Juulzon@@ De 18de word een mooi dag meis!! jij mooie eitjes en ik roze wat dacht je daar van!! rot ongi ook , moet ik de tom tom nog even ver ver weg sturen?? Dikke knuf Hoop en duim dat je goed op de manupure reageerd. Decapeptyl vond ik niet zo erg , ja de scherpe punt ,maar ik schoot hem er in als een dart pijl! en je moet hem er niet al te snel uit halen , want dan kun je rode plekken krijgen, en niet bewegen.
juulzon: Ach nee, jij ook al. Hoop dat je volgende ivf gewoon gaat lukken. Het moet gewoon. Wij idd nog een ronde 'zelf proberen' en ja, dat worden dan weer ovutesten. Wil toch weten wanneer mijn ei is, want dan weet ik ook ongeveer wanneer de ongi komt. Heb nog even nodig om bij te komen van de shock, Maar daarna ga ik er gewoon voor. Misty: hoop idd dat jij gewoon wel mag beginnen. Ga voor je duimen. ik ga lekker naar mn bedje nu, heb gewoon brandende ogen van t janken. ff lekker tegen mn mannetje aan kruipen onder de dekens en filmpie kijken. trusten en tot morgen meiden
hey skatjes,...ik dacht kom ff neuzen! juulz succes meid!!! dancer: potverdorie!!!! nou skat,..succes!!! dikke knuf kaboutertje: hoest met jou?!!??! marnat: wat zie ik?!?!?! 18nov testen?!?! 2 emmy's? spannend!!!! ego/all: zit nu in mn laaste wk voor nod! spannend weer,..t was wel iui dus telt eigenlijk niet echt mee maar,...hor dan t weekend ook meteen of we over 2wk weer naar amc mogen voor tp dus is wel spannend! of mn ongi blijft lekker lang weg of ik mag beginnen met progynova! en dan 2wk later tp!!!
Jullie zijn schatten! Hier vandaag alleen nog bruiverlies... Maar goed, gelukkig heb ik 'speling' tot woensdag, want moet vrijdag de 1e menopur zetten... en moet uiterlijk woe dus de deca zetten.. Zal je tips opvolgen Marni! En Dancer, know the feeling van die ogen... Kun je morgen anders een beetje spijbelen van je werk? Ik moet eigenlijk slapen, morgen een belangrijke presentatie, maar ben zo gaar als het maar kan .....en mijn hoofd maalt ... (en Juulz baalt...) Truste! xxxx
Hey Juulz en dancer, dikke knuffel voor jullie. Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen. Juulz succes met de presentatie! Liefs, Misty
Wat een verdrietig nieuws hier allemaal, ik leef met jullie mee!!!!!! Knuffel! Ik heb straks mijn prikles om 10.15 en moet vanaf volgende week maandag beginnen met Decapeptyl. Voor iedereen, hou de moed erin. Veel liefs Nataly
ben al weer een beetje bij gekomen en heb redelijk geslapen. Gelukkig hoef ik vanmiddag pas te werken dus heb nog even tijd voor mezelf. Heb het al een beetje geaccepteerd en heel langzaam aan begint de moed en hoop terug te komen. Hopelijk gaat deze maand lekker snel. meiden bedankt voor jullie lieve woorden, het helpt echt!!!
Heb even een halve blik hier geworpen. Balen dancer voor je. Hier zo dus voor bloed prikken en gesprek. En denk dat het inderdaad jan starten wordt. Manlief wil geloof ik niet in dec starten. Omdat het al een drukke maand is met feestdagen. Geen idee of ik zou mogen starten hoor. Maar zal hem ook maar eens zijn zin geven. Hij vind al dat ik meestal mijn zin krijg. Dus ga maar uit van jan. Vandaag ook weer hele dag op pad, dus weinig tijd om te lezen hier helaas. Dikke knuffel
Juulszon@ Succes meis,komt goed.Probeer het maar zo, ging mij goed af. Spannendetijden@ Dat is een posje geleden, Ja twee emy s hier die mooi resultaat op gaan leveren hoop hoop. Duim duim. Ik stuur de tom tom heel ver ver weg voor je!!!
