van IUI naar IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ANGELA@ We gaan het zien!!

Zonnetje@ Gereden met de auto en dan niet even hier langs ? hihi

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve meiden,
    helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn.
    Vanmorgen nogmaals getest, negatief. Bij het afvegen al waterigbruin bloedverlies. Later op de ochtend ook helderrood.
    Het ziekenhuis gebeld en zij hebben mij het advies gegeven om even twee dagen af te wachten of het bloeden door gaat zetten. Woensdag moet ik terugbellen.
    Bij deze neem ik even afstand van het forum, het ga jullie goed!

p.s. Ik zal de komende tijd alleen m'n PB'tjes lezen.

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @marnat: moest wel even aan je denken hoor toen ik door groningen heen reed (zijn stukje door de stad gereden, maar vraag me niet precies waar). Weet dat je daar woont in een flat. Maar ja, die staan er best veel.

@angelica; zou al fijn zijn als ze samenwerken en de fm's hier bv doen en alleen de ivf/ tp in Gent. Of gewoon alles hier natuurlijk. Heel veel succes en sterkte.

@zeehondje: succes en sterkte met dit verdriet en verlies.

Waarom zijn er zoveel dames hier die een mk krijgen. Valt me gewoon op dat het regelmatig gebeurd.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje, het valt mij ook op. Ik hoop dat de tij snel voor ons zal keren

het zou idd heel prettig zijn als dat mogelijk is

zeehondje heel veel sterkte

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.298
    1.463
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Even snel een update want ik zit op mijn werk.

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en er groeien 2 hele kleine follikels aan de linkerkant, de verkeerde kant dus. Deze maand geen IUI omdat mijn linkereileder bij mij dus verkleeft maar er groeit wel iets gelukkig. Ze verwachten wel dat deze eitjes niet veel verder zullen groeien omdat ik nu geen hormonen meer krijg. Afwachten dus.

We hebben 29 december om 16.00 uur weer een afspraak in het ziekenhuis over hoe nu verder. De arts die mij nu hielp zei wel dat ik rekening mee moest houden dat ze ook kunnen beslissen om niet verder te gaan omdat mijn eicelreserve zo laag is.

Ik laat me niet zomaar wegsturen want voor mijn gevoel is nog niet alles geprobeerd en wil ik andere hormonen evetueel in combinatie met die hormonen waarbij ik met de IUI's wel altijd een mooie follikel kreeg.

Veel liefs
    Nataly

6. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Zeehondje: oh nee, wat een naar bericht. Het is ook zo gemeen dat je al zo lang op je droom moet wachten, er zoveel moeite voor moet doen, en dat je droom dan eindelijk uit lijkt te komen, om vervolgens in een nachtmerrie te eindigen. Heel heel veel sterkte gewenst!!

Bedankt voor jullie steunende woorden! @ Marnat: ICSI hadden wij zelf ook al aan gedacht. Misschien dat we dat wel voorstellen voor volgende ronde, voor het geval er dan weer te weinig eitjes rijpen. Ik heb ook gevraagd of ze bij een volgende poging eventueel bereid zouden zijn om een punctie te doen bij één of twee eitjes. Ze wilde niets beloven, maar dacht dat dat zeker wel bespreekbaar zou zijn. Dus er zijn nog wel kansen, maar ze beginnen wel klein te worden...

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zonnetje@ Het zou maar zo kunnen dat je in de beurt bent geweest!

Lien@ Spannend allemaal ik duim dat het goed komt.
    Maar mocht het zo ver komen maak het idd bespreek baar.
    hoop houden pas opgeven als er geen kansen meer zijn meis.

Succes.

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.298
    1.463
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Zeehondje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, heb er geen woorden voor hoe erg ik dit voor jullie vind.

Veel liefs
    Nataly

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zeehondje: Meid wat vind ik het erg voor je. Het is je zo gegund. Kan niets anders doen dan je een hele dikke digi knuf te geven. heel veel sterkte!

all: Vind dat het eens tijd wordt voor goed nieuws op dit topic. Het zit jullie allemaal niet echt mee. Geef daarom iedereen hier een hele dikke knuffel en hoop dat 2011 ons meer geluk gaat brengen.

ik morgen 2de fm. Ben benieuwd hoe het gegroeid is. Voel wel dat er wat gebeurd in mn buik. Mijn hoop is dat ik deze week nog de punctie krijg.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dancer4fun, begin jij maar dan even met het goede nieuws wij volgen:D

11. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Nou meiden, zal ik maar beginnen met het goede nieuws.
    Net terug uit het ziekenhuis en alles zag er heel goed uit. In totaal iets van 14 follikels. As donderdag ochtend de punctie. ben echt zo blij dat het er goed uitzag. Echt een hele opluchting. Nu nog duimen voor een goede 'oogst" en bevruchting.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dat is zeker goed nieuws, wat geweldig de rest kan nu toch alleen maar goed gaan

13. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Nou dancer, dan gaan we wel heel gelijkop, want ook wij hebben as donderdag de punctie!! Het gaat dus door! Mijn derde ei is toch nog mee gaan groeien! Drie is dan wel niet veel, maar we zijn toch weer een stapje verder. En één goede is genoeg, niet dan? Ik twijfelde nog wel even of IUI niet beter zou zijn, aangezien ik nog steeds een beetje ziek ben. Ziek zijn en een punctie lijkt me geen lekkere combinatie. Maar ik wil de kans toch niet laten schieten, dus het gaat door!!! Vind jij het ook zo spannend?

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Nou, das ook toevallig. Lopen we weer samen. Mooi dat het voor jou dan toch nog door gaat. Hoop voor je dat er drie mooie eitjes worden geoogst. En dat ze ook alle drie bevrucht worden.

Ik heb dan wel meer follikels tis toch maar afwachten of er ook eitjes inzitten. Dus ja, ik vind het heel erg spannend.

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes dames donderdag met de punctie

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    thanx!:)

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dancer@ Succes donderdag meis.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes meiden

19. mien84

mien84 Bekend lid

1 dec 2010
    626
    0
    16
    Heeeeel veel succes morgen!!!!!

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Zo weer terug van het ziekenhuis.
    Het is me allemaal erg meegevallen. Niet veel pijn gehad.
    11 follikels aangeprikt, 8 eitjes gevonden. Dus harstikke goed resultaat.
    Nu moeten we tot zondag ochtend wachten op de uitslag. Dus of er iets bevrucht is en of er een tp gaat plaatsvinden. Als dat zo is worden er zondag 2 emmy's teruggeplaatst.

lien hoe ist bij jouw gegaan?

Deel Deze Pagina