@Kletskous82 gaan jullie nu dan voor een iui?? Of valt duw beslissing maandag? Wat denk jij ervan. Wat een spanning allemaal weer @Hoop1990 we zijn benieuwd hoe het is gegaan
Kan me voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar de overstap naar Duitsland, als ze je hier niet goed helpen. Hopelijk is dat niet nodig en slaagt de komende iui gewoon, lekker in je vertrouwde ziekenhuis. Maar man, wat een gesodemieter heb je zeg. Ik gun je snel betere tijden
Ja het is bijna zeker dat het IUI wordt. Helaas niet in mijn vertrouwde ziekenhuis nu. Maandag de echo in het ziekenhuis waar we nu met deze poging bezig zijn. Hoop dat de folikkels niet allemaal een groeispurt maken want met 3 grote durven ze de IUI niet ivm mijn voorgeschiedenis. Willen geen meerling ivm vroeggeboortes. Maar ik heb het gevoel dat de rechterkant niet groeit door de cyste die er zit. Het zou perfect zijn als de linkerkant mooi doorgroeit want met 2 van 20 zal het doorgaan. De keren dat ik zwanger raakte met IUI had ik ook 2 grote en een kleine. En het ziekenhuis kan aan de IUI toch niet veel verprutsen. Een gynaecoloog doet daar de inseminatie. Heel gek maar ik sta hier positiever in dan de IVF poging daar. En als het niet lukt vraag ik gesprek aan of ik in mijn eigen ziekenhuis de IUI pogingen mag afmaken totdat Duitsland zover is. Zelf durf ik met 3 folikkels ook de IUI aan. Als ze het niet doen dan wil mijn vriend de behandelaar spreken. Met IVF werden 3 eitjes niet bevrucht, dan moet het wel heel gek lopen als met IUI 3 folikkels zouden springen en ook nog meerdere bevrucht worden.
@Kletskous82 Hadden ze nu ook een verklaring waarom de stimulatie zo matig is uitgevallen? Door de cystes? Ik ben blij dat je iig nog wel een IUI kunt krijgen. Telt nu deze poging niet mee in het aantal cyclussen die vergoed worden? Ik heb vrijdag de punctie gehad. In totaal toch nog 9 eicellen gevonden. Krijgen morgen telefoon hoeveel er bevrucht zijn. Enorm zenuwachtig.
Wat een mooi aantal @Hoop1990 sterkte met het spannende wachten. Spannend @Kletskous82 en wat jammer dat de stimulatie niet geworden is wat we hadden gehoopt. Bizar hoe moeizaam IVF nu bij jou gaat. Hier is het bloeden eindelijk gestopt. Donderdag heb ik mijn controle. Laat de menstruatie maar komen.
9 stuks is een mooi aantal. Nu hopen dat ze vlug bellen met goed nieuws. Ja door de cystes waarschijnlijk toch. Deze poging telt gelukkig niet mee. Hoop morgen op goed nieuws dat de IUI mag doorgaan. Hebben we een gratis IUI poging.
Ja bizar he. Lijkt wel of zelf zwanger worden beter gaat dan IVF. Ben in 2 jaar 3 keer zwanger geweest dus moet toch nog een 4e keer lukken zou je zeggen. We hebben al afgesproken dat als de IUI niet mag we het gewoon zelf doen. Heb de utro toch nog in huis. Fijn dat bij jou het bloeden gestopt is. Dat donderdag maar alles schoon is. De menstruatie zal daarna wel vlug volgen. Denk wel ergens in december. Ga je dan meteen voor de terugplaatsing of wacht je een ronde?
@Kletskous82 Succes met de echo vandaag! Hopelijk 2 mooie grote follikels en morgen de IUI! @Frasseke hoe voel jij je? Wanneer mag je officieel testen? Er zijn bij mij 7 eicellen bevrucht! Goed nieuws dus. De vorige keer sneuvelde alles op dag 4. Dus ze willen vandaag al een terugplaatsing doen op dag 3 omdat ze bang zijn dat we anders misschien op dag 5 weer niks over gaan hebben. Donderdag horen we dan of er toch iets ingevroren is kunnen worden.
Ooh wat mooi dat je er 7 bevrucht hebt!! Hopelijk een aantal voor in de vriezer! Lief dat je het vraagt! Ik voel me redelijk normaal eigenlijk. Steekjes in de borsten, maarja dat heb ik wel vaker. Ik had na de terugplaatsing woendag wel tot vrijdagochtend wat krampjes en donderdag wat bruinverlies (maar dat kan mogelijk nog van de katheter zijn). Dus heb echt geen idee. Ik heb over 1 week de bloedtest. Maar als het niet zo is verwacht ik vrijdag of zaterdag al ongesteld te worden. Heb met mijn man afgesproken dat we dit weekend testen, als ik niet ongesteld wordt vrijdag/zaterdagochtend. Hopelijk kan ik het tot dan volhouden. Ik zit nu 10 dpo en weet van een andere keer dat ovitrille er bij mij al op 9 dpo uit is... Dusja probeer de verleiding te weerstaan!
Spannend vandaag al de terugplaatsing. En hopen dat er deze keer een voorraadje over blijft. @Frasseke knap dat je het nog kunt weerstaan. Heeeeel veel succes komend weekend. Hier inmiddels in het ziekenhuis. Benieuwd wat het gaat worden.
Nou hier is het weer veranderd. Een cyste was weg en nu beginnen alle kleintjes pas te groeien. En zitten nu 4 grote en dit is teveel voor IUI. Waarschijnlijk groeit alles trager door de cyste. Woe weer echo en waarschijnlijk toch vrijdag de punctie. Had nu gelukkig wel een fijne arts die ook de punctie vorige keer heeft gedaan. Vrijdag weer bij de fijne arts. Ze zegt nu is het beeld exact gelijk als vorige keer. Vorige keer op donderdag dag 17 de punctie nu op dag 18.
@Frasseke Enorm spannend! Knap dat je je zo goed kunt beheersen. Hopelijk mag je het weekend testen! @Kletskous82 Ohh wat een mindfuck! Echt gek dat er soms zoveel kan veranderen in een paar dagen tijd. Heb je zelf wel een goed gevoel bij nu toch IVF? Gelukkig de fijne arts, dat doet al veel! Ik zit in de wachtzaal om onze embryo op te pikken. Leukste moment van het hele traject. Kan wel pas de 21e testen omdat ovitrelle heel lang blijft hangen bij mij. Gelukkig een drukke week voor de boeg dus de tijd zal wel snel gaan.
Jij mag de 21ste al testen Waarom moet ik tot de 20ste wachten met 5daagse op 8 november hahah, ja tot nu toe gaat het goed, maar het liefst weet ik gewoon nu of het wel of niet gelukt is. Wie weet bezwijk ik gewoon ergens voor het weekend. Ja dit is zeker het leukste moment, er gaat echt iets rondzweven daarbinnen strakjes!! Hopelijk niet te lang en vind hij snel een lekker plekkie on te blijven plakken
Ooh wat een achtbaan zeg. Nou hopelijk gewoon nu al het gedoe en gaat het vanaf vandaag allemaal smooth, meet een lekker plakkerd om mee te eindigen natuurlijk!
Ja nu wel een goed gevoel. Ik had niks gezegd over vrijdag en haar gewoon de echo laten doen. Ze was meteen enthousiast in wat ze zag. Dus ik zei daarna wel heel gek dat ze vrijdag het ene zeiden en dan nu dit. Maar dat ik absoluut niet aan haar kunde twijfel maar wel aan die andere. Ze zei meteen woensdag kijk ik weer en geen zorgen over de punctie want dat doen die andere niet. Ik dacht meteen gelukkig dat die prutsers dat niet doen. En ze zei ook als je volgende keer een echo bij die andere hebt en je twijfelde dan app je en dan bel ik je gewoon. Dus dit voelt weer beter. Fijn dat bij jou het embryo er waarschijnlijk al in zit. Lijkt me heel spannend maar wel mooi om te zien. Gelukkig heb je wat afleiding de komende dagen. 21e testen vind ik nog meevallen. Bij ons zeggen ze pas na 12 dagen bij een 3 daagse.
11 maar dat is de zondag, dus daarom zijn het er 12.. We gaan zelf gewoon 10 aanhouden voor een thuistest
Ahja nee wacht. Dan mag ik testen van mijzelf haha. In het ziekenhuis heb ik de 24e een bloedtest. Ik heb liever met een test duidelijkheid dan aan de telefoon. Echt spannende dagen hè! Heb jij ook wel wat afleiding?
@Kletskous82 Wat lief van die arts dat ze aangaf van dat bellen en appen. Ben blij dat je nu in goede handen bent. Op naar nog meer goed nieuws deze week, zodat je uiteindelijk langs me kan komen zitten op het wachtbankje!