Hier ook. En zeker is de kans bij een 2-tp maar 3% verhoogd op een goede zwangerschap. terwijl de risico's bij een tweelingschap 30 % meer zijn. Dus liever 1 tp. Maar ik ben eigenwijs en wil er 2. En dat mag dus ook. + het feit als er 2 cryo's goed ontdooien ik het niet over mijn hart kan verkrijgen er zomaar een weg te gooien.
Dat zou ik ook niet kunnen, weet niet of ze in het mck er 2 ontdooien of maar 1 tegelijk. Ga ervan uit dat ze er maar 1 ontdooien, gezien ze er 1 terug plaatsen. Moet vandaag nog even alle formulieren in orde maken. Dat ik accoord ga met invriezen. En dat met onze emmy's die niet goed genoeg zijn om in te vriezen dat ze daar onderzoek mee mogen doen. Om de behandelingen te verbeteren. Dan wordt alles een dag later weggegooid dan nu. Ben sinds ik de papieren heb niet meer bij gyn geweest, dus moet nog even alles regelen.
ovu test van vandaag was nog positiever dan gisteren, dus vanavond maar weer gezellig maken. serious babymaking
Hi meiden, daar ben ik ook weer eens! Ik zag reacties over prednison. Is wel toevallig, want toen ik vorige maand een vmk had kreeg ik een controle echo. Toen heb ik ook even met de gyn over mijn ziekte van crohn gehad en of de medicijnen die ik daarvoor gebruik misschien de oorzaak zouden kunnen zijn. Dat wist ze niet. Maar toen zei ze wel het bij vrouwen die prednison gebruiken vaak beter en sneller gaat, het zwanger worden of in ieder geval minder kans op een miskraam. Dus ik denk zeker dat het nut heeft. En onderstaand artikel / onderzoek heeft ook echt super resultaat! Calorierijke drankje verhoogt kans op zwangerschap na ivf | Gezondheid Wij mogen morgen (zondag) voor een echo en bloedprikken. Als alles goed is mag ik beginnen met spuiten voor IVF poging 2! Juulzon, wat een goed nieuws! Hoop dat die twee nog mooi meegroeien en je een mooi aantal hebt tijdens de punctie! Zonnetje; jij ook morgen voor eerste echo, wat spannend zeg! En inderdaad, nu wil je juist heel veel eitjes! Dancer4fun; veel plezier vandaag All; bij ons ontdooien ze steeds maar één embryo. Als die niet goed ontdooit of ze denken dat ie de nacht niet zal overleven, dan pas ontdooien ze er nog eentje. Maar bij de laatste tp mochten we toch kiezen om er twee te laten tp'en. Helaas was er toen eentje niet goed ontdooit en was het alsnog maar 1 tp. Deze is wel blijven plakken, was een sterke dus! Alleen helaas niet sterk genoeg. Spannende tijden; nog een knuffel voor jou hier. En voor de rest natuurlijk ook!!!!!!!!
Zeehondje, fijn je weer even te lezen hier! Ga zo dat artikeltje eens lezen... Intralid? Mmm, kun je niet bij Appie kopen .Nu wil het toeval wel zo zijn dat ik sinds een tijdje (op aanraden van acupuncturist) bijna geen melk en veel mee soyaproducten neem... Heb een updeetje om mijn blogje geschreven, buurvrouw is net zwanger... Laat morgen weten hoe 't gegaan is bij de echo!! xxxx
Spannende tijden: Ik heb nog aan je gedacht de afgelopen dagen. Jammer meid, Ik baal ECHT met je mee. Maar wat heb jij veel emmys over zeg , top meid. Nog steeds geen verdriet gehad, of inmiddels wel een traantjes gelaten? Zonnetje,succes met de echo morgen! En beetje minder snotterig inmiddels? Angelica, 5 zwangeren?!?!? Mijn god Ik zal aan je denken aankomende woensdag, ik hoop dat jij je bij hun aan mag sluiten! Dancer, goed weekend voor jou geweest he schat? HIHHIHIHIHIHI. Kaboutertje, vertel eens hoe t met je gaat schat . Waarom is t deze maand niks geworden? En mogen jullie zelf kiezen voor 2 tp? Juulzon,ik zal zometeen een kleine update geven over moi En wat een geweldig resultaat zeg, toppie. Succes morgen ik zal aan je denken. En hoe staat t ervoor met de badkamer? Zeehondje wat fijn om jou weer eens voorbij te zien kruipen! Ik zal morgen aan je denken, en duim voor je. Kom je weer eens vaker langs, of heb je daar niet zo veel behoefte aan? Interessant artikel trouwens. Appart om te lezen dat zoiets simpels zo een goed resultaat kan leveren. --------------------------------------------------------------------- Ik heb zelf niet zo veel te vertellen. Saai zeg zo zonder MMM! Die collega van me, en ik hebben van de week ff lekker samen staan te huilen. Luchtte behoorlijk op, ze zat er echt mee. Toen ik binnen kwam lopen begon ze al meteen te huilen. Ik heb ook haar echo gezien, en samen lekker gekletst over de beeb. Ik voel me eerlijk en oprecht geinterresseerd in haar, en ben echt blij. Maar toch Ach, jullie snappen t. Ik zit nog steeds uit te puzzelen wanneer ik met de Provera zal starten. Ik weet niet echt goed wat ik er nu mee aan moet. Ik heb de 20 ste een cyclus van exact 4 weken. Dus wanneer zal ik er mee beginnen? Gewoon de 20 ste of binnenkort al? Dames een fijn weekend, LOVE YOU ALL!
