Nee ik moet er ook echt niet aan denken, is volgens mij inderdaad pijnlijk nu. Ach nu hebben manlief en ik het gewoon allebei een beetje zwaar maar dan op een andere manier, hihi
Lol kabouter ik kijk hier nu toevallig !! Ik lees wel mee af en toe hoor , en denk aan jullie. Het gaat goed hier heb in dit topic even niet veel te zoeken . Omdat we nog steeds rust hebben !1 ik schrijf af en toe in mijn eigen topic hoe het gaat . icsi marnat genaamt. Kabouter ik weet hoe je je voelt meis , ik heb alles wel van je gelezen speciale knuf voor jou. Bedoel het goed , ik hoop een wondertje te krijgen , en ik hoop voor jou dat er een brusje komt . Maar wees heel blij met dat wat ik nog mis jij al hebt meis. Ik ben gelukkig met mijn mannetje maar ik blijf iets missen....... Meiden knuf voor iedereen .
Dancer, geeft jou man niet steeds diezelfde test? Die van eergisteren? Hahahah, zou een goede grap zijn!! Marni, je bent niet de enige met een laag libido hoor meid. Maar als het libido stijgt, stijgt t goed. (Weet niet waarom ik dit vertel, maar weet dat je niet de enige ben.) Ik heb gisteren echt zitten janken zeg, stomme Stijn. Die scene in de tunnel zat ik al te janken, en ik ben niet meer gestopt. Mannetje zei gisteren nog: Ik zal je steunen in die moeilijke tijd hoor schat! Tis m maar geraden. Kaboutertje, gaat goed met Marnat. Edit: Zie haar rea nu. Zwaai zwaai! Ik ga slapen, knuffel voor jullie allemaal!
Brabbel@ Dank voor het zeggen dat het goed met me gaat. slaap lekker . Graag gedaan kabouter hier mijn topic als je me wil volgen of mist :'"icsi marnat"'
Zonnetje, hoeveel eitjes had je dan, als het allemaal kleintjes waren???? Zeehondje, wow, 8 aan iedere kant! Dat red ik niet ! Hopelijk groeien ze mooi door! Brabbel, hoop eigenlijk dat je zomaar ineens uit het niets positief test voor je ongie moet gaan opwekken Omdat dat zo onverwacht leuk zou zijn ! En anders, zou kijken wanneer het goed voelt voor jou!!! voor jullie! Spannend!!! Dancer, 3 dagen al ene positest? Wie weet saboteert jouw mannetje ze wel omdat-ie dit zo gezellig vindt, ha ha ! Marni, jij woensdag... ga ik je niet tegenkomen! Heb trwns dezelfde doc als jullie!!! Maar Pieters doet de punctie! Kaboutertje, hoe is het....??? Nog niet ongie...? Updeet hier: om 23u45 pregnyl gezet! En dinsdag is de punctie!!! Zoals het ernaar uitziet gaan ze 10 folli's leegzuigen! Links 2, rechts 8! Er zitten nog altijd 2 kleintjes rechts, die zeer waarschijnlijk niet goed genoeg zijn, dus..... we gaan voor 8 !!! En, 8 is Chinees geluksgetal én geluksgetal van vriendlief, dus, als dat geen voortekenen zijn ! Alleen, klinkt een beetje stom, maar ze hebben oooooit gezegd dat de cetrotide minder sterke werking heeft dan de deca en ben ergens een heel klein beetje bang dat die eieren nu toch springen... Heb net de cetro gezet en de Pregnyl dus zometeen... Iemand ervaring hiermee? Zodat ik mezelf kan geruststellen dat dit echt niet gebeurt (ben een beetje muts, ik weet het...) Anyway, morgen 1e (en enige dagje) zonder spuit en medicijnen... Daarna weer aan de plakbollen Liefs voor allemaal! xxx
Juul als er een springt is niet erg zeiden ze tegen me. Dan groeien anderen wel door. Maar mooie hoeveelheid hoor. Hier game over test was - Dus op voor IVF2
