Meiden, ik wil jullie nog even zo op het laatste van het jaar een hart onder de riem steken. Vele van jullie zitten in de laatste wachtweek bah verschrikkelijk, heel veel sterkte en ik hoop dat die ongi tekens allemaal beebjes betekenen (dat was iig bij mij zo... incl. rood en bruin..) Meiden heel erg veel sterkte met de verschrikkelijke mmm en dat de sint of de kerstman jullie maar heel erg snel een wondertje mag brengen! Dikke zoen en knuffel
Ik ben hier weinig te vinden. Heb het namelijk erg druk deze week met werken en suprises maken. Helaas hier ook geen spontaan wonder. Ook ongi geworden, had het al half verwacht. De klachten waren deze week namelijk minimaal. Nu nog een maand wachten. Had het zo gehoopt, maar weet ook dat de kansen heel erg klein zijn op een spontaan wonder. Dikke knuffel voor iedereen. En doe voorzichtig in de sneeuw.
zonnetje: Jammer meid, geen wondertje voor jullie deze maand. Had het je zo gegund. Hier ook niet hoor, al 2 dagen behoorlijk wat bruin verlies dus verwacht dat de ongi elk moment doorbreekt. Ik weet hoe dubbel het is, aan de ene kant hoop je op een wonder maar je verstand weet beter 31-12: he, jij ook weer eens hier. Hoe gaat het met je? Gaat alles voorspoedig? Dus jij had ook bruin en roodverlies en was toch zwanger. Nou ik denk dat bij mij de ongi gewoon doorgaat komen hoor. Had gisterenochtend een testje gedaan, 3 dagen voor nod, maar omo wit. Dus ik verwacht gewoon mijn ongi. Ik geloof niet meer in een wonder Ik heb mijn hoop helemaal gevestigd op ivf. Dus zodra de ongi doorkomt mag ik weer bellen naar het zk en hopelijk krijg ik dan te horen dat ik deze keer wel mag starten. wens verder iedereen een fijne sinterklaas. Doe voorzichtig in de sneeuw.
Is inderdaad dubbel. Je weet dat een kans op een wonder zo klein is, maar je hoopt het toch. Hier ook dubbel gevoel, want ik had al kunnen beginnen. Maar als mijn eitjes net te langzaam gaan dan kom ik in de problemen met de feestdagenstop. En manlief had geen zin in mijn buien met de feestdagen door de hormonen en elke keer naar het ziekenhuis te moeten. Advies van gyn was ook een maand wachten ivm de feestdagenstop. Dus hier wel even een klein dipje hierdoor merk ik. Zie een beetje op tegen ivf, dus hoop zo dat het niet nodig is. Van de iui heb ik al flink last van buikpijn enz. Maar ja, dit is de enigste kans op een kindje. En ik merk dat het steeds zwaarder wordt hoe langer het duurt. Zijn nu al meer dan 3 jaar bezig, waarvan 2 jaar in de mmm. En dan zie je iedereen met hun kindje in de sneeuw spelen, sinterklaas vieren enz. Dan heb ik het soms toch wel even moeilijk. Volgend weekend gelukkig even weekendje weg. Over paar dagen is dipje wel wat minder. Heb ik regelmatig als ongi doorbreekt.
ja zonnetje ik merk dat ik het ook steeds moeilijker vind. Had begin deze week een behoorlijke dip. Het begint me nu, na bijna 2 jaar waarvan 1 in mmm, op te breken. Vind het steeds moeilijker al die zwangere vrouwen die ik, overal waar ik kom, schijn tegen te komen. Lijkt wel of ik ze aantrek. En baby's vind ik ook moeilijk hoor. Ik gun het iedereen maar vind dat ik nu wel eens aan de beurt ben. Ik zie niet echt tegen ivf op, kan eigenlijk niet wachten om te beginnen. De pijn van het prikken en de punctie, de evt bijwerkingen van de hormonen neem ik voor lief. Hoop zo dat mijn ongi vandaag komt.......
Dancer ik zat ook te springen op IVF en heb totaal nergens last van gehad. Ik vind voor mij die ene maand rust dus ook echt klinkklare onzin, maar ja... Ons zh heeft de hele maand dec stop ivm feestdagen. Dat is dus in het slechte geval 2 rondes overslaan. Maar per ongeluk, mag ik nu dus toch ( foutje van assistente waarschijnlijk) Rest: ik denk aan jullie, maar heb het zooo onwijs druk.