@ Juulzon, wat een goed nieuws, nu nog even allemaal doorgroeien en bevruchten, spannend! @Zonnetje: veel succes morgen, ik ben heel benieuwd. @Dancer: klus ze vanavond @ Spannende tijden: hoe gaat 't nu met je? @ Brabbel: moet je zelf beslissen wanneer je begint? wat raar. @ Zeehondje: succes morgen, spannend weer. Ik voel hier van alles in m'n buik sinds ik de puregon spuit dus er is vast wat aan het groeien daarbinnen. Manlief vindt dat ik erg lief ben sinds de hormonen dus hij is blij want hij had zich op het ergste voorbereid
Fijn dat je zo lief bent marni. Ik ben dus erg wisselend. En heel erg moe. Ook wel last van steken in buik. @brabbel: geen idee wat het beste is. Ook wel raar dat je het zelf moet bepalen. Zal het doen wanneer het jouw uitkomt. Ook met evt behandelingen enz. Succes
Zonnetje en Marni, Ik mag idd zelf bepalen wanneer ik begin met ongi opwekken. Dit komt omdat ik NOOIT, maar dan ook echt NOOIT een mooie cyclus heb zonder medicatie. En de arts begreep maar al te goed dat ik zo snel mogelijk wilde beginnen met IVM. Dus mag ik de ongi gaan opwekken, als ik een negatieve test heb gehad. *Reden dat ik zo laat nog ff kom kijken: Komt een vrouw bij de dokter.(Jankie jankie) Ik ga nu naar bedje toe!* KNUFFELS EN DIKKE KUS!
vandaag ego gehad, allemaal kleine eitjes, nu 175eh puregon spuiten en woensdag weer terug. Dus is weinig te melden.
Maar waren het wel veel kleine eitjes? Hoeveel spoot je altijd met IUI? Had je dokter Deen of iemand anders? Hoe laat moet je woensdag want dan moet ik ook
Alles zag er redelijk goed uit. Aan allebei de kanten 8 follikels. Alleen aan allebei de kanten al een iets grotere (rechts 10,6 en links 11,3). Mocht wel gelijk bij thuiskomst 112,5 IE gonal spuiten en vanavond weer en dan elke ochtend en avond. Moet alleen een dagje eerder (dag 6) terugkomen. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoop dat ze allemaal een beetje even groot worden! Woensdag dus weer terug voor fm.
Alle 3 de dames alvast succes gewenst voor woensdag!!! Kom voor die tijd nog wel ff uppen denk ik? Wat een rust hier zeg........... Zeker inspiratie gekregen van Dancer??????? hhahahahaha, vieze meisjes! Dikke knuffel voor alle lieve schatten!
nou, wat een druk weekend zeg. vrijdag een positieve ovutest dus savonds aan de klus. Zaterdag was t nog positiever dus voor de zekerheid ook maar weer aan de klus. Vanmorgen was de test nog steeds positief. Ja, vandaag ff niet hoor................. pffff. Welke dag kan ik nu al positief zien. Ik weet het niet meer. Nou ja, we zien het wel over 2 weken wat de uitslag is. kan er nu nog ff niet aandenken hoor.
Dancer heeft mij geen inspiratie gegeven hoor, mijn libido is tot het nulpunt gezakt door de hormonen, dat vindt manlief dus de mindere kant eraan @Zeehondje: voor jou wordt het dus ook weer spannend, we moeten inderdaad allemaal woensdag, laten we voor elkaar duimen dat we allemaal goed nieuws kunnen melden hier. @Brabbel: wat een zielige en heftige film he Komt een vrouw bij de dokter, dat hoop je toch nooit mee te maken.
marni dat kan ik begrijpen, had ik ook toen ik aan de hormonen was. Wel nog 1 keer seks gehad, maar dat voelde helemaal niet goed, deed gewoon beetje pijn. Dus mocht ik weer aan een ronde moeten beginnen heeft manlief gewoon pech.