Ben ik weer even. Gisteren een hele drukke dag gehad, dus weinig tijd. @marni: ik spoot 150eh. En jij? Tegen mij zeiden ze dat het al wat hoger was dan normaal. En weet van de iui dat ik niet zo goed te stimuleren ben. Maar ze beginnen vrij laag. Gezien ze 8 tot 10 eitjes mooi vinden voor een punctie. Gisteren had ik een andere gyn, elke gyn werkt 1xper5 weken. Was ook wel een aardige dame hoor. Alleen manlief moest opschieten van het toilet. Was ruim 10min voor afspraak, dus dachten nog wel even naar toilet te kunnen. Als het niet te lang duurde wachte ze wel even, maar was eigenlijk druk. Dacht toen wel even van als ik er niet zo vroeg was had je ook moeten wachten. Verder was ze wel heel aardig hoor. Alleen naam vergeten. Kleine waren niet geteld, waren er ook 1 of 2 van 12mm. Maar heb dus lijsten van iui erbij gepakt en had ik vaak op op deze dag weinig bijzonders. En daarna gingen ze soms hard. Ga wel afwachten. Moet woensdag om 9.10uur er zijn. En dan verwacht ik wel gewoon Dr Deen te hebben. Maar in het weekend is het gewoon degene die werkt. @zeehondje: was bij jouw toch pas dag 3? Wat een hoop eitjes al en een grote. Succes. @kaboutertje: eigenlijk wist je het al, maar is toch balen. Dikke knuffel voor jouw. @dancer: in mijn bijsluiter van de ovu-testen stond dat ik de 1ste dag dat de testlijn gelijk is aan de controlelijn moest aanhouden wanneer je eisprong is. Is dan ongeveer na 24-36uur. Dus zowel vrijdag als zaterdag wezen klussen is goed geweest. @marnat; dikke knuffel voor jouw, volg je af en toe in je eigen topic. @brabbel: weet je al wanneer je de medicijnen begint. @sex: fijn om te lezen dat ik dus niet de enigste ben die geen zin heeft door de hormonen. Vind het wel zeilig voor man hoor, want de laatste 1,5weken van vorige cyclus ook al weinig zin. Man wilde vrijdag graag wat doen, maar voelde echt niet fijn inderdaad. Zaterdag had ik zowaar wel even zin, dus toen wel weer plezier gehad. En hier komt soms wat glijmiddel te voorschijn. Zodat het voor mij ook fijn aanvoelt als ik wel zin heb, maar lichaam het laat afweten. Maar staat ook op een laag pitje. Maar eigenlijk moet zaad ook ververst worden bij man. Dus ja, af en toe proberen we het dan toch maar. @juulzon: de kleintjes zijn niet geteld, dus geen idee. Waren er wel 1 of 2 al 12mm. Maar is dus afwachten. Zal het woensdag wel weer zien. Succes dinsdag en een mooi aantal voor jouw. @ego: hier voelde ik me gisteren net een junk. Was gisteravond weg, dus in een snackbar op het toilet de spuiten gezet. Voordeel is dat je minder rustig zit, dus ook minder twijfel om hem erin te stoppen. Gelukkig gaat het steeds soepeler. Dus was ik zo klaar. Maar is dan altijd wel beetje behelpen vind ik. Weet dat het daar schoon is, dus durfde het wel aan. Andere opties waren midden op een parkeerterrein in de auto of een chemisch toilet. Dus hoe dan ook niet fijn. Vandaag weer werken, nog niet helemaal fit helaas.
zo te lezen zijn er weer wat dames met een ronde ivf/ivm bezig. En volgens mij gaat het goed met de eitjes en de prikkies. Juulzon: ik heb ongeveer 7 dagen lang cetrotide moeten prikken (de dagen voor de punctie). Jij maar 1x? bij mij heeft het in ieder geval goed gewerkt. Dus maak je maar geen zorgen dat gaat helemaal goed komen. Heel veel suc6 morgen met de punctie. Ik ga heel hard voor je duimen. Zonnetje: Ja, dat gevoel ken ik wel. Heb ook een keer op de wc bij de bingo moeten prikken. Ja, ach mij boeit het niet zo. Moet toch gebeuren. kaboutertje: Meid hele dikke knuf van mij. echt super kl*te marnat: fijn te lezen dat het goed met je gaat. Geniet van elkaar en ik hoop dat de rust in de familie blijft en dat het allemaal z'n plek krijgt. hier niet zo veel te vertellen. dank je zonnetje voor de uitleg. Dacht al dat ik het wel goed had gedaan, maar ja je gaat toch wel een beetje twijfelen. Nu is het afwachten of het baat heeft gehad. Maar ja, zal wel niet dus we gaan gewoon voor onze cryo volgende maand. meiden ik ga snel, moet aan de arbeid.
@dancer: als je het niet probeert dan weet je zeker dat het niet lukt. Is bij mij wisselend waar ik ben of ik het erg vind om te prikken. Op maandag ben ik aan het werk 'savonds en dan vind ik het minder erg. Plan het tijdstip zo dat ik even naar kantoor kan. Of een toilet waar ik weet dat het rustig is. Dan vind ik het niet erg. Ook weleens onderweg gedaan op een parkeerplaats, waar het rustig was. En wat je zegt moet toch gebeuren. Zijn inderdaad weer verschillende dames bezig, dus is hier weer lekker druk. Ik dus straks weer aan het werk helaas. Is op dit moment erg druk 'savonds. Dus zal wel moe thuis komen.
@Zonnetje, ik moet woensdag om 10.45 dus we zien elkaar niet Ik spuit 100E, bij de IUI 37,5 en dat ging bij mij al hard dus ik verwacht wel resultaat woensdag. @Kaboutertje, balen meid, maar je wist het zelf al, nu weer opladen voor een nieuwe verse poging. @Juulzon, het klinkt allemaal heel goed, ik heb er een goed gevoel over! Je leest ook vaak dat je meestal 2 pogingen nodig hebt om zwanger te worden dus..... @Dancer, ik duim voor je dat het vele klussen gewerkt heeft, dat zou echt super zijn! @Marnat, ik neem regelmatig een kijkje in je topic en vindt het heel knap hoe je met alles om gaat, zal niet altijd makkelijk zijn. @Brabbel, jij bent de volgende die gaat beginnen, dan wordt het echt spannend op het bankje.
@marni: dan zien we elkaar niet nee. Ik kon kiezen tussen 9.10 en 9.45. Moest wel lachen, de dame die de afspraak maakte zei nog dat het druk was woensdag. Verbaasde me toen wel dat er juist nog vrij vroeg plek was. Maar dan zien we elkaar niet nee. Dan verwacht ik bij jouw inderdaad wel resultaat. Bij de iui was ik ook al tot de 150eh gonal en de 187,5 eh menopur gekomen. Had dan 3 of 4 eitjes, waarvan de meeste klein waren. Dus ben benieuwd wat het nu gaat doen. Lees ook hier en daar dat mensen aan de 300eh zitten, dus dan vind ik 150/175 toch wel weinig. Maar gaan het zien wat het wordt. Heb ook wel vaker gehoord dat er meerdere pogingen nodig zijn om zwanger te worden.
@zeehondje: had er eerst overheen gelezen, maar waarom moet je elke ochtend en avond spuiten? Hier namelijk alleen 'savonds. Ga je nu voor een tp of een hele nieuwe poging? Ben het bij jouw even kwijt om eerlijk te zijn.
Ik kon nog kiezen tussen vroeg of wat later, dus ik vroeg om een plek na de spits want dan ben ik er in een half uurtje, vandaar. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk sinds gister niet veel meer voel ik m'n buik en ook niet meer zo moe ben, dus ik hoop dat er dan toch nog wat gebeurt, zo ga ik nog twijfelen dus ik ben aan het aftellen tot woensdag.
