van IUI naar IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hey lieverds
    hier even een snel berichtje van mij! ben lekker met man aant ontspannen bank hangen! en kom morgen ff uitgebreid terug!!!

half 5 belde eindelijk de gyn terwijl ik lekker onder de douche stond! helaas,...er zit geen HCG in mn bloed! de 2 kanjers hebben mama verlaten :(
    ik moet nu stoppen met alle medicatie en wachten op ongi!
    zodra ik ongi ben maken we afspraken om nieuw schema te bespreken en als ik dan WEER ongi ben mogen we weer op dag 2 aan de progy en dan weer op naar nieuwe tp!!!! :D
    ik ben benieuwd hoelang t duurt voor de ongi komt! en dan maand later gaan we er weer tegen aan!!
    t was wel even een teleurstelling omdat ik toch hoopte op een wonder maar ergens wist ik het natuurlijk al en kwam de klap gelukkig niet mega hard aan! mn lief en ik treuren niet maar kijken uit naar de nieuwe ronde ;)
    fijne avond allemaal en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie geduim en lieve berichten de afgelopen dagen ;)
    xxx

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lieverd, hele dikke knuffel! Hopelijk brengt aankomende maand meer geluk!
    Blijf heel hard voor je duimen!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik blijf ook voor je duimen
    Knuffel

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wij gaan voor ivf in belgie. Uz gent. Hier werken ze bv met ascal, aspirine en prednison. In ned zeggen ze dat er niets te doen is aan mk ik heb pech. Ib begie heb ik al een hysteroscpoie gehad en andere bloedonderzoeken

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Wat jammer meid. Ik had toch nog een beetje hoop. Hele dikke knuf en op naar de volgende tp.

hier vandaag een vet positieve ovutest. Dus we maken het gezellig vanavond.
    Fijn weekend all.

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Balen Spannende tijden, ik vind het knap dat je er zo goed op reageert, maar inderdaad diep van binnen weet je vaak meer dan je wil toegeven.

@Angelica, dat klinkt al heel anders dan wat ze in Nederland doen qua medicatie, ik hoop voor je dat het gaat lukken daar!

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Spannende tijden wat jammer. Maar wat heb jij een cryo's over!? Wow goed zeg.

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Komt vast goed spannendetijden!!! Wel balen hoor....
    Dikke knuffel!

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen voor je spannende tijden, maar je wist het eigenlijk al inderdaad.
    Gelukkig nog een hoop cryo's voor je. Zijn toch weer een hoop extra kansen.

@angelica; klinkt inderdaad heel anders dan hier. Hoewel de van de prednisolon ook niet zo blij wordt als je dat moet gebruiken.
    Hopelijk is het niet nodig

@dancer: veel plezier vanavond en morgen.

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Prednisolon is in een kleine hoeveelheid en niet schadelijk voor je kindje. In Engeland en A'ka wordt het al veelvuldig toegepast bij vrouwen met veel mk-en. ( ja ja ook een gent-ganger ;) )
    Ik was eerst ook sceptisch, maar je probeert alles om een mk te voorkomen. En ze hebben geleerd van DES.
    Het is alleen jammer dat in NL de gyn's aan een strak protocol zitten en alles eerst weer onderzocht moet worden door NL, terwijl de feiten al op tafel liggen.

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap wel dat je alles wilt doen om de mk's te voorkomen. Zou ik dan ook doen hoor.

Weet niet hoeveel prednisolon je moet gebruiken, maar ik weet ook de bijwerkingen ervan.
    Maar als je daardoor wel de mk voorkomt zou ik het ook doen.

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    10 mg per dag maar. Dus echt heel weinig.
    Ik heb totaal geen bijwerkingen. En er is nog iemand hier op het forum die het gebruikt en die heeft ook geen bijwerkingen. Mss is de dosis te laag voor bijwerkingen?

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kaboutertje: ik hoop voor je dat de prednison voor je gaat werken. Het zou geweldig zijn toch?

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja als dat het probleem zou zijn. Maar ja vooralsnog heeft er niet eens een innestelling plaats gevonden :(

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Fijn dat je geen bijwerkingen hebt. 10mg is niet echt veel nee, maar ook niet echt weinig.

Weet wel dat het op lang termijn je spieren kan afbreken. Dat je er opgeblazen uit kan gaan zien en eerder blauwe plekken hebt. Maar dat is als je het langdurig gebruikt.

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden!

Als allereerste, wat onwijs *** Spannende Tijden. Je blijft gewoon hoop houden tot het tegendeel is bewezen en dan is zo'n telefoontje toch even confronterend. Fijn dat je vanavond toch een gezellige avond met je mannetje ervan hebt gemaakt. En gelukkig zijn er cryo's! Laat je lichaam maar even resetten voor de volgende kanjers. Dan kunnen die goed blijven plakken... Dikke knuf!

