Klinkt goed Dopey! En wat een prachtige score met zoveel toppertjes! Hopelijk blijven die 4 toppertjes in de vriezer tot jullie een brusje willen, want dat zou betekenen dat dit toppertje lekker blijft plakken. Ik hoop het zo voor je. Nu die spannende WW!
Dopey, super, je hebt een mooi embryootje in je. Lekker warm houden nu! En over twee weken een super knaltest! Ik moet nog maar twee dagen wachten. Zondagochtend is het zover. Hoop zo dat ik het in ieder geval haal voor die tijd en niet al bloedverlies krijg ofzo. De vorige keer ging ik plassen in het potje en daarna bij het afvegen dus al spotting. Precies toen, dat was echt balen. Nu hopelijk beter nieuws hier en overal te vertellen
Dopey, wow meis! Mooie score!!! Hoop dat je toppertje goed plakt!!! Zeehondje, wat een spannend weekend voor je meis! Ik duim KEIhard dat je ongie wegblijft! Voel je al iets? Durf je niet al eerder te testen? Vind het heeeel spannend hoor!!!! Hier eigenlijk helemaal niets te melden... Behalve dan dat ik herfstmoe ben en een vol weekend heb... Helft leuke dingen, andere helft studeren en dan nog van die dingen als stofzuigen, wasje, badkamer schoonmaken en van die dingen ... Ga keihard duimen voor iedereen hier!!!! Liefs!
Ik zwaai even naar iedereen. En wil even een dikke knuffel uitdelen aan degene die het nodig hebben. Heb weinig tijd om bij te lezen, ben bezig met allerlei andere dingen. Verder weinig te melden. Heb morgen ook een volle dag. Ik heb weinig hoop deze maand, maar blijf hopen op een wonder. Ergens volgende week verwacht ik ongi te worden. Weet helaas niet precies wanneer ei was. Alleen dat hij 18 okt 20mm was en dus bijna op springen stond. Maar ja, kan die dag zijn, maar ook 1 of 2 dagen erna.
@Dopey: Super fijn en goede opbrengst. De 1e echo heb je vast in the pocket, nu de volgende nog Hoop echt voor je dat het raak is. @Zeehondje: Spannend, spannend. Hoop echt voor je dat je lekker zwanger bent! Vraagje: hoef je bij een cryoTP niet 14 dagen te wachten voor het testen? Of heeft dit gewoon met de lengte van je cyclus te maken? Heb namelijk geen idee hoe dat gaat. @Zonnetje: Heb je altijd zo'n lange cyclus? Als je de 18e je ei had, dan zou je toch begin volgende week ongi worden? Of liever gezegd niet ongi worden Hier ook weinig te melden. Ik verwacht eind volgende week ongesteld te worden of begin van de 2e week November. Dacht vorige week zaterdag mijn ei te hebben gehad (steken). Liefs, Misty
Cryo tp krijg je drie dagen na je eisprong. Dus 14 dagen na je eisprong rekenen om te testen en niet 14 dagen na de tp deze keer.
Ik weet dus niet of ik de 18e mijn ei had. Hij was toen 20mm. En hij moet spontaan springen. Dus ja, wordt begin volgende week. Maar stel dat ei pas ergens dinsdag of woensdag sprong, dan wordt het later. Mijn cyclus is van mezelf op dit moment 31 dagen. Soms ook wat korter of langer, maar al maanden stabiel in de rustrondes. Met iui had ik een cyclus van 27 dagen door de hormonen. Wordt altijd wel 14 dagen na ei ongi. Ik had zelf het idee dat ei dinsdagavond/ nacht pas gesprongen is. Maar weet het niet zeker. Heb geen ovutesten gedaan namelijk en ook niet getempt. Was dat ik een echo had ivm intake ivf. Dus ja, heb mezelf voorgenomen dus pas na woensdag druk te gaan maken als ongi er niet is. Heb weinig hoop hoor, maar wie weet bestaat er een wonder. Ook weinig geklust, alleen woensdagochtend. Man kon het deze maand niet op commando, ga dan ook niet teveel druk uitoefenen. Want dan gaat het plezier er weer vanaf. Die tijd heb ik gehad. Als we zin hebben is het meegenomen en anders jammer.
dancer4fun, ja wij gaan inderdaad ongeveer gelijk lopen, ik start op cyclusdag 3 met genol f - en menopur juulzon, hij meid, lang geleden e, ik ben jammergenoeg nog niet zwanger , hoop dat ivf de oplossing bied dopy, hoop ook zo op de prachtige babyboom, ik blijf erin geloven dat onze beurt komt iedereen fijn weekend , groetjes oasis
Hallo allemaal, Kom even iedereen een fijn weekendje wensen! Zeehondje heel veel succes dit weekend. Hoop echt dat je maandag positief test! @zonnetje: Ik hoop voor je dat die ene keer genoeg was en dat je van de week positief test Op comando doen wij ook niet meer, niet echt gezellig inderdaad. Dat heb je na verloop van tijd wel weer gezien, haha. Ik moet denk ik nog even wachten tot einde van de week of begin van de volgende week. We hebben het tijdens ons weekendje weg erg gezellig gehad en ik geloof dat ik die zaterdagavond mijn eisprong had, maar heb ook geen ovu testen gedaan, even afwachten dus. En mocht het niet gelukt zijn onze laatste natuurlijke poging, dan heb ik hele goede hoop op de IVF Liefs, Misty
Ik vind jullie allemaal zo geweldig positief. Iedereen denkt dat IVF wel gaat lukken. Ik kan zo echt niet denken, sorry
Hey kaboutertje, Misschien komt dat ook, omdat ik nog niet begonnen ben en er zo positief mogelijk in wil gaan Jij hebt helaas al 1 mislukte poging gehad, wat het geloven in de IVF moeilijker maakt. Maar geef niet op hoor! In 1x raak blijkt ook wel een uitzondering te zijn en de meeste meiden hebben minstens 2 pogingen nodig helaas. Dikke knuffel! Liefs, Misty
Ja maar....hoe wil je dan dat wij denken? Ik kan bijvoorbeeld niet gaan denken van "ICSI lukt toch niet", want dan kan ik net zo goed met de behandelingen gaan stoppen. Snap je? Je moet vertrouwen proberen te houden, ook al is het moeilijk. En heel veel geduld. Als IVF/ICSI-behandelingen echt geen nut hadden, dan waren ze allang afgeschaft. Je hebt nu 1 mislukte IVF achter de rug. Kijk alsjeblieft vol goede moed naar de volgende poging. Ikzelf geef de moed pas op als ik helemaal uitbehandeld ben. Als de heren/dames doktoren er geen vertrouwen meer in hebben. Tot die tijd blijf ik positief. En blijf ik er in geloven dat ik ooit moeder zal worden! Niemand weet of het ooit zal gaan lukken. Maar als je bij voorbaat de moed al opgeeft....Niet geschoten, is immers altijd mis? Tot zover mijn positieve peptalk .
Vandaar dat we ook gewoon door gegaan. Niet geschoten..., maar mijn gevoel heeft me wat zwangerschappen ed nog nooit in de steek gelaten. En mijn gevoel zegt dat het er voor ons niet in zit. Al zou ik zwanger worden, dan moet ik het ook nog blijven en dan is bij mij rond de 23 weken weer spannend... Heb het idee zoveel hindernissen te moeten nemen. Ik zeg niet dat jullie ook negatief moeten denken , maar vind jullie gewoon zo knap dat jullie zo positief denken.
Hier heb ik niks aan toe te voegen. En kabouter negatief denkt niemand ook jij niet , dat is je verdriet die dat doet ! En dat is logici zegt mijn maatschappelijke werkster negatief is het niet.
Mss toch eens tijd voor een psych??? Ben blij dat je dit schreef Marnat, mss zit er idd een kern van waarheid in. Al het verdiet van de mk-en zit er ook nog in. Dat merkte ik van de week met iets al.