Jij hebt ook al vorige week een afspraak gemaakt, dus ook meer keus toen. Hier waren we er zondag ook in 25min. Nu dus wel last van spits. Maar vorige keer dacht ik ook van doe maar wat later, want dan is de spits voorbij. (half 10 een afspraak). Stond er nog meer file dan toen ik de week ervoor om half 9 een afspraak had. Dat is het nadeel van het mck, veel last van file als je pech hebt. En maakt niet uit hoe laat je gaat ben ik al achter. Gaat gewoon door in je buik hoor, scheelt misschien ook dat je een rustige dag had ofzo. Hier viel het gisteren ook wel mee. En je lichaam went misschien weer aan de hormonen. Ik had dus ook steekjes, maar bij mij was er nog niet zoveel te zien. Had ik ook niet verwacht, dus dat scheelt. En kan toch niet meer doen dan afwachten. Mijn ouders en schoonouders kijken die eitjes van me groot lijkt het wel. Schoonouders zaten al te vissen of we wisten wanneer de punctie was. Mijn moeder dacht dat het eind van de week wel al zou zijn. Op zich wel lief hoor die medeleven. Bij de iui was die op een gegeven moment weg bij iedereen. En nu we voor ivf gaan vraagt iedereen weer hoe het ermee is en de voortgang. Maar ja, eitjes groeien toch niet harder dan ze doen.
Even ego; wij zijn begonnen met IVF poging 2. Bij ons in het ziekenhuis moet je dan op dag drie komen voor echo en bloedprikken. Echo om te kijken of alles er goed uit ziet en dan tellen ze ook gelijk de follikels die klaarliggen om te groeien. In een natuurlijk cyclus gaat er daarvan eentje goed doorgroeien. Bij mij waren er dus al aan allebei de kanten eentje groter. Zou dus kunnen dat ik dan een dubbele eisprong zou hebben in een gewone cyclus. Bloedprikken moet om FSH en Oestradiol te testen. Daaraan kunnen ze zien of het een vruchtbare cyclus wordt. Dit is gelukkig het geval en we mogen door. Spuit 's ochtends en 's avonds, beide 112,5 IE gonal-f. Waarom niet alleen 's avonds weet ik eigenlijk niet. Een beetje verdelen over de dag denk ik, moet ook steeds 12 uur tussen zitten. Woensdag dus de echo (op dag 6 en 3 dagen gespoten). Hopelijk lopen alle follikels dan een beetje gelijk... Dancer; ik heb ook weleens twee dagen een posi ovutest gehad, maar drie? Nou ja, lekker genoten in ieder geval!!! Knuffel voor kaboutertje! Juulzon; echt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sterkte en succes morgen. Mogen het maar 8 mooie embryo's worden! Ik gebruik alleen stimulerende hormonen (gonal-f) en pregnyl (10.000 IE). Verder niks en vorige keer ging dat ook goed. Dus geen ervaring met die andere medicijnen, sorry. Zonnetje; haha, junkie! Ik heb gelukkig pas één keer ergens anders hoeven te prikken en dat was in een vakantie huisje met familie, dus niet zo erg.
Meiskes, Even een mega ego-udeet en beloof dat ik morgen of woe even updeet (zal morgen wel worden !). Ga mijn best doen om niet al te zenuwachtig te zijn voor morgen. Wordt dus mijn 2e punctie en de 1e punctie ging ik dus gewoon plat bij het infuus omdat ze drie keer misprikten en het deed zeer, bloeddruk was laag etc. etc. Krijg geen narcose, maar morfine (lekker... ha ha). Mijn buikje voel ik vandaag wel erg, erg opgezet en steekjes (als die eiers maar blijven zitten ben ik blij !). En ALS (inshallah) er een goed resultaat is met mooie emmy's... (bid, duim, kaarsje) dan is vrijdag de TP en horen we donderdag voor 11u hoe de kwaliteit is... Vind het zo spannend! Morgen komen ze overdag trwns onze badkamer afmaken en 's middags komen paps en mams op 'ziekenbezoek' bij hun eierloze dochter. De schatten leven zo lief mee! Woe is vriendlief de hele dag naar zijn werk en ga ik mezelf ontspannen op de bank installeren heb ik bedacht....Kan soms ook even genieten van helemaal lekker in mijn upje zijn en even niemand die op je let... Do en vrij weer werken. En vrijdag dus de TP als het goed is Ennieweej, ga zo maar eens kijken of ik de slaap kan vatten. Morgen ga ik lekker met mijn oude uggs en wijde broek en uitgebreide boxer onderbroek (roze, dat dan weer wel) naar de kliniek . Morgen meer! xxx PS Sorry voor deze ego hoor lieverds, duik nu mijn bedje maar in!!!