Dancer, YEAH! Een positieve test! Goedzo meid! Hopelijk heb je het nu heeeel gezellig met je mannetje! Stel toch eens voor dat jij gewoon bij Hen hoort Bij Wie het Spontaan Tussendoor toch lukt :) ! Hoop het echt!

Zonnetje, spannend, zondag de echo! Hopelijk veel eitjes! Ik moet zondag ook voor echo...

Marni, ook bij MCK? Wij zijn er sinds vorig jaar januari en heel tevreden. Idd, dr Deen komt jong over, maar ze weet wel waar ze het over heeft. Suc6 deze ronde!

Angelica, ik duim, bid en brand een kaarsje en denk aan je! Spannend weer. Wat jij schrijft over Gent klinkt wel heel positief. Je hebt dan toch het idee dat er 'iets' gebeurt. Heb idd gelezen dat Prednison wel kan helpen. En in die kleine hoeveelheden geeft het gelukkig geen bijwerkingen, maar dat er geen bijwerkingen zijn, wil zeker niet zeggen dat het niet werkt!! Heel spannend meis! xxx

Kaboutertje, waar zit jij nu in je cyclus? Heb het even gemist, sorry... Anyway, je weet dat ik net zo lang voor jou blijf doornemen hé... ! Dikke knuff kanjer.

Brabbel, hoe is 't daar???

Hier even een hele blije updeet! So far, so good... Het lijkt erop dat ons aller geduim en de lieve lichtpuntjes hun werk doen...

Vandaag echo gehad...
    Rechts waren er echter geen 7 meer te zien, maar 8! 2 kleinere, die misschien niet meegroeien en de rest zag er goed uit. Links nog steeds de twee die er waren en die zien er ook goed uit.
    Ze hopen dat die 2 kleinere nog meegroeien en we moeten zondag terugkomen. Zeer waarschijnlijk zondagavond de Pregnyl en dinsdag de punctie. Dat zou betekenen dat we volgende week zaterdag de terugplaatsing zouden hebben!

Heb er echt zó een goed gevoel bij deze ronde. De hele ronde al. Tuurlijk weet ik als geen ander dat ik keihard van een wolk kan vallen en dat onverwacht kan gebeuren, maar dat gaat gewoon niet gebeuren! Deze ronde wordt 't 'm gewoon!
    Ben erg blij dat ik (wederom Maartje, als je nog meeleest: dank!) heb doorgezet en heb aangedrongen op die cetrotide. Veel minder bijwerkingen en veel meer vertrouwen!

Ga nog even surfen hier op zp en dan naar bed. Morgen vrij, maar om 07u15 komt de stucadoor voor de badkamer... En moet er xtra vroeg uit om de badkamer nog een beetje af te dekken (bad enzo). Waarschijnlijk wordt ook dinsdag het meubel geplaatst...

Dikke knuff voor allemaal en een heel fijn weekend!
    Zondag date ik weer even op!

xxxx

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Juulzon dat klinkt goed! Ik moet maandag testen, dan is het 14 dagen na fictieve punctie. Maarre het is niets geworden hoor deze maand,

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @juulzon: wat een mooi aantal voor je zeg. De deca was gewoon te veel voor jouw cyclus. Laat ze maar lekker doorgroeien allemaal. En hopelijk klopt je gevoel deze keer.
    En dat is best vroeg dat je je bed uit moet, maar als het maar mooi wordt. Wij hebben veel zelf gedaan destijds. En je ziet wel dat we geen proffesionals zijn.

Ik ben heel benieuwd wat er bij mij aan het groeien is, bij de iui wilde ik nooit teveel eitjes hebben, want mocht er maar 2 hebben die groot genoeg waren.
    Nu zit ik juist te hopen op heel veel eitjes, geef mijn buikje elke dag beetje energie.
    Heb je toevallig ook goede gevoelens voor mij deze maand?;)

@kaboutertje: jammer voor je, je zei het al dat deze maand het niet gelukt was. Omdat je temp niet gestegen was.

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Gelukkig hebben we nog 2 x he en hopelijk ook cryo's.
    We gaan volgende keer ook voor 2 tp's

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gelukkig wel inderdaad. Ben nogsteeds erg blij dat er gewoon 3 pogingen vergoed worden ipv 1.

Hier doen ze maar 1 tp gezien mijn leeftijd. Vind het altijd wel apart om te lezen dat het zo wisselend is wat er in elk ziekenhuis wordt gedaan.

Deel Deze Pagina