van IUI naar IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Joehoe, heb net een weekendje weg geboekt. Even er tussenuit en mijn hoofd leeg maken. We gaan naar een huisje in Volendam. Was een super aanbieding. Marinapark Volendam heet het. Ziet er echt super leuk uit. Ben benieuwd of we beetje goed weer hebben.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Leuk hoor en groot gelijk. Dat lijkt me nu zo leuk volendam.

Wanneer ga je?

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    van 21 t/m 24 januari. heb er echt helemaal zin in. Hoop wel dat we een beetje goed weer hebben.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    helemaal goed dancer!!!!!!!! doe je goed hor!!!
    ik zei gister ook al tegen manlief ,...we moeten er nodig eens een weekendje tussenuit en t weekend in feb dat hij vrij is gaan we lekker naar belgie!!!
    geniet er maar lekker van!!!!!!

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    belgië is ook leuk. Lekker he, zo'n weekendje er tussenuit. Dat hebben we echt nodig.
    Hoe ist met je, kan je wachten en de spanning een beetje aan? Ik duim heel hard voor je dat het deze keer gewoon raak is.

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dancer:................IK WORD ER GEK VAN!!!!!!!!!!!! zal t wel zal t nie wel nie wel nie voel ik steken?! voel ik iets?! nee zal wel niet! ik denk dat ik ongi trekken voel maar toch ook niet (ook week voor ongi is best vroeg) alles maalt!!!! maarja,...nog aantal nachtjes!!

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik wil ook op vakantie!!!!! :)
    Jullie maken ons gek :)

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dancer: HAVE FUN!!! Leuk en goed dat jullie geboekt hebben!!!

Spannende Tijden, oooh, wat gaat het snel!!! Wanneer durf je te gaan testen? Wel dag na TP zit je nu? Echt zo spannend! Hoop echt dat jij hier opent met een mooie roze test en dat de rest volgt :) ! Duim voor je meid!

Ik ga zo de Menopur zetten. Doe het expres wat later, omdat ik komende week een paar keer pas om 21u30 thuis ben en ze hebben gezegd dat het in principe nix uitmaakt hoe laat als het maar hetzelfde tijdstip is! Wordt dus 22u30!

Tot morgen liefies!

xxx

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    ZWAAI ZWAAI!

Ik kom overmorgen even uitgebreid op iedereen reageren, vandaag en morgen weinig tijd!

Knuffel voor iedereen!

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zwaai terug brabbel. we zien je wel weer voorbij komen.

spannende tijden: meid ik weet het, tis zo moeilijk. Bij elk steekje, krampje denk je: wat is dat nu? is het een goed of slecht teken.
    Er is niets wat ik kan zeggen dat het doet weg gaan. Probeer veel afleiding te zoeken, dat vergeet je het even en dat is een lekker gevoel. Ow ik hoop het zo voor je....... je hebt geen idee.

kaboutertje: tis niet echt vakantie hoor. Tis maar een lang weekend. maar wel even er tussen uit.

11. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    en juulzon: suc6 met je eerste prik. Hoop dat het gaat aanslaan. Wanneer moet je op controle?

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx dancer!!!!! ben blij dat ik lekker druk ben met mn werk deze week! mn collega's zijn met verlof dus zit alleen! dus lekker druk (oke nu ff tijd voor jullie gemaakt haha) ben daar wel blij om! en verder probeer ik er gewoon niet aan te denken! :-D met nadruk op probeer haha
    hoest met jou skat?!?!

brabbel: zwaai terug en tot morgen ;)

juulz: hoe was je prikkie?!?!? spannend weer hor!!! ik zie de eerste prik echt weer als nieuwe start! ik ga heeeel hard voor je duimen !
    ik zit nu op 7dagen na tp! vorige week dinsdag naar t AMC geweest!!! dus precies week verder! ( :D jeej,...denk daar nu pas aan! nu ik t opschrijf!!)
    ik DENK dat ik maandag een test ga wagen! zit dan op 13dagen na tp! maar ik ben zooooo bang dat ik t weekend ongi wordt!! :( vorige keer was t 12dagen na tp! maar,...toen had ik geen progynova! dus kan best zijn dat ik daardoor niet ongi wordt ofzo :s t is gewoon WACHTEN!! :( pfffff maar,....we zijn alweer dagje dichterbij! ;)

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    spannend hoor meid. Hoop dat je ongi lekker wegblijft en dat je snel roze test!!! Wel lekker dat je het druk hebt op je werk, je gedachten even verzetten.(zover het lukt hihi).

juulzon: hoe iist gegaan met je eerste prik?

Wordt iedere dag iets rustiger in mijn hoofd. al spookt het toch regelmatig door mijn hoofd heen. Helemaal vergeten doe je het niet. Denk regelmatig aan hoe of wat als het wel was gelukt, en over hoe en wat als het nooit meer lukt, en of het ons zelf gaat lukken deze maand of wanneer en of ik nog een tp krijg van onze cryo. Of die het wel overleeft of niet. Pfff, om gek van te worden.
    we hebben nu een weekendje weg geboekt, dus dat is wel leuk om naar uit te kijken. Gaat de tijd ook wel wat sneller.

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ben ik een snelle tester dan?
    Ik tel gewoon 14 dagen vanaf de ( fictieve) punctie = eisprong. Ik bedoel dat is met en normale zwangerschap ook.
    Dus zie het nut eigenlijk niet om nog langer te wachten :)

En stiekem test ik ook weleens 2 dagen voor die tijd. Ik testte nl altijd 4-2 dagen voor NOD positief

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha ha, kaboutertje, dat vroege testen doe ik ook altijd hoor!!! Besef me dat het dan te vroeg kan zijn, maar denk ook atijd wel dat áls je lichaam zelf HCG aanmaakt, je dit dan toch al wel zou moeten kunnen detecteren.... wel fijn dat je gewoon mee blijft kletsen hoor!!!

Dancer, herken dat wel, van dat denken en stel dat als.... Deze maand lekker ovutesten en je lichaam even laten resetten. En wat je zegt, lekker weekendje weg!!! Heerlijk! Even een andere omgeving, dat doet ons altijd heel goed. Alsof je dan dingen soms letterlijk van een afstandje kunt zien...
    Enne, ik duim gewoon dat je cryootje het overleeft én dat het deze maand gewoon RAAK gaat zijn... You never know! Lekker klussen tijdens het weekendje weg ;) ?

Spannende Tijden, oooh, dat wordt echt een hele spannende week voor jou! Er zijn er toch 2 getpt? oh, hoe moeilijk het is jezef niet gek te maken...
    Wat is Progynova trouwens? Ik krijg altijd utrogestan na een behandeling? Is dat net zoiets?
    Ik ga KEIhard duimen hoor!!!

Zonnetje, hoe gaat het met jou???

Ga zo even mijn blogje updeten voor het verslag...

Dikke knuff lieve kanjers!

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik ben hier alleen even snel te vinden om te lezen.

En ik zit dus nog braaf te wachten op ongi.
    Ben wel vaker ongregelmatig geweest, dus wacht nog even braaf af.

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    :( Ja waarom niet?

Zonnetje waarom test je niet?

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    juulzon: heb net gereageerd op je eigen topic.

spannende tijden: hoop dat je ongi gewoon lekker wegblijft. En je moet testen wanneer je dat zelf wilt en aandurft. Te vroeg testen is ook niet altijd goed. ik denk dat 13 na tp een mooie dag is. Als je dan nog niet ongi ben is dat kans groot dat je zwanger bent. Spannend hoor. Geef je een extra dikke knuf om je tijd door te komen.;)

kaboutertje: Hoe ist nu met jou?

19. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Kabouter: nee,…je bent geen snelle tester hor met 14 dagen na (fictieve) ei! Vind t gewoon vreemd dat mijn ziekenhuis zegt 18dagen na tp! Volgens mij is t namelijk 18 na punctie! En 15/14 na tp! Dus zou ik met 4dagen cryo’s dinsdag al kunnen prikken volgens mij! Maarja,…we houden t op thuis test zondag of maandag! Maar vind t doooooooood eng!!!!!
    Heb sinds vandaag eigenlijk zoiets van ,… t is t weer nie! :-s dus beetje in een dippie vandaag.
    Hoets met jou!?!?!

Juulz: week is zeker heeeeel spannend!!! Maar zoals ik net al tegen kaboutertje zei,…begin de moed te verliezen! t geloof van deze ronde is sinds vandaag weg  terwijl ik juist gisteravond onder de douche weer dacht van mmmm misschien toch wel!?!? :D ELLENDE!!! Gelukkig zijn we WEER dagje dichterbij ;)
    - progynova is om een kunstmatige cyclus te realiseren. Ik ben op cd 2 begonnen met slikken waardoor ze zorgen dat je GEEN eisprong hebt! En geen ei is geen bms maar,…dát maakt de progynova voor je aan! Én als je eenmaal blijft slikken neemt dat niet meer af!!! Nouja,…zodra je stopt natuurlijk weer! Dus het is voornamelijk voor het regelen van de cyclus en t aanmaken van bms!! En daarbij gebruik ik idd ook utro. Ook voor de bms én voor t innestelen natuurlijk!! :-D en ik hoop dat alles bij elkaar mij/ons toch geluk gaat brengen!!!
    Over utro gesproken,…er staat in de bijsluiter dat je het diep moet inbrengen, dat redde ik de eerste dagen ook makkelijk maar sinds een paar dagen kom ik door mn bm/bmm gewoon niet zo diep! Ik “verlies” nu ook meer wit (van de bollen ) dan voorheen,…komt jou/jullie dat bekend voor?!?!?!
    O,….als ik vanmiddag/vanavond thuis ben ga ik je blog lezen,..ik heb nu mn tel aan voor zp maar maak mn antw, in woord op de pc en log straks heeeeel ff snel in om te knippen en plakken :D

Zonnetje: ik kom lekker gezellig naast je zitten hor,…kopje thee?!?!?!? ;)

Dancer: bedankt skat!!!!!!!! Dat vrolijkt mij weer op!!!!! Ik zat zelf aan maandag te denken maar moet daarna naar mn werk! En als t positief is,…wil ik dat gezellig met mijn man beleven (misschien nog een extra test doen ofzo) en als t negatief is,..heb ik geen zin om te werken! Dus ,..ik dacht dan misschien zondag ! denk dat dat wel kan! Maar ik weet t nog niet!
    Iig ben ik heeeel blij met je berichtje! ;)

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Spannende tijden: dat heb ik ook hoor met de utro

Deel Deze Pagina