@ Be happy wauw wat een super duidelijke test ja jij mag echt wel goede hoop hebben. Wat heerlijk om nu eens een positieve test te zien hier(lees nog altijd trouw mee maar reageer eigenlijk nooit) Meiden blijf positief en iedereen aan de olijfolie en pasta Groetjes Joos
Be Happy, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat mooi meid, ben er helemaal emotioneel van!!! Tis je zooooo gegund!
Hoest met iedereen hier? Dancer, 'voel' jij al wat? ? ....., heb geen lijst meer dus weet niet wie er verder op het wachtbankje zitten...??? Updeetje hier, Gisteren een hele luie zondag gehad, was erg moe. Waren zaterdagavond naar de dinnerlive show in studio 21 geweest. Erg bijzonder, echt een avondje weg. Waren pas om 01u30 thuis!! Ben gelijk mijn bed ingegaan en was zondag ook echt gaar... Deze week weer een volle week, maar voel me wel ontspannen. Ondanks dat mijn NOD eraan komt en dat dan weer spuiten betekent... En een nieuwe IVF-behandeling en alle emoties van dien... Vandaag weer naar de acupuncturist geweest. Hij kon voelen dat ik een drukke dag had gehad. En vroeg weer waar ik in mijn cyclus zat. Kreeg de naalden op andere punten, mijn lever had weinig energie en mijn nieren en dikke darm ook. Hij kon niet voelen of ik bevrucht was, ha ha (helaas!). Viel zowaar even in slaap met de naaldjes in mijn lijf. Net nog even mijn opdracht voor morgen gemaakt en zo gauw naar bed! Maar wilde eerst even komen kijken of er al een updeet was bij Luuske . Ervanuitgaande dan mijn ei vorige week maandag was, zit ik nu dus op dag 8DPO. Denk dat ik de 14DPO niet haal, werd meestal met clomid ook al na 11-12-13 dagen max ongie. Maar goed, zal dapper blijven duimen... Veel liefs! xxx
Hier de eerste tekenen van ongi gisteravond al gespot. 2x klein beetje bloedverlies. Dus ga ervan uit dat ik vandaag ongi wordt. Had ik ook al verwacht, dus geen emotionele buien deze maand. Ben vandaag hele dag op pad.
Wil nou niemand mijn vragen beantwoorden? Hoeveel dagen na de punctie testen jullie? Krijgen jullie testen van het zh? Moet je na een cryo tp ook weer een maand rust houden? Jammer zonnetje
Ik heb je vragen niet gezien Kaboutertje... Ik mag van het ziekenhuis 18 dagen na de punctie testen. Naar keus thuis of in het ziekenhuis, maar ik heb geen test gekregen, ik zou dan met een potje urine naar het ziekenhuis moeten. En na een cryo hoef je geen rustmaand te hebben. Gaat in de eigen cyclus.
juulzon: hier geen tekenen. Heb wel al drie dagen smorgen na bezoek wc beetje witte afscheiding. Geen idee wat het betekend. Zal wel niets zijn denk ik, want verder voel ik helemaal niets. ondanks dat ik er niets van verwacht vind ik het toch wel spannend. Geen idee wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Zal waarschijnlijk rond volgende week dinsdag zijn. Of eerder. Ik laat me wel verrassen. kaboutertje: kan je vragen helaas nog niet beantwoorden heb mijn eerste ivf nog niet gehad. Maar bij iui kreeg ik geen testen mee naar huis. die moet je gewoon zelf kopen. Of dat bij ivf ook zo is, weet ik niet.... maar er is vast wel iemand hier die die vragen wel kan beantwoorden. zonnetje: Balen meid. Mag je nu gelijk met ivf gaan beginnen?
Meiden, ik heb niet echt bijgelezen. Heb er even de puf niet voor, sorry!!! Wilde wel even Behappy ontzettend feliciteren! Wat een mooi nieuws Eindelijk iemand op roze!!! Verder heb ik gezien dat het bij Zeehondje weer niet zo mocht zijn Sterkte meid, en een dikke knuffel!
Dank je wel. En houden jullie je ook netjes aan die 18 dagen? Ik had nu 13 dagen na de punctie gedaan. Ik denk dan... ( maar das mss niet logisch gedacht) in een normale cyclus kan je dan ook al testen. Dopey weet jij meer van IVF met het nieuwe regeerakkoord. Ik zit eigen toch wel op hete kolen. Ik wil zo graag die 3 behandelingen.
