van IUI naar IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zonnetje@ Ik moet nog voor de fm, die is om 10 uur!!
    Ga mijn koffie op drinken en me rustig voor bereiden om heen te gaan.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Fijne minivakantie, maar ben bangdat de weergoden je idd niet goed gezind zijn.

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @marnat: had het alvast neergezet zodat ik het niet kon vergeten te vragen.

@kaboutertje: ben ook bang dat het me niet gunstig gezind is inderdaad. Net even zitten kijken, maar elke site zegt wat anders.
    Blijf niet in Nederland, maar weer is daar ongeveer wel hetzelfde als hier. Veel regen dus.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marnat, ik ben te laat maar succes bij de FM!

@ Zonnetje, fijne mini-vakantie ondanks het weer. Geniet er maar lekker van, hebben jullie wel verdiend!

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Saskia: Ja, haha, dacht ook al dat we in het zelfde ziekenhuis lopen. Ik heb voorheen in het Bernhoven ZH gezeten en deze werkt samen met het CZE. Voor de IUI's moesten we ook altijd het zaad laten bewerken in het CZE. Ik was daar dus al een beetje bekend. In het Bernhoven, doen ze geen IVF, dat wordt dus gedaan in het CZE. Ik denk dat ik daarom geen echo's meer hoefde, maar het kan ook zijn omdat ik misschien een andere gyn heb gehad die dit niet nodig vond.
    De IVF info avond hebben wij gehad op 8 september.

Het klopt dat je eerst aan de pil moet (lang protocol), zoals in het foldertje staat. Wij doen echter mee met en onderzoek (Cetro Trial) en daarbij krijg je het korte protocol. Mocht dit na de eerste IVF toch niet geschikt zijn voor ons, dan moeten we overstappen op het lange protocol (wat eigenlijk gebruikelijk is in het CZE).

Wie weet, komen we elkaar nog eens tegen ;)
    Ga jij ook mee doen met die training: IVF en je gevoel? Ik heb gister bij de intake doorgegeven dat ik wel mee wil doen.

Liefs,

Misty

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Misty, das toevallig!!! Mijn mannetje is ook op 8 september geweest. Ik kon er helaas niet bij zijn en dat hoefde niet per se. Uiteindelijk heeft hij niks nieuws gehoord, dus was het ook niet zo erg dat ik er niet bij was.
    Van de training heb ik (nog) niks gehoord.

Ja, misschien komen we elkaar nog wel eens tegen. Zou wel leuk zijn!

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Saskia,

haha, volgens mij heb ik dan serieus langs jouw mannetje gezeten. Er kwam 1 man iets later binnen en die was inderdaad alleen. Kan me al niet meer herinneren hoe hij er precies uitzag, maar weet wel dat ik langs een man zat die alleen was ;)
    Bij die info avond lag ook een foldertje over die training, maar geloof dat jouw mannetje niet bij de foldertjes is geweest (als het degene is die langs mij zat), want geloof dat hij al een foldertje over IVF in zijn handen had.
    Bij de intake met de verpleegkundige zal ze je hier ook over vertellen en vragen of je hier behoefte aan hebt, dus het kan alsnog.

Liefs,

Misty

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahaha, dat zou wel heel toevallig zijn als je naast hem zat!!!
    Dus hij kwam gewoon te laat, de flapdrol!!!

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Sas,

Nou ja, te laat, ze was nog niet echt begonnen met haar verhaal, omdat er nog geen koffie/thee stond ofzo, dus dat ging ze eerst regelen.

Maar het zou dus goed kunnen dat ik langs jouw mannetje zat haha.

Liefs,

Misty

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb hem net gebeld en hij was meteen verontwaardigd haha. Want hij was zelfs te vroeg en zij was er nog niet. En hij heeft nog wel bij die folders gekeken, dus ik denk dat hij het toch niet was ;)

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey!

haha, dan moet het een ander geweest zijn ;) Dan moet er dus nog een mannetje alleen zijn geweest.

Liefs,

Misty

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja hihi!
    Er was blijkbaar nog een man alleen en een paar vrouwen alleen.

Waarom heb je er eigenlijk voor gekozen om mee te doen met het onderzoek? Meer kansen? En wordt deze poging vergoedt door het ziekenhuis of telt ie mee als poging 1?

13. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hey meiden..
    Ja..deze naam komt jullie niet bekend voor, maar het is mij...willemijnp. Ik kwam er achter dat er mensen zijn die mij volgen..dus een andere naam..

Volgende week hebben wij onze laatste IUI...ben benieuwd..
    Wij konden ook meedoen aan cetrotrial, maar de wachttijd was er niet korter door, dus we hebben uiteindelijk toch gekozen voor het reguliere...Ben benieuwd wanneer de eerste zwangere hier komen!!

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wat houdt dat precies in?

En liefprinsesje, ben je nu niet bang dat die ander op jou linkje toch verder mee lees? Ben gewoon benieuwd omdat ik ook een meelezer heb.

15. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    nee,want ze kijken vooral vaak in mij profiel en ik heb opzettelijk een poosje niet geschreven hier,zodat ze ook niet echt weten waar ik schrijf...hoop dat het lukt..

en cetrotrial...ja ik weet het niet precies omdat wij dat dus niet gaan doen.Maar je gaat dan in ieder geval andere medicijnen spuiten...

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @liefprinsesje: ben ook bang dat mensen je alsnog gaan terug vinden via deze naam. Maar dat kan alleen als ze in de topics lezen waar je het nu neerzet.
    Aan de andere kant snap ik ook dat je je wel herkenbaar wil maken.

Zover ik weet heb ik geen meelezers, tenminste dat hoop ik. Weet ook niet hoe je er achter kan komen dat iemand je volgt.

Ben ook benieuwd wanneer de eerste zwangere hier is. Zijn al een paar dames bezig, dus kan elk moment zijn. Andere staan weer in de wacht. Dus daar duurt het wel even.

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat merk je aan opmerkingen of juist aan geen reactie waar die wel hoort.
    Liefprinsesje anders vraag je even of ze deze laatste berichtjes van ons weghalen.

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Kunnen ze berichtjes weghalen? Dat wist ik niet.

Hoor het toch regelmatig dat mensen gevolgd worden, dat is het nadeel van een openbaar forum. Maar is wel jammer.

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja hoor gewoon even een pb naar Lotte en dan een verwijziing naar het topic met de berichtnummers.
    Dan moet, je weet wel ;), zelf even aan geven welke berichten ze verwijderd wilt hebben. Mijn toestemming heb je, je weet wel ;)

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.315
    1.468
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Van mij mogen ze alles weten maar wel raar dat mensen je volgen..........zijn dat dan mensen die je kent en die stiekem willen weten wat je aan doen bent? Zou dat zelf erg onbeschoft vinden dat mensen mij zouden volgen, laten ze maar alles persoonlijk aan mij vragen.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina