van IUI naar IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dancer4fun, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Allemaal erg bedankt voor jullie lieve berichten.Geef nooit de moed op.Ergens wist ik dat ik zwanger zou worden.En weten jullie wat het mooiste was.Die nacht heb ik in mijn droom gezien dat ik testte en ook positief testte.Dezelfde dag nog getest en tadaaaaaaaaaa dezelfde test als in mijn dromen.Het kan gewoon niet echt onwerkelijk een wonder gewoon.Ik zal ook bidden voor jullie allemaal dames.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Droom het ook zo vaak, maar helaas ;)

Enne ik wil best wat van jullie hormonen, maar dan wel HCG. HSG hoeft niet zo , das wat anders nl ;)

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    oeps foutje van mij.......:)
    hcg natuurlijk..................

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Gefeliciteerd zwangeren!

Hier 2e Menopur erin en zit weer aan de decapeptyl. Donderdag de 1e echo om te zien of er wat groeit....

Marnat, ik duim keihard, maaaaar, je test vroeg dus stél dat er niet iets te zien, dan kan het zijn dat je te vroeg hebt getest hé! Maar hoopecht dat-ie ++ is!!!! Zou wat zijn, raakt iedereen dan toch zwanger voor het nieuwe jaar ;) ?

Liefs voor allemaal!!

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gefeliciteerd zwangere dames.

Mag ik vragen wat bij jullie de oorzaak was dat jullie in de mmm zitten.

Hier hoop ik er ook elke maand op om voor de ivf zwanger te zijn. Maar durf niet te hard te hopen. Gezien bij ons zaad slecht is door anti-stoffen. Plakt hierdoor samen.
    Zou zou mooi zijn als we niet hoeven. En een hele hoop stress en gedoe schelen. Vooral aan manlief merk ik dat het hem steeds zwaarder valt.

Maar is mooi voor jullie en geniet ervan.
    Nu de rest nog.

6. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    @Zonnetje1980

Bij mij was alles goed alleen mijn man had wat slecht zaad.Maar na de laatste mislukte IUI behandeling is hij gestopt met roken,omdat we over 2 maanden zouden beginnen met IVF.Maar wat gebeurt er dan hihi ben ik zwanger geworden.Ik weet natuurlijk niet of het meteen heeft geholpen dat hij gestopt is met roken...

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zonnetje: ik snap wat je bedoeld. hier valt het ons ook steeds zwaarder. Ook wij hopen dat ons de ivf bespaart blijft, maar ja wonderen gebeuren altijd bij anderen. Niet dat ik het ze niet gun, juist wel, ben superblij voor ze. Maar ik wil het ook....................... nou ja, je snap het vast wel.

yasgok: wij hebben hetzelfde probleem als jullie. Ik hoop zo dat ons de ivf ook bespaard blijft. Maar eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n vertrouwen in.. Hoe heb jij dat gedaan? Ik kan gewoon die knop niet omzetten. Ik wil het wel maar het lukt gewoon niet. Er is altijd dat kleine stemmetje dat zegt: tis niet voor je weggelegd

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    ....ook ik hoopte op een wonder.... in de wachtmaand dan... maar helaas, heb slechte ei-kwaliteit... nu hopen dat die menopur zijn werking doet... die deca vind ik ik 3 x niets... Heb last van bijwerkingen :( zie mijn blogje!

Succes allemaal en zwangeren, strooi maar weer HCG rond!!!

xxxx

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Yasgok: Joehoe, proficiat meid! BIj mij was de kruidvattesttreep donkerder dan de contolestreep, maar op de clearblue stond dan ook een 3+ wat betekend dat ik al meer dan 5 weken zwanger ben. Wat zijn wij geluksvogels! Ga vanmiddag bellen voor een echo over 2 weken :D

@Marnat: Heel veel succes met testen vandaag, ik hoop dat je mij en yasgok mag volgen :D

Bij ons was het probleem dat ik een erg onregelmatige cyclus heb en niet altijd een eisprong en bij mijn man waren de zaadjes er met te weinig en te weinig bewegelijk. Deze rookte ook en is sinds een paar maandjes ook gestopt, wat voor een fikse verhoging van de zaadjes zorgde. Helaas was de 4e IUI toch nog niet gelukt, dus alsnog over op IVF. Maar niet meer nodig, want in de rustmaand alsnog spontaan zwanger :D

Ik ben er weer weg van, moet gaan werken.

Liefs,

Misty

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Misty@ Vind je het erg dat ik jullie al volg:D hier staan testen van eerder '"icsi marnat"'
    De test is vandaag nog duidelijker maar manlief zet die vanmiddag als ie thuis komt er op.

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zo gat ie echt goed! Gefeliciteerd!

12. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

Dec 10, 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Meiden, wat een heerlijk nieuws om te lezen. Marnat had ik al uitgebreid op gereageerd op haar eigen topic, maar nu nog 2, ben ik ff een paar dagen niet aan het meelezen, krijg je dit!! Hoop dat dit voor de andere dames een opsteker mag zijn.. Gefeliciteerd meiden, geniet ervan. En alle andere meiden.. volg snel aub!! Kunnen we dit topic sluiten!!
    Dikke knuf!!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Misty en Yasgok, Gefeliciteerd!

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,295
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Drie zwangeren erbij!!! Zo gaat ie goed!

Gefeliciteerd Misty, Yasgok en Marnat, dat geeft zeker moed!

Geniet ervan.

Veel liefs
    Nataly

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    JOEHOE Marnat ook zwanger! Wat ontzettend goed! Geniet ervan meid! Geweldig, we starten een zwanger-wave haha :D

Dikke knuffel,

Liefs,

Misty

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Marnat, ik ga je zo even bij je eigen topic feliciteren!

Hier vanmorgen fm gehad. Baarmoederslijmvlies van 8,1 mm en aan de linkerkant al een mooi eitje van 16,4. Dus nu wachten op een positieve ovutest!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    En hopelijk volgen we inderdaad allemaal snel.
    Al 4 dames zwanger.

Wie vroeg pas geleden om zwagere dames?

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Zeehondje: Spannend!! ik hoop dat je snel een positieve ovutest hebt. Ik ga heel hard voor je duimen dat je marnat, misty en yasgok mag volgen binnenkort.

ego; de tijd lijkt voorbij te kruipen. Heb het er deze keer erg moeilijk mee. Zit nu pas op cd 9. Ga denk ik op cd 11 beginnen met ovutesten. Dan weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mijn ongi kan vewachten.
    Verwacht namelijk niet veel van het "zelf proberen". Heb mijn hoop echt gevestigd op ivf.

19. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Mooi baarmoederslijm !!hoeveel fm heb je al gehad? en eiblaasje ook mooi!

Dancer@ KNUF meis , geef niet op he !! hoe lang moet je nog wachten voor je met ivf kunt beginnen?

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Volgende maand gaan we op roze Dancer, beloofd?!
    Wij gaan samen volgende maand voor IVF (Ik dan IVM), EN EEN BEEB!
    Nu saampjes nog ff de rustmaand doorkomen.
    ;)

EGO:
    Ik merk dat ik deze rustmaand echt nodig had.
    Ik vind het ook niet erg of zo, ik voel me er wel goed bij!
    Heerlijk naar Dusseldorf over 2 weekjes, lekker saampjes genieten, en t kl*te jaar afsluiten.............
    Ik ben aankomende tijd iets meer hier te vinden, want ik heb nu 2,5 week vakantie.......

Woensdag gesprek voor IVM, en ik ben er best wel benieuwd naar moet ik zeggen!

Iedereen een dikke knuffel!

Share This Page