Uhm ik weet nog niet wat ik doe, eerst maar eens zien of ik niet voor die tijd al ongesteld word mocht dat niet zo zijn, dan denkt ik dat ik tot dag 15 na de punctie wacht, dat is dan 1 dag na mijn "NOD". Ik weet nog niks over dat regeerakkood, volgens de site van Freya is er geen nieuws te melden ( Belangen update oktober 2010 ) Ik ben helemaal met je eens dat iedereen die 3 behandelingen moet krijgen als dat nodig is; ik hoop persoonlijk aan 1 genoeg te hebben Mijn ferti-arts vroeg ook al of ik de petitie al had getekend.
Hier vandaag de spotting begonnen. De hoop die ik gister toch weer een beetje kreeg was dus vanmorgen in één klap verdwenen. Kaboutertje; bij verse tp 14 dagen later testen, na cryo tp zo'n 11 dagen na tp. Hoop dat ik gelijk door mag met volgende cryo behandeling, maar dat weet ik pas als ik bel. En ik ga pas bellen als de ongi écht doorgebroken is.
Hier nu echt ongi geworden. En nee ik begin nog lang niet met ivf. Kan dus ook geen antwoord geven op de vragen van kaboutertje. Volgende week dinsdag weer afspraken in het mck voor bloedprikken en uitleg. En in nov ook nog een infoavond. Dan zou ik dus na deze cyclus (bij volgende ongi) mogen starten. Maar het kan zijn dat ze dat dus niet doen, ivm feestdagenstop van een week. En dat het de eerste poging is. Moet op 2 dec ongi worden en tot 3 dec mag je starten, maar 1ste poging raden ze af. Omdat ze niet weten hoe je op hormonen reageert. En als ze niet op tijd een punctie kunnen doen is het een verloren ronde voor eigen risico. Maar ga dat volgende week navragen hoe en wat precies. En anders wordt het januari. Ga me er ook niet meer druk om maken om eerlijk te zijn.
Maar hebben ze bij jullie dus per 1 ingevroren? Ik dacht dat ze dat dan per 3 deden. En stel dat die ene vorige keer niet goed ontdooit was, dan had je dus niets. Wat was je keuze om er maar 1 te ontdooien? Dopey graag, heel graag zelfs.
Had je vragen ook gemist Kaboutertje... Kan ze ook niet terugvinden ! Bij MCK zeggen ze dat je 16 dagen na de TP mag testen. Maar ik had dus ook al (je weet wel, ben zo'n test-addict) eerder getest. Was op dag 14 echt omowit, toen wist ik eigenlijk al voldoende... Dag 15, in de avond / nacht de eerste spotting. Dan weet je al helemaal hoe laat het is. Eigenlijk weet ik wel dat eerder testen dus 'zonde' van de test is, maar ja.... je hoopt zo onwijs... Helemaal omdat je bijna altijd leest dat áls het raak is er al vroeg een licht positieve test is... Daar hoop ik dan iedere keer ook op... Aan de andere kant, soms zijn er ook meiden die weer laat positief testen dus tja... Hoop het voor je meid! Ik had geen enkele cryo en moest dus rust houden. En zie nu, een spontaan ei in mijn rustmaand. Geeft mij in ieder geval het gevoel een kans te hebben, daar het zaad van vriendlief in orde is. Alleen mijn ei-kwaliteit, kan ik nix over zeggen . En dus ook niets over een cryo-tp... Duim voor je!!! Anyway, ik duim voor je! Dancer, hier ook best wel wat witverlies. Herrinner ik me ook nog van de Clomid in de 2e helft. Verder ook geen tekenen van Iets. Had vandaag lichte krampjes, dus zou eigenlijk verwacht ik toch wel vrijdag / zaterdag ongie te worden. Ervanuitgaande dat ik maandag de 25e mijn ei heb gehad, zit 3 nov (woe op dag 10). Had zonder medicatie altijd een korte LF, dus verwacht de ongie wel vrijdag hoor. In ieder geval binnen nu en 4 dagen... Zeehondje, BALEN ... Maaaar, ik duim tóch nog even door!!! @All: Liefs en knuffel en sterkte!