zegt het kan ook gewoon toevallig vette pech bij ons allen zijn. Misschien gaan alle volgende zwangerschappen gewoon goed. Daar gaan we voor.

Hier inmiddels op dag 26. Zondag moet ik ongesteld worden maar nog nul tekenen. Heb ineens weer een koortslip. Dat had ik in juli ook en toen was ik zwanger. Maar kan ook door hormoon schommelingen zijn. Nog een paar dagen geduld hebben en dat heb ik zo niet pfff.

Patty86 en Hoop1990 vinden dit leuk.
  2. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Net bij de gyn geweest. Het is al met 6 weken gestopt. Heb medicatie gekregen om het op te wekken. Gyn verwacht niet dat het anders zelf gauw loskomt. Alles was nog volledig in tact. Ik neem straks de eerste pil en zondagmorgen moet ik 4 vaginale tabletten in brengen. Hopelijk komt de miskraam dan snel op gang. En dan door voor onze allerlaatste cryo.

3. Hoop1990

Hoop1990 Actief lid

15 dec 2020
    466
    789
    93
    Vrouw
    @Kletskous82 Toch spannend zeg! Ik hoop zo hard voor je dat het gewoon zo gelukt is. Duimen duimen. En anders starten we samen vol goede moed!

@Patty86 Hopelijk valt het allemaal wat mee met die pillen en komt het snel op gang. Die allerlaatste cryo moet jullie blijvertje worden!!

Hier nog steeds niks te bekeken van menstruatie of tekenen ervan. Zal misschien wat langer duren door die miskraam, en mijn cyclussen zijn sowieso wat onvoorspelbaar.

4. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    In dec moest ik dat ook met die pillen doen. Maar door die eerste pillen. Dat zijn toch die de baarmoedermond ontspannen zeg maar zodat je er minder last van krijgt? Daar kwam het bij mij al door op gang dus de vaginale pillen niet hoeven gebruiken uiteindelijk. Maar ik had toen met 9,5 week wel al licht bloedverlies. Ik hoop dat het vlug op gang komt en dat je er niet al te veel last van gaat hebben. En dan door voor de laatste cryo. Ga je wel een normale cyclus ertussen laten?

5. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Ik vind het zo spannend. Heb geen symptomen maar voel ook nog geen menstruatie komen en moet het morgen of maandag echt worden. Meestal heb ik 3 dagen ervoor al buikpijn. Gister had ik even lichte rugpijn. Het was ook nog 9 DPO en dat is gemiddeld de innestelingsdag. En vannacht hoofdpijn terwijl ik dat echt nooit heb. Testen probeer ik echt uit te stellen want stel dat gister de innesteling was dan is er toch nog onvoldoende hcg. Deze keer ga ik gewoon pas testen de dag nadat ik ongesteld moet worden en dat is Maandag. Mijn app zegt door de late eisprong zelfs Dinsdag maar dat is me echt te lang.

Welke datum had jij de miskraam @Hoop1990? Toen ik zelf een miskraam had met 10 weken toen duurde het 5 weken dat ik ongesteld werd maar bij de laatste keer dat ik pas 4 weken was toen kwam de menstruatie maar 1 dag later. Hoop dat je gewoon niet ongesteld gaat worden. Na een miskraam ben je iig vruchtbaarder zeggen ze. En anders samen in november de volgende ronde.

Hoop1990 en willow1988 vinden dit leuk.
  6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Spannend @Kletskous82 ik duim voor een wondertje voor jullie. Klinkt hoopvol. Ik heb gister de orale tablet genomen. Nog niks gebeurd. Vanavond de vaginale tabletten. Er moet 36 uur tussen zitten.

7. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Twee tabletten moet je toch inbrengen toch he? En als er niks gebeurd dan nog eens herhalen. Denk dat als je vanavond die tabletten zet dat je vannacht/morgenochtend wel wat gaat voelen. Hoop dat je er weinig last van gaat hebben. Bij mij viel het met 10 weken mee en het was best een flinke prop toen. Ik zou het opvangen en foto maken dan kun je het altijd even aan de verloskundige laten zien of het compleet is. Bij mij zei ze er moet nog een stolsel volgen. Ze was net de deur uit en toen kwam dat ook nog. Was opgelucht dat het toen compleet was. Dag erna ook even via echo gecheckt.

8. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    ik heb cytotec gekregen en ik moest 4 tabletten inbrengen. Nu menstruatiepijn en licht bloedverlies. Heb ze voor het slapen gaan ingebracht. Heb nog niet het idee dat het veel doet.

9. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    #1349 Kletskous82, 29 okt 2023
    Laatst bewerkt: 29 okt 2023
    Iig al licht bloedverlies. Zal nu wel op gang komen.