Ik ben vanne week bij haar geweest en het hielp echt. verdriet kwam er meteen uit. Veder doen wij het heel goed , het is het verdriet die het doet zeg maar, Graag gedaan meis, misschien is dit voor jouw ook goed. Ik merk aan jouw dat je vol verdriet zit klopt he? heb er maar eens met je gyn over.
Helaas negatief vanmorgen. Nog geen ongi, maar ik verwacht hem wel deze week. Ga nu niet meer hopen op alsnog een positieve test.
Als eerste, een hele dikke knuff voor jou Zeehondje... Wil het liefst tegen je zeggen dat je nog even moed moet blijven houden, maar herken en voel tegelijkertijd het verdriet en de steek in je buik die gevoeld moet hebben bij de witte test... Bah... Ga gewoon tóch nog even heeeeel hard voor je doorduimen, omdat ik zo graag een wondertje voor je zou willen.. BeHappy en Dopey, Misty en Zonnetje, zijn jullie nu de volgende testers? Misschien toch maar eens eens lijstje gaan maken hier ? Hoe dan ook, mijn duimen draaien voor ons hier meiden! Echt! En Kaboutertje, positief zijn is idd een manier van 'Overleven binnen de behandeling' Wat Be Happy al zei, als we niet meer geloven, dan kunnen we er net zo goed mee stoppen .. Maar wat Marnat ook schrijft en wat je zelf ook al zei, dat herken ik enorm. Het is vooral de angst voor de teleurstelling, de angst voor het verdriet dat het wéér niet lukt, het verdriet van verlangen en de leegte van gemis die je bang maken om een sprankje hoop te hebben... Tenminste, dat is bij mij zo. Enerzijds ben ik zó ontzettend bang om hoop te hebben, anderzijds - zonder hoop en het geloven dat het voor ons op een dag zo mag zijn, dat maakt me nog somberder. Bij mij gaat het met enorme ups en downs: helemaal als je weer een omo-witte test hebt... en het weer wachten op de spotting en de ongie is, die onvermijdelijk volgt... Dan ben ik mijn geloof en hoo echt compleet kwijt. Jullie kennen mijn gedichtjes, probeer dan van me af te schrijven. Krijg hier jullie fijne, lieve reacties en langzaam krabbel ik dan in de weken die volgen weer op. En langzaam durf ik weer te hopen. Ik geef toe dat het moeilijk is. Zo kreeg ik de vorige keer te horen dat de kwaliteit van mijn eicellen dus slecht is en dit de kansen aanzienlijk verkleint. Wat moet je dan? Ga straks met MEnopur beginnen en hoop maar dat dat mijn eitjes een beter kwaliteit zal geven... Meer kan ik niet. Of dan had ik een spontaan ei deze maand. Enerzijds denk ik, ach... het zal toch niet, immers, mijn kwalitEIt is slecht... Anderzijds denk ik stiekem toch, maar iedere kans is er een en er bestaaaaaaan wonderen... Ben zelf nu vorige week maandag met acupunctuur begonnen. Morgen weer. Het geeft me wel weer wat extra moed. Er is zoveel in de Oosterse - Chinese geneeskunst wat we niet weten. Je leest steeds vaker dat Oosterse en Westerse geneeswijze elkaar kunnen aanvullen. Daarbij geeft het mij ook een stukje 'rust'. Zo hebben we denk ik allemaal wel weer een maniertje om kracht uit te putten, om onszelf na alle teleurstellingen weer bij een te rapen... Kan me in jouw geval, lieve Kabouter, heel goed voorstellen dat het hartstikke moeilijk is met al zoveel vlindertjes en sterretjes... Maar lieve schat, zo lang het jou even niet lukt om positief te denken en hoop te hebben, dan doen wij dat hier wel extra voor jou! Net zo lang tot het jou weer lukt! De kaarsjes vol hoop en geloof in Wonderen branden! Voor ons allemaal! Geven licht op een grijze zondag als deze... xxxxxxxxxxxxxxxx