Wat een opluchting voor je. Je had ook spanning denk ik ivm de vorige keer. Zo zie je maar dat het zo verschillend kan zijn iedere keer. Maar wachten met wat reserve lijkt me wel veel relaxter. Succes de komende dagen.
Wat een spannende dagen voor jullie, meiden! Ik ga duimen voor mooie resultaten! Ik had gistermiddag onverwachts een echo. Ik had m'n menstruatie gekregen, wilde echo inplannen op dag 3 en ze zaten vol. Enige plekje die ze hadden was 3 uurtjes na m'n telefoontje, dus dat was even van alles regelen qua opvang voor dochtertje enzo. Maar de echo zag er goed uit, er zaten een aantal kleine follikels in beide eierstokken dus hopelijk gaan er een paar mooi doorgroeien. Medicatie is in huis en morgen starten. Ik kreeg van Gonal-F 100EH al hoofdpijn, dus ik vrees voor de 250EH die ik nu moet gaan spuiten Punctie doen ze hier onder sedatie.
Dankjewel! Ik heb maandag nog bloedtest, dan bellen ze mij met de uitslag en om echo etc in te plannen! Wat fijn dat je nu 4 cryos over hebt. Hopelijk blijven die gewoon in de vriezer en blijft je verse lekker zitten!!
Poeh wat een gedoe dan even, maar helukkig toch gelukt. Succes met prikken! Hopelijk krijg je niet te veel last dan met deze hogere dosis.
Hier weer klote bericht gehad net. Ondanks ICSI is er nog niets bevrucht. Zelfs is het ziekenhuis weten ze niet hoe het kan. De zaadjes zitten bij de eitjes maar er gebeurt niets. Een embryoloog gaat er na kijken en maandag hoor ik meer. We snappen er niks van omdat het met IUI wel steeds lukte. Wellicht te hoge medicatie zeggen ze want dat had ik met IUI natuurlijk niet. Blij dat we 18 dec gesprek in Duitsland hebben. Kijken wat zij nog voor ons kunnen doen. Ik ben bijna zover dat ik denk ik stop met dit hele gedoe en ga terug naar het fijne leven wat ik had voordat onze kinderwens begon. En dan kijken of het misschien spontaan nog eens lukt.
Lieve @Kletskous82 wat een ongelooflijk zwaar rotnieuws! Heel veel sterkte want dit is niet niks en ik begrijp je gevoel volledig. In UZ Gent doen ze hier wel onderzoek naar (MOAT) en kunnen ze eventueel ook eicelactivatie toepassen. Ik weet niet of ze dat in Duitsland ook doen maar dat is misschien nog een mogelijkheid voor jullie om na te vragen.
Een stille meelezer.. In Duitsland doen ze idd calciumactivatie dus misschien is dit iets voor jullie om te proberen, ook al heeft het geen garanties. Ik had wel een veel beter resultaat wanneer ik calciumactivatie heb gedaan. Veel sterkte met dit rotnieuws ♡
Ach lieve schat nee toch. Wat een ongelooflijke klotezooi. Ik baal zò met je mee. Hoe kan dat nou toch? Wat een vreemd verhaal steeds. Ik hoop dat de embryoloog je maandag wat meer kan vertellen. Ik snap ook zo dat je even twijfelt of je het nog wel op kunt brengen. Herkenbaar ook wel. Zoveel tegenslag is moordend en jullie hadden al een berg verdriet te verwerken gekregen. Hoeveel kan een mens hebben? Hopelijk kun je even op adem komen voor het traject in Duitsland van start zal gaan. Tijd voor jou en voor jullie nemen om weer wat moed of op z’n minst puf te krijgen voor een nieuwe ronde. Ik gun het je enorm. Hele dikke knuffel.
Jeetje Jeetje meid. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ongelooflijk. Ik ben echt benieuwd wat de embryoloog er van gaat zeggen. IUI was zo succesvol bij jullie. Als het echt een te hoge dosis medicatie is. Zou ICSI MNC nog wel eens wat voor jullie kunnen zijn. Dat zit tussen iui en icsi in. Dan rijpen ze bewust maar 1 of 2 eitjes die dan bevrucht worden. Ondanks de eventuele mogelijkheden is dit wel weer een enorme klap voor jullie. Heel veel sterkte meid.
Ja dat doen ze in Duitsland dus ook. Ik spreek met een dame die in mijn ziekenhuis 3 pogingen nul bevruchtingen had en in Duitsland met trigger shot en calcium badje 11 eicellen en 5 embryo's. Dus ik ga dat ook nog proberen. Nu maar even een grote pauze totdat ik daar aan de beurt ben.
De puf heb ik gelukkig nog wel maar vraag me af of alles laten wat we nu doen zin heeft. En denk vaak ik heb al 41 jaar een geweldig leven zonder kinderen dus het hoeft eigenlijk niet. Ik ga ook niet koste wat het kost verder. Ik probeer nog 2 pogingen in Duitsland en dan is het klaar. Moet alleen mijn vriend nog overtuigen want die vind het allemaal wat lastiger.
Oh jeetje meid toch, wat een ontzettend verdrietig nieuws wat een tegenslag dit. En wat gek dan dat het zo maar niet wilt lukken op deze manier! Dikke knuffel voor jou!
Ik heb al vanaf punctie 1 het gevoel dat deze dosis veel te heftig is. Met 75 groeide er met IUI altijd 3 folikkels die prima rijpte. In mijn eigen cyclus zonder medicatie had ik er vaak 2. In juli was ik zelfs spontaan zwanger. Had sowieso al geen vertrouwen in dit ziekenhuis dus nu stop ik daar zeker en wachten we gewoon op Duitsland. Ik heb afgelopen woensdag gebeld met mijn eigen ziekenhuis en daar willen ze de IUI nog afmaken als de zorgverzekeraar het akkoord geeft. Denk dat we dat gaan doen of even helemaal niks en lekker een mooie reis boeken. Even niet denken aan zwanger worden.
Zonder gelijk een overload van informatie te geven (er komt vast veel op je af nu), dacht ik ook nog aan het lange vs korte protocol. Je hebt twee keer kort protocol gehad met hele hoge dosis. Ik heb juist een lang protocol gedaan. Weet alleen niet meer precies waarom. Wel iets met kwaliteit van eitjes. Misschien het vragen waard?
Niet altijd maar je hebt niets te verliezen, dus het is het proberen zeker waard. Ze doen daar ook stimuleren met meerdere soorten medicatie dus misschien kan je daar andere soorten proberen.
@Kletskous82 Heb even een potje intern gescholden door je berichtje. Tjonge wat een gruwelijke domper zeg. Gun je zoveel meer dan dit. Ben benieuwd wat de embryoloog er nog van zegt. Heel vreemd verhaal dit, dat het met IUI wel lukt en nu met ICSI zelfs geen bevruchting.
Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor... Hoe kan dit nou weer? Echt te bizar. Ben heel benieuwd wat de embryoloog er maandag over zegt. Heel veel sterkte met het verwerken van dit rotnieuws en dikke knuffel!