van IUI naar IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, balen dat je ongie bent geworden :( . Hoop dat je toch nog kunt beginnen bij MCK... En vorig jaar waren ze ook een week dicht in die periode. Ze zijn overigens de rest van het jaar altijd geopend! Sterkte meid, knuff!

xxx

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zonnetje@ Dikke knuf meis, hoop dat je gauw mag beginnen!!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Voor iedereen hier die het nodig heeft: een hele grote dikke knuffel van mij!

Ik bel morgenochtend het ziekenhuis...en dan op weg naar de 1e echo.......:D

Vanochtend twee testjes gedaan: een Clearblue Indicator (zie foto) en een DA Eigen Merk. Beiden positief...

Moest wel een beetje lachen. Mijn vriend heeft natuurlijk geen verstand van zwangerschapstesten. Ik had die CB op zijn nachtkastje gelegd en die DA op mijn nachtkastje. Op een gegeven moment zei ik tegen mijn vriend: "En? Staat er al iets in het venster?" Hij was even stil en zei toen..."ja, er staat dat je zwanger bent, 2 tot 3 dagen...". Ik: "schat, dat zijn 2 tot 3 weken!".....:D

Wij zijn helemaal blij. Aankomend weekend gaan we het de familie vertellen. Ik ben heel benieuwd naar hun reactie. Ze zijn allemaal namelijk erg begaan met ons. Ik denk dat er tranen gaan vloeien.....

Ik hoop, duim en bid dat jullie allemaal binnenkort ook een mooie positieve zwangerschapstest in handen houden. Ik weet namelijk dat jullie ook zo graag willen. Ik gun jullie dit wonder en dit geluk ook zo!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Ik heb je in een ander topic al gefeliciteerd!!

Ik haal samen met manlief ons wondertje op om 13 uur vanmiddag joepie

We weten alleen nog niet hoeveel zich gedeeld hebben!
    Wel weet ik dat ik een tijdje terug mijn laatste peuk heb gehad . nu volhouden.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Be Happy, wat een prachtig wonder is het toch :D Ben heel blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd!

Marnat, veel succes met de tp! En dan 2 weken hopen, bidden, zenuwen en hopelijk een mooie posi-test!

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemiddag!

@Be Happy: geweldig een test met 2-3 weken :D Geniet ervan en veel plezier met het vertellen van dit mooie nieuws!

@Marnat: Veel succes met de TP. Hopelijk is het een toppertje en blijft ie lekker bij je zitten!

@Zonnetje en Zeehondje: Knuffel voor jullie!

Liefs,

Misty

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    marnat: lees net pas dat je om 1300 uur tp hebt. hoop dat alles goed is gegaan. Ik zeg heel hard: lekker blijven plakken bij mama!!!!

be happy: Meid, kan niet meer missen. Helemaal top!!! Had je al gefeliciteerd. Maar doe het gewoon nog een keer. GEFELICITEERD!!!!
    Dat is echt een knal positieve test. Geniet ervan en strooi veel hsg rond hiero.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Kaboutertje; bij ons vriezen ze alle apart in. Als het ontdooien niet goed gaat dan ontdooien ze er direct nog eentje. Als hij wel goed ontdooit maar ziet er niet helemaal goed uit dan ontdooien ze er nog eentje. Ze moeten een nacht overleven en worden dan teruggeplaatst. Dus het is gelukkig niet voor niets dat je wacht. Alleen als ze allemaal niet goed ontdooien. Maar de vorige keer ontdooide de eerste gelijk goed en deelde in de nacht ook goed door!

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Das is wel fijn. Hoop dat ze dat bij ons ook apart invriezen, maar kan dat nergens op een site oid terug vinden.
    Maar ja wij hebben maar 2 cryo's

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik heb er twee aan boort !! van de drie twee overgebleven.
    Vanwege mijn leeftijd zijn er twee terug geplaatst.

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #491 kaboutertje, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
    Joepie!!!!! En nu heel hard duimen.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das mooi Marnat :) En nu blijven plakken zodat jij over 2 weekjes mooi op roze gaat!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn marnat en nu lekker warm in je buikje houden!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We doen ons best meiden , we gaan er voor zwanger het jaar uit!!
    Hoe gaat het nu met jouw zeehondje?

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden, ik had een vraagje..

Hubbie heeft voor de zekerheid het zkh gebeld, en ik moet gewoon op dag 5,7 en 9 1500 eenheden Pregnyl spuiten.
    Nu vertelde de IVf arts mij toen dat het niet uit maakt welke tijd.
    Dus ik mag dus bijvoorbeeld vanavond om 21.00 spuiten en dan zaterdag en maandag ook?
    Of hoe doen jullie dat?

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Bedoel je niet de puragon??

Want de pregnyl heb ik zaterdag pressies om half elf gezet , die is voor de eisprong en twee dagen later de punctie verder gebruikte ik hem niet!!

Decapeptyl en puragon spoot ik om 6 uur s ochtens, moest tussen 7 en 9 , maar in overleg mocht het om 6 uur omdat manlief dan uit bed moest om te werken.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee de Pregnyl is ter ondersteuning na de IUI :( (heb dit nog nooit gehad) maar moest het wel doen anders raakte mijn cyclus van slag volgens het zkh, en voor extra ondersteuning om het slijmvlies in stand te houden.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sammie@ OK ja dan moet je gewoon denk ik kiezen voor een makkelijke tijd stip, werk je ook ?
    Ik vond zes uur een fijne tijd !! ook als ik wel weer werk zou hebben,

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nee werk niet, dus dan houd ik 21.00 aan.
    Ik baal wel dat ik het toch moet spuiten, hang al sinds zaterdag de hele dag door bijna boven de pot, zo misselijk ben ik dit is de eerste keer sinds de IUI en Prengyl (Januari 2010).

Hoe voel jij je?!

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier gaat alles goed. Op dag 13 een echo en als er dan een mooie follikel te zien is kan ik beginnen met ovutesten. Bij positieve test weer het ziekenhuis bellen en dan 4 dagen later de cryo tp. Nog even wachten dus.

Sammie; Ik moest na de verse ivf tp ipv utrogestan ook drie keer pregnyl spuiten. Heb ik ook elke keer 's avonds gedaan. Weet niet meer hoe laat eigenlijk.

En inderdaad meiden, we gaan gewoon allemaal zwanger het jaar uit! En zwanger het volgende jaar in!

Deel Deze Pagina