Hier sinds gisteravond het gevoel dat de menstruatie ieder moment kan losbarsten. Maar kan ook nog paar dagen duren. Had gister avond ineens mega rugpijn dus dacht dat ik vanochtend wel ongesteld zou zijn maar nog niks. Als 't morgen is kan ik wel meteen het ziekenhuis bellen. En zo niet morgen dan toch maar eens testen.

10. Hoop1990

Hoop1990 Actief lid

15 dec 2020
    466
    789
    93
    Vrouw
    @Kletskous82 Spannend zeg! Ben benieuwd wat het word, bellen of testen.

@Patty86 Gaat het wat?

@Linn1989 Jij had deze week je eerste echo hè, wanneer ook alweer precies?

Hier zaterdag mijn menstruatie doorgebroken. Zometeen het ziekenhuis bellen. Ben benieuwd wat deze ronde ons weer gaat brengen.

Frasseke vindt dit leuk.
  11. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Nou echt wazig hier. Getest en is negatief maar nog geen menstruatie te bekennen. De app zegt vandaag dus ik wacht nog maar een dag geduldig af. Heb ook geen menstruatie klachten. Normaal heb ik een opgezette buik en ben ik een kg zwaarder maar nu niet.

12. Linn1989

Linn1989 Lid

8 aug 2023
    91
    114
    33
    Vrouw
    Wat 'fijn' dat je menstruatie is doorgekomen. Dan kan je nu echt weer door!! We duimen weer keihard mee!

Ik heb woensdagmiddag de echo, einde van de dag.. dus komt in zicht maar nog wel even geduld. Zal lastig concentreren worden op mn werk de komende 2 dagen..
    Op zich heb ik er wel een goed gevoel over, heb volop zwangerschapsklachten en mn buik voelt rustig. Maarja, zeker weten dat het goed zit doe je pas na een goede echo...

Hoop1990, Kletskous82 en Patty86 vinden dit leuk.
  13. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Sterkte... Kun je jezelf wat rust gunnen deze tijd? Of moet je door met werken en het leven van alledag? Ik hoop maar voor je dat het fysieke aspect van de miskraam snel voorbij is, al zal het verdriet nog wel een tijdje blijven denk ik... Knuffel.

14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    :( wat rot zeg :(

15. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Fijn dat jij weer verder kunt. Hier nog steeds geen menstruatie. Echt heel raar. Normaal nooit te laat.

16. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier ook even een update ik heb 2x 4 tabletten gehad en heb gisteren en vandaag heel veel buikpijn gehad en veel bloed verloren. Ik weet niet of de miskraam nu achter de rug is. Ik heb geen vruchtje herkend. Maar ik hoop het wel. Pijn wordt nu alweer wat minder. Bloeden zal nog wel even aanhouden denk ik. Heb me ook even ziekgemeld van werk. Dat lukt nu even niet. Ik hoop volgende week weer te beginnen. Ik moet nu wachten of alles schoon is en dan mag ik bij mijn volgende menstruatie weer een terugplaatsing. Zal wel medio december zijn. Nu ff focussen op het gezin en andere leuke dingen doen.

17. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Fijn dat de pijn al minder wordt nu. Als je veel bloed verloren bent dan zal het wel eruit zijn. Had dat zelf ook toen zo heftig maar hield ook weer vlug op. Goed dat ze even checken of het leeg is. Eind november zul je dan wel weer ongesteld worden. Beterschap en geniet van je gezin. Xxx

18. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat dat het was Patty, dat je nu kunt opknappen en verwerken. Zelf had ik een behoorlijke prop/bal bij mijn miskraam, maar dat heeft ook een paar weken langer geduurd. Het is hoe dan ook verdrietig en rot en dat je dan ook nog door de pijn en het bloedverlies heen moet… niet niks allemaal. Kon je kerel het maar even overnemen he? :(

Take care!

19. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Ik snap er echt niks meer van. Morgen dag 30 en nog niet ongesteld. Ik voel al sinds vrijdag dat ik ongesteld moet worden maar er komt niks. Borsten wat gespannen terwijl die normaal slap zijn rond de ongesteldheid. Maar de test was vanochtend negatief. Ongelofelijk nu wil ik ongesteld worden om het ziekenhuis te kunnen bellen en nu blijft het uit. Heb de afgelopen twee jaar maar een cyclus gehad boven de 30 dagen. Ik wacht maar weer af tot morgenochtend. Meestal wordt ik 's morgens ongesteld dus wie weet morgen.

20. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Net follikel meting gehad. BMS is dikke 7 mm en is mooi in 3 lagen gedeeld. Follikel 14 mm. Morgen weer terug om te kijken of hij snel groeit, eventueel dan donderdag weer terug. Dus even spannende dagen!

Deel Deze Pagina