@Nataly: hoe was de prikles? Spannend om maandag voor het ecchie te gaan! @zonnetje: Hoe was het in het ziekenhuis? en wat hebben jullie besloten? Dec of januari starten? Fijne avond allemaal! Liefs, Misty
Had een heel mooi stuk getypt vanmiddag, was site ineens in onderhoud. Wordt waarschijnlijk januari. Gyn zou dat kiezen, gezien we net op het randje zitten om te mogen starten. En het niet bekend is hoe ik op de hormonen reageer. En manlief wil ook liever januari. Zodat ik gezellig met de feestdagen ben. Heb nogal last van wisselende buien door de hormonen. Dus denk dat ik hem maar zijn zin geef. Maar nog niet helemaal definitief beslist hoor. Wordt volgende week gebeld over bloeduitslagen van beide. En of we in speciale vloeistof moeten opvangen, gezien de anti-stoffen. Dat wist ze niet, van gyn moest het niet. Maar toen ik vertelde dat we dat altijd deden, zodat de anti-stoffen minder grip hadden op de zaadjes ging ze wel twijfelen. Dat hoor ik ook nog. Vind het zelf misschien ook wel fijn hoor januari. Wel weer een maand extra wachten, maar niet het stressen of ik het red voor de feestdagenstop. Verder prikschema gehad, uitleg hoe de ivf gaat enz enz. Volgende week nog info-avond en dan wachten tot we mogen starten/ willen starten. Maar ga dus maar uit van januari.
Hai, Prikles ging prima, ik vond de naald toch nog wel lang die in je bik moet steken. Maar goed, ik heb tot 3 geteld en toen geprikt en eigenlijk voel je niet veel. Hopelijk gaat het net zo makkelijk als ik echt moet beginnen maandag. Ik hoop dat ik alles goed kan onthouden, het staat allemaal wel in mijn IVF boek maar niet hoe ik de decaceptyl (schrijf ik vast verkeerd ) moet gebruiken. Of ze dat dan vergeten zijn. Mocht ik het niet meer weten dan kon ik altijd bellen. Hoe laat spuiten jullie 's avonds? Kan ik gelijk volgende week vrijdag met een spuit op stap omdat we de hele dag een personeelsfeest van het werk van mijn vriend hebben. Die spuit moet in de koelkast, hoe gaat dit dan???? Denk dat ik morgen even bel met het ziekenhuis. Veel liefs Nataly
Wij zaten ook zo te twijfelen voor de eerste IVF. Was namelijk net voor onze vakantie. Uiteindelijk hebben we nog even gewacht. Dus ook de stress niet of we het wel of niet zouden halen. Je weet natuurlijk nog helemaal niet hoe snel je eitjes groeien e.d. Dus misschien idd maar wachten tot januari. Aan de ene kant wacht je al zo lang, maar aan de andere kant zijn we allemaal hier een kei in wachten geworden!
Nataly@ Ik moest s ochtens spuiten tussen 7 en 9 maar omdat manlief er de eerste keer bij wou zijn voor het geval het mij niet lukte. Mocht het om 6 uur .
vandaag ook gestart met spuiten voor onzer eerste ivf, het is spannend , en we hopen op goed resultaat, het mag nu wel eens komen dat goede nieuws , groetjes oasis
Oasis, duim voor je! Zonnetje, tja, begrijp je (en je mannetje) ergens wel. Anderzijds, kan me ook voorstellen dat jij ook het liefst zsm weer een kans wil hebben....succes! Als je vragen hebt, ben ook een MCK'er, kom maar op. Nataly, ik moet echt 's avonds spuiten, omdat er dan nog als het nodig doseringen gewijzigd kunnen worden, dezelfde avond. Spuit meestal tussen 20u30 en 21u00. Succ6 meis! Misty, wanneer start jij nu metde IVF? Duim voor je! Marnat, hoe voel je je????? Ben zo benieuwd meid! Denk aan je!!! Egootje: De ongie is anders dan anders, maar ongie is ongie... Alleen helemaal geen krampjes of buikpijn (wat fijn is!). Maar de ongie is wel minder heftig dan met de hormonen en na de IVF. Wellicht door de utro dat-ie anders heftiger is? No idea... De 1e decapeptyl zit erin. Ik spuit 'm nu dus in de zijkant van mijn bil / heupvetje. Heb op mijn buik niet zo heel veel vet en ze hebben me gezegd dat het niet uitmaakt. Maar wel apart, moet echt even kracht zetten voor hij erin zit, maar eenmaal in mijn vetje valt het mee. Alleen had vandaag wel een grote bloeddruppel toen ik de naald eruit haalde! Maar had de naald er ook helemaal in. Kan dat kwaad eigenlijk? Dus ik durf nog een maandje zonder verdoving . Verder weer bij de acupuncturist geweest. Hij kon voelen aan mijn lage energie dat ik erg moe was. Do 18nov dus voor de 1e echo, om te kijken hoe de MEnour aanluit, moet ik vrijdag as mee beginnen en daar zie ik wel tegenop. Drie buisjes mengen, iedere dag. Die Puregon pen kon je nog makkelijk meenemen, maar dit... Wordt erg lastig.... Maar goed, alles voor een wonder! Ga nu gauw mijn bedje in, ben kapot... Tot morgen kanjers! xxxx