Ik wil wel graag door voor ivf hoor. Maar na de iui moest ik me al 2 weken geheel of gedeeltelijk ziek melden op mijn werk en kon ik niet doen wat ik wilde. Had best last van mijn buik. En de bijwerkingen van de hormonen. Dus wil het eigenlijk nog niet weten met ivf. Maar ja, dat is de enigste kans op een kindje. Gewoon ook al soms last van buikpijn trouwens, afgelopen 2 weken ook al last gehad. (tussen ei en ongi). Ben helemaal onderzocht en ze hebben niks bijzonders gevonden. Dus heb gewoon de pech veel last te hebben. Vandaag dus maar een dagje op de bank gehangen en niks gedaan. Helaas weekend weer werken.
ego; Net na het plassen idee van blaasontsteking. Moest ook weer plassen, maar kwam niks. Man keek al vragend naar me. Maar ik wil eigenlijk niet zo hopen. Wordt nu trouwens wel minder, de pijn en plasdrang. Nog twee dagen...
mijn hoop op sinterklaasgeschenkje ebt weg met de minuut, vandaag zijn die vervelende menstruatiekrampen begonnen, ik zit nu vandaag op 10 dagen na terugplaatsing van 1 embryo, maandag 6 december bloedafname, heb zin om te stoppen met die utrogestan, en die verdomde duivels te laten doorkomen , pfffffffffffffffff, wanneer komt er eens goed nieuws ??? weet ik moet wachten tot het bloedresultaat maar heb niks maar dan ook niks dat wijst op zwangerschap , liefs oasis
Kan je niet gewoon testen? Is hij neg kan je stoppen met die vieze bollen. Toch? Of denk ik nu te simpel over alles? Zo speel ik wel vaker met een dagje erbij of eraf.
hey kaboutertje, testen kan ik jammer genoeg niet, heb maadag nog 1 spuit pregnyl gekregen ter ondertsteuning dus zou denk ik zoiezo positief teken die urinetest , zal moeten wachten tot maandag bloedafname gisteren keiharde menstruatiepijn niet te doen, ben er echt van naar mijn bed moeten gaan , dus het antwoord ken ik toch al, liefs oasis
hier ook al paar dagen ongi krampen, wel beetje bruin/rood verlies maar nog geen ongi te bekennen. Wordt hier langzaam aan beetje gek. Het gekke is dat ik me niet kan herinneren dat ik dat eerder ook heb gehad. Zolang last van ongi krampen. Die heb ik meestal alleen als ik echt ongi ga worden of net ben. dus wordt weer een lange dag met veel bezoeken aan de plee:x
@oasis, ik hoop dat de ongi niet doorzet. Toen ik zwanger bleek te zijn van Luca had ik ook gewoon mijn ongi klachten (2 dagen van de voren erge hoofdpijn en pijn in de onderrug) dus ik dacht ook dat ik ongi zou worden. Maar dat gebeurde dus niet. Ik voelde verder ook helemaal niets wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Ik heb dus pas getest toen ik 4 dagen overtijd was omdat ik er echt vanuit ging ongi te worden. Ik hoop dat dit voor jou ook geld. Ben nu 3 dagen geleden begonnen met de Gonal-F en ik moet zeggen dat ik nog steeds hoofdpijn heb van al die stomme hormonen. Ik sta met hoofdpijn op en ga ermee naar bed, erg vervelend. Hopelijk hoef ik dit maar 1 keer te doorstaan.Woensdag 8 dec mijn eerste FM en dan hoor ik hoeveel eitjes er groeien (best wel spannend na het bericht dat ik een lage eicelreserve heb). Mijn vriend gaat mee want als er slecht nieuws is dan ben ik niet alleen. Ik duim voor iedereen dat er goed nieuws is. Veel liefs Nataly
hoi nataly1972, ik hoop het ook dat ze uiteraard niet komen, maar vrees van wel, we gaan eventjes nog moeten geduld hebben en toch nog hopen op het beste, maar is kei moeilijk hoor na alles en we zijn hier met veel e, die hopen op een wondertje ............................liefs oasis
nou de ongi is toch echt doorgebroken. Eindelijk. Nu morgenochtend het zh bellen. En hopelijk hebben ze dan goed nieuws voor me en mag ik starten met ivf. Ik hoop het zo
heb toch een test gedaan 1 van het kruidvat, en negatief zelfs de pregnyl van maandag is al uit mijn lichaam , verschiet er van, heb heb 24 en 29 nov nog 1 spuit van 5000 E gehad, maar ja , dus bloedafname maandag zal niet meer nodig zijn , dus eerste ivf mislukt
Hoi allemaal, ik wilde even laten weten dat we vandaag gestart zijn met onze eerste IVF-poging! De eerste spuit cetrotide en gonal-f zitten erin!