Hahah oohja dat verklaard Snap wel dat je liever zelf een duidelijke test hebt. Ik kan wel mijn bloedwaarde direct zien als hij gemeten is, dus voor ze bellen nog. Vind ik ook wel fijn. Maar inderdaad lekker ervoor al een eigen urine testje ertegenaan gooien hoor!! Wordt het toch ook echt! Ik heb morgen een examen, dus dat is wel goeie afleiding en met lastige taken bezig op werk, dus dat helpt ook wel
Meiden wat een goed nieuws hier allemaal! Fijn dat er voor een aantal weer stappen gezet kunnen worden! @Frasseke en @Hoop1990 ik duim enorm voor jullie dat de embryo's plakkertjes zijn!! En @Kletskous82 wat een rollercoaster idd, je moet je steeds weer op iets anders voorbereiden, maar zo te lezen kan je daar aardig mee omgaan als je er maar een goed gevoel bij hebt. Fijn dat deze arts je zo goed begeleid. Ik duim dat de punctie heel goed gaat uitpakken!
Spannend @Kletskous82 ik hoop dat je 4 mooie eicellen hebt en dat ze met icsi succesvol bevrucht worden. Wat worst jij heen en weer gesleept in het traject. Super spannend zo Hier mentaal grote stappen gezet. Heel bewust genieten van de meiden en alle andere leuke dingen. Donderdag mijn controle en ik hoop echt dat ik schoon ben. Ik heb bijna het idee dat er al een eisprong aankomt. Maar we gaan daar niks mee doen. Eerst moet dit goed achter de rug. Ben zo benieuwd waar we nu staan.
@Kletskous, wat een rollercoaster zo zeg! Lijkt me mentaal ook wel even heftig om steeds zo heen en weer geslingerd te worden. Ik ga hard voor je duimen dat je vrijdag 4 mooie follikels hebt en dat ze bevrucht worden! @Hoop1990 en @Frasseke, wat bijzonder lijkt het me het om iets in je te hebben al. Eigenlijk gek dat er dan toch nog maar 30% kans op zwangerschap is hé? Ik ga keihard voor jullie duimen dat het een plakkertje is en @Frasseke, succes met je examen vandaag!
Doe je goed Patty. En verstandig om je lichaam maandje rust te geven. Wel fijn dat je het gevoel hebt dat de eisprong eraan komt. Dan zal het ook schoon zijn want als er iets achter blijft dan start de nieuwe cyclus meestal niet. Succes donderdag.
Mentaal valt het erg mee moet ik zeggen. Had me er afgelopen vrijdag al op voorbereid dat het niet door zou gaan. Dus zie het nu meer als een plotselinge extra kans. Ik wilde eerst liefst zoveel mogelijk pogingen bewaren voor Duitsland maar mijn vriend zegt doe maar alles wat kan in Nederland en als we in Duitsland aan de beurt zijn dan betalen we die pogingen gewoon zelf. Dus nu zie ik wel hoe het loopt. Morgenochtend de echo vind ik wel weer spannend.
De echo was goed. Alle 4 de folikkels waren tussen de 17 en 24. Er was er zelfs nog een bijgekomen van 14 maar ze zei dat deze meestal niet rijp zijn. Ik zeg kan die van 24 niet springen vanzelf. Ze zegt dat gebeurt bijna nooit maar daarom maken we van te voor een echo. En mochten er wel zijn gesprongen dan kan de punctie op laatste nog geannuleerd worden zodat ie niet telt. Is maar een klein risico dat dit gebeurt maar door te wachten weten ze zeker dat de eitjes iig rijp zijn. Hoor zo via de app hoe laat ik de ovitrelle moet zetten.
Succes morgen @Kletskous82 ben zo benieuwd hoe icsi bij jou gaat zijn. Hier vanmorgen de controle gehad. Alles is schoon en het zag er weer helemaal normaal uit. Mijn arts was heel lief en zei dat ik na mijn volgende menstruatie meteen een cryo mag. Ik mag dan ook meteen door met een 2e IVF. Ze wilde me echt op het hart drukken dat er medisch geen reden is om te stoppen. Alles wijst erop dat het nog kan. Ik probeer de miskraam nu ook te zien als een bevestiging daarvan. Ik dacht dat ze nog moeilijk zou doen over een 2e ivf maar ze heeft zelfs al geregeld dat we gelijk door mogen met de planning. Dus nu wachten op de menstruatie. Geen idee wanneer. Hoop houden is het devies.
Fijne woorden van de arts. En misschien gaat de laatste tp lukken en hoef je geen punctie meer. Hoop houden inderdaad.
Ooh wat fijn dat alles er goed uitziet. En al helemaal dat je arts zo meedenkt en je lekker door kan!!
@Frasseke en @Hoop1990 hoe gaat het met jullie na de TP? Lukt het ongeduldig wachten een beetje? En @Hoop1990 jij al nieuws of er wat ingevroren is?
Heb niet het idee dat er iets anders is dan anders. Maar wil de hoop nog niet verliezen. Wachten gaat niet meer goed xD morgenochtend wordt het testen!
He gat, ja dat snap ik helemaal. Er draaien in ieder geval heel veel duimen voor een goede uitkomst. Nu is het gewoon jouw beurt! Hoe laat is de punctie?
Vanochtend dus getest en zie hier het resultaat 14 DPO vandaag!! Heb samen met mijn man getest en ik zag vanaf het begin langzaam dat streepje komen. Op een gegeven moment was hij echt duidelijk te zien. Zegt hij: en wat betekent dit nou