@marni: dan moet je wel laat zeg, tegen mij zeiden ze 2 weken geleden dat ze de echo's tussen 8.30uur en 12uur doen. Maar is erg druk schijnt, misschien ook wel omdat het vorige maand maar beperkt mogelijk was om te beginnen. Maar zien elkaar niet inderdaad. Ben ook wel benieuwd als ik zondag moet, want volgens mij is het voor zondag ook al heel druk dat ik bij iemand anders las. Hier beginnen de zenuwen ook op te spelen hoor, zit aan de bach bloesem rescue. Dus je bent niet de enigste. Slaap ook niet lekker, ben een buikslaper en dat buikje is best gevoelig. @milk: nog gefeliciteerd met je dochter. Helaas inderdaad geen zwangere hier. Geniet van haar.
Milk@ Gefeliciteerd met je dochter. alles goed gegaan? Zonnetje@ Hier idd rustig , hard op zoek naar meer uren te werken.
Zeehondje: ik kan me goed voorstellen dat de teleurstelling enorm is !!! maar, ergens is het wel fijn dat jullie een iui krijgen!!! Ik kan me nog herinneren dat wij dat de ronde na de eerste tp hadden! T gevoel dat t niet meteen weer kon was zoooo K** maar, ik was heeel blij met de iui tussendoor! En dat was toch ook weer spannend!!! En meis, wie weet moest het zo zijn! en brengt dit geluk je weet maar nooit skat!!! Ik ga iig heeeeel hard blaren draaien voor je!!! :-D Juulz: ik moet je blog nog lezen! Maar toch 2 emmys!! harstikke goed toch?!?! Had ik je dan nog niet verteld dat ze gewoon lekker bij mama gaan plakken!?!??! Hihi (mijn positieviteit zal ik even over brengen ) je hebt niets aan cryos skat! Je hebt t straks veeel te druk met een 2ling t komt helemaal goed!!!!! Vandaag worden er 2 kanjers terug geplaatst en ik ga op mn andere duim voor jou heeeeeeeeel hard blaren draaien!!!!!!!!! :-D Zonnetje: idd, t moet er toch uit! En ik heb me eigenlijk nooit verdiept in t vlies enzo waar dat weg komt want bij normale ongi heb ik dat niet/nauwlijks dus ik denk toch dat dat met onze cryos had te maken! En dan moet het er idd uit!!! Gelukkig was t maar 2dagen!!! Eerste dag krampen van ongi worden (had ook lange cyclus door alles dus was wat vervelender) en 2e dag van wat eruit moest maar ben dr nu alweer vanaf!!! :-D alleen gister nog wat bloed maar dat kwam omdat manlief en ik gemeenschap hadden! Heb ik meestal net na mn ongi nog ff! Maar dat hebben we weer achter de rug!!! Heeeeeel veeeel succes vandaag!!!! Hou ons op de hoogte!!! Marni: skat,..met mij gaat het goed hor!! Kan nie wachten tot ik WEER ongi wordt hihi En hoest met jou?! Milk: wat leuk dat je ff langs komt!!! Hoest met jou!??! En de kleine meid?!?! Nog gefeliciteerd!!!
Marni: Ik sluit me bij jou aan,over kaboutertje. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat haar lichaam het kunstje niet meer kent. Vooral nu na een goede begeleiding, en bergen medicatie. Maar soms heb je eenmaal van die donkere dagen, die hebben we allemaal. En hoe was jou echo vandaag?? Kaboutertje, hoe is t daar??? Zonnetje, hoe was t vandaag? En die van 18 mm gesprongen of niet? Maar wat een mooie score zeg, mag je wel blij mee zijn .. En over de collegas: Bij mij weten ze het ook allemaal. De ene luistert beter dan de andere naar mijn verhaal, maar helpen met rooster-wissel doen ze allemaal. Het zijn ook allemaal vrouwen, dus misschien dat het ook al scheelt . Ik vind t wel fijn dat iedereen op t werk het wel weet, dan hoef ik ook niet op te letten met wat ik zeg. En als ik ineens begin te huilen weten hun ook wat er aan de hand is, en weten ze ook dat het niet aan hun ligt. Angelica, balen lieverd dat de laatste IUI is mislukt. Hoe kijk je tegen IVF aan? Spannend, eng, nieuwsgierig? In ieder geval veel succes als je volgende week donderdag daar heen moet! Zeehondje, wat balen van je follikels zeg! Geloof idd goed dat het een tegenvaller is, dikke knuffel! Je mag best een beetje boos of verdrietig zijn, we begrijpen het maar al te goed. Jammer dat er nu een IUI moet komen, maar zoals je zelf aan aangeeft, beter iets dan niets. Ik hoop voor je op een wonder IUI. Succes morgen, ik zal aan je denken en we duimen er weer op los. Spannende tijden, stomme ongi! :x :x :x Maar wat goed dat je al zo positief naar de volgende ronde uit kan kijken zeg! Ik zal voor je duimen, dat de pendel het juist heeft! Juulzon, blog gelezen,blog gereageerd! Hihihihi. Marnat, fijn dat er geen bijzonderheden zijn, en jij ook bedankt voor je rea in mijn topic. Knuffel! Dancer, tegen de tijd dat je dit lees ben je al weer terug uit het visseersdorpje, maar toch veel plezier gewenst! Knuff, en tot volgende week. Milk, wat fijn dat je even langs komt wippen! Zwaai, zwaai! Ook weer even mijn topicje promoten: BRABBEL EN IVM! Dikke knuffel voor alle lieve schatten hier in ons fijne topic. Weet dat ik echt heel veel steun aan jullie heb! Dikke kus voor jullie!!!!
Zo, ik ben weer thuis via een flinke omweg. Moest nog wat boodschappen doen. Even ego: score van vandaag: 14 stuks geteld. 8 rechts en 6 links. Gemiddeld rond de 15mm. En 1 van 20mm. Dus die van 18 is nog niet gesprongen. Alleen omdat er dus meer zijn gegroeid en de rest maar langzaam wordt het dus maandag of dinsdag de punctie. Zit te wachten op een telefoontje wanneer het zal zijn. Dus moet nog even doorspuiten, gezien ik niks meer had moest ik even aan de overkant in het ziekenhuis de medicijnen halen. Wat duurde het wachten daar lang zeg. Dus moet gewoon nog even geduldig afwachten, vandaag wel een gyn die de echo deed (andere dan eigen gyn), was wel aardig. Ze vond het niet zo vreemd dat ik last had van mijn buik. Gezien de drukte erin. Gelukkig vond ze het ook niet teveel. Nu hopen dat het allemaal bruikbare eitjes worden. Zei al tegen manlief dat er bij hem ook niet te lang tussen mag zitten. Gezien de weinige zin vanaf mijn kant heeft hij dat al zelf opgelost. Arme hij, maar was wel blij dat hij het zelf ook beetje in de gaten houdt. Want tegen mijn zin in wil niet echt werken. Houdt het nu wel even op lekker tegen elkaar aan kruipen. @marnat; best krom hoor, wij zoeken juist personeel en jij vind haast geen werk. Weet dat ze hier in de regio regelmatig mensen zoeken die huishoudelijk willen doen. Helaas is het alleen beetje ver voor je. @brabbel: voor jouw ook bijna het begin zeker? @juulzon: hoe is het bij jouw gegaan met de tp.
Zonnetje @ Klopt als ik wil kan ik zo aan de bak , maar moeten we wel verhuizen!! Ja leuk maar wie geeft mij de zekerheid!! dat ik werk heb dan. En manlief moet dan ook anders zoeken. Verhuizen is mij te groot risico.
Zal ik ook niet doen hoor marnat. Zeker in deze tijd niet. En dan zit je ook verder weg van familie enz. Dus zou lekker wat in de buurt zoeken als ik jouw was.
Zonnetje, vandaag nog telefoontje? Maar mooi dat die van 18 er nog zit! Duimen draaien door. En ik ben gisteren begonnen met de Provera, dus we zijn van start!
Ik word zo ook nog gebeld over wanneer de punctie zal zijn en voor mij ook maandag of dinsdag! Ik heb er rechts 4 tussen de 18 en 22mm en links ook 4 tussen de 12 en 18mm geloof ik dus die groeien wat minder snel, bms was al 13. @Milk, gefeliciteerd met je dochter, leuke naam. @Brabbel, dus voor jou is het nu echt begonnen, wanneer mag je nu voor een echo komen? @Spannende tijden, ja nu zal je voor de verandering eens blij zijn als je ongi wordt, nu maar hopen dat je een korte cyclus hebt dan @Zeehondje, succes morgen! @Marnat, wanneer gaan jullie er weer voor?
Marni wat een mooie score 2x4! Maar jou BMS--> Mijn god! Is dat normaal voor IVF-ICSI, of heb jij altijd uitzonderlijk dik bms? Ik kwam met IUI nooit verder dan 7,5. Spannend zeg dat er verschillende dames wachten op telefoontjes! En ik moet op dag 1 van de menstruatie bellen, en op dag 2, of 3 moet ik voor de eerste uitgangsecho, en dan kijken ze verder of ik mag beginnen met spuiten. Dus ik wacht geduldig af tot mijn lichaam weer eens zin heeft om te beginnen.
WOW Zonnetje en Marni, gweldige scores meiden! Daar moeten toppertjes bij zitten!!! Echt wel! *duim duim*! En Brabbel, thx voor je lieve positieve woorden! Even een vlugge updeet, want mijn broer komt me zo even een knuffel brengen met mijn kleine nichtje van 9 maanden... Resultaat: 1x7cellige en 1x8cellig! Ze waren tevreden! Dus we hopen dat ze goed doorgroeien en goed innestelen om nog 8,5 maandjes goed door te groeien!!! En dan groei ik graaaaaaag mee! De TP was wel erg gevoelig, maar heb het idee dat ze ze dit keer 'dieper' hebben ingebracht dan de vorige keer... Oooh, hoop zo dat ze hun plekje vinden... De officiele testdatum is woensdag 2 februari, 16 dagen na de punctie... Ben heel benieuwd of deze testverslaafde dat gaat volhouden (*not*).... Voor de meelezende zwangeren van IVF, hebben jullie eerder durven testen en de hoeveelste dag was dat dan ? xxxxxx
Prachtig resultaat 7 en 8 cellig!! Ben echt blij om het te horen! Heb je ook fotos van je emmys? 2 februari is het voordat jij het weet! Succes met de beruchte wachtweken!
Mijn bms hebben ze vandaag niet opgemeten om eerlijk te zijn. Ze ging meteen over tot de eierstokken. Maar woensdag was die van mij ook al 10,5mm. Dus zal nu nog wel dikker zijn. Is in ieder geval genoeg. @brabbel: gezien de grote van de eitjes kan het best zo dik zijn hoor. Maar dat wisselt per persoon. Zijn genoeg dames die het maar al te graag willen hebben. Ikke mag maandag erg vroeg mijn bedje uit voor de punctie. Maar dan ben ik er ook maar meteen vanaf. Hopelijk heeft de gyn geen opstartproblemen op maandag, want dan ben ik niet blij. Zie al als een berg op tegen de punctie. Maar ach, als er maar een hoop mooie eitjes uit komen. Had zelf dinsdag verwacht, omdat nog niet alle eitjes echt groot waren. Dus hoop dat ze maandagochtend groot genoeg zijn. @marni: wel apart dat je ook pas maandag of dinsdag moet, gezien ze bij jouw woensdag al vrij groot waren. Maar misschien hopen ze dat de rest ook mee gaat doen. Hier weet ik het ook niet zo goed meer hoor. Kon het niet bijhouden bij mij. Gelukkig had man het beter bekeken allemaal. En nu hoