Van IUI naar IVF/ICSI, weer een stapje verder

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Patty86, 25 feb 2023.

1. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw

Ooooh irritant als je erop zit te wachten. Cyclus kan soms echt even dwarsliggen.

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lieverd, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte en neem je tijd ♥

Patty86 vindt dit leuk.
  3. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Vanochtend werd ik het gelukkig. Meteen ziekenhuis gebeld en morgen ochtend al de echo. Eindelijk weer verder.

@Hoop1990 jij vandaag al de echo gehad? Hoop dat je het startschot hebt gekregen.

Hoop1990 en Frasseke vinden dit leuk.
  4. Daydreamer89

Daydreamer89 Bekend lid

12 mrt 2023
    645
    607
    93
    Vrouw
    Fijn dat je weer door kunt :)
    Wordt het hetzelfde schema als de vorige keer maar dan met ICSI?
    Ik ga duimen! :thumup:

5. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Ja zelfde schema als vorige keer maar dan ICSI. Ze zagen net op de echo een cyste maar wel dun baarmoederslijmvlies en aan beide kanten genoeg eitjes om te starten. Heb even moeten bloedprikken. Als er geen hormoon door wordt afgegeven dan mag ik gewoon starten. Ze zei kan ook gewoon vandaag weg gaan met de menstruatie omdat ik nu pas echt goed ongesteld ben. En gaat het niet weg dan prikken ze het aan tijdens de punctie. Medicatie heb ik wel al meegekregen maar even de bloeduitslag afwachten. Krijg vanmiddag een berichtje in de app.

willow1988, Frasseke en Daydreamer89 vinden dit leuk.
  6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Wat goed!!! Heel veel succes meid. Hier ligt de focus even op wat anders. Wij gaan 31 januari met de meiden naar Disneyland. Ben naar school geweest. gezegd dat ik net mijn 4e miskraam heb gehad en dat ik al jaren met de meiden naar Disney wil. Ze hebben nu dus gewoon 3 dagen vrij gekregen van school. Ze weten het nog niet. We gaan het pas op de dag zelf vertellen. zo benieuwd! Al jaren bezig met corona of misschien ben ik dan zwanger. Ben er helemaal klaar mee dat rottraject. Als de tp in december mislukt wil ik nog een ivf doem maar dan neem ik pauze en gaan we de zomervakantie boeken.

7. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Ik heb mijn echo vandaag weer gehad! De follikel was van 14 naar dikke 16.5 mm gegroeit en ik mag dan dus ook vanavond mijn ovitrille zetten :D volgende week woensdag terugplaatsing en 20 november bloedtest!! Mijn BMS had er ook zin in en was van 7 naar 9.5 mm gegroeit in die ene dag:roflmao:

Hoop1990, mamawensje, Kletskous82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw

Spannend hoor. Hopelijk kan je gewoon starten vandaag!!

9. Frasseke

Frasseke Bekend lid

21 apr 2023
    566
    750
    93
    Vrouw
    Wat leuk zeg! Die meiden gaan echt helemaal verrast zijn!! Hopelijk ben je dan ook gewoon lekker net zwanger van de volgende!!

Patty86 vindt dit leuk.
  10. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Wat een geweldige verassing voor de dames. En fijn dat de school mee werkt als je gewoon eerlijk bent. De focus even op andere dingen leggen kan ook even goed zijn. Ik wou dat wij zover waren dat we dat konden maar hier tikt de tijd zo hard.

11. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Super nieuws

12. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Hier ook goed nieuws gekregen:

Mw Nijssen, De uitslag van het vrouwelijk hormoon (oestradiol) is 42, dit is laag. Dit betekent dat de cyste niet actief is en we kunnen gaan starten met de stimulatie. Je mag morgen de eerste spuit van de Meriofert zetten. Succes alvast! Met vriendelijke groet, Drs. , IVF-arts

willow1988, Hoop1990, Frasseke en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Snap ik hoor. Die tikkende tijd hebben wij ook natuurlijk. Alleen ik moet nu sowieso eerst weer gewoon ongesteld worden voor we door mogen. Dus ik ben nog wel 6 weken zoet. voor jou hoop ik op veel bevruchtingen. Op naar de eerste doorgaande zwangerschap in dit groepje. @willow1988 hoe is het bij jou meid. Al een beetje hersteld??

willow1988 vindt dit leuk.
  14. Linn1989

Linn1989 Lid

8 aug 2023
    91
    114
    33
    Vrouw
    Nou Patty, het lijkt erop dat ik die eerste doorgaande zwangerschap heb! (tot nu toe). Net de eerste echo gehad en de kleine loopt zelfs iets voor op schema met een sterk kloppend hartje :) zo, zo blij!!

Blij te horen dat een aantal van jullie weer met frisse moed beginnen aan een nieuwe poging of tp. Dat er maar snel meer van jullie je bij mij voegen!!

Ik blijf uiteraard meelezen en meeleven met jullie!

Bijgevoegde bestanden:

mamawensje, Patty86, Hoop1990 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Wat een geweldig nieuws en mooie echo foto. Jij was natuurlijk al zwanger maar denkt dat Patty ons oude clubje waar dit ooit mee begon bedoeld. We hebben inmiddels allemaal een miskraam gehad dus wordt tijd dat we jouw voorbeeld gaan volgen. Op naar de volgende echo jij. Blijf vooral delen dan krijgen wij goede moed.

Patty86 en Linn1989 vinden dit leuk.
  16. Hoop1990

Hoop1990 Actief lid

15 dec 2020
    466
    789
    93
    Vrouw
    @Kletskous82 Fijn dat de cyste geen roet gooit. Dan lopen we zowat gelijk, gezellig :roflmao:.

@Frasseke Yes goed nieuws! Succes met je ovitrelle spuit en nog een wacht weekje!

@Patty86 wat een super verassing voor je meiden! Iets heel leuks om naar uit te kijken. Hopelijk brengt de laatste cryo jullie een mooi baby’tje en kan heel dat stomme traject voorgoed afgesloten worden!

Hier gister de eerste spuit gezet. Kreeg wel een telefoontje dat een bepaald hormoon te hoog stond dus mijn dosering verhoogd moest worden. Spuit nu 300IE menopur. Iets venijniger dan de puregon maar we moeten het er maar mee doen. Zaterdag opnieuw echo.

Frasseke vindt dit leuk.
  17. Hoop1990

Hoop1990 Actief lid

15 dec 2020
    466
    789
    93
    Vrouw
    @Linn1989 Ohh wauw super! Wat een mooie echo. Stuur maar gerust af een toe een update, altijd leuk om te lezen! Hoe voel je je verder?

18. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Het gaat hier iedere dag een beetje beter. Nog veel hoofdpijn, dat heb ik normaal nooit en nu iedere dag. Niks aan. Ook nog wat zwelling van mn buik linksonder, daar pieker ik soms nog over want dat zou eigenlijk wel weg moeten zijn.

Maar de hechtingen zijn er verder uit en ik ben niet meer zo vreselijk duizelig. Vrijdag bloedprikken om te kijken of mijn hb goed is gestegen en volgende week begin ik weer voorzichtig met werken. Daar hadden ze alle begrip voor me, dus dat is heel fijn.

Verder hebben we besloten om pas in januari weer verder te gaan. Even pauze dus. Alles verwerken. Maar ik blijf meelezen hoor!

Patty86 vindt dit leuk.
  19. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Ja we hebben beide over 2 weken ongeveer de punctie. Jij waarschijnlijk paar dagen eerder. Hier vandaag ook begonnen met de spuiten. Ik gebruik sowieso al de 300 dosis. Hebben ze bij jou ook de start eitjes geteld? Bij mij deze keer 8. Lijkt weinig tov jongere dames maar voor mijn leeftijd heel normaal. Ben altijd bang dat het er niet voldoende zijn om te starten maar dit was prima.

20. Kletskous82

Kletskous82 Fanatiek lid

4 okt 2021
    2.389
    2.181
    113
    Vrouw
    Fijn dat het de goede kant op gaat. Dat van die zwelling zou ik gewoon even navragen als je dat niet lekker zit. Even pauze lijkt me verstandig. Je lichaam heeft toch een hoop moeten verduren en geestelijk is het ook zwaar. Goed dat je even de rust neemt nu. Die cryo's lopen toch niet weg. Je kunt na het herstel iig door voor een TP. Ik hoop zo dat 2024 jullie meer geluk gaat brengen.

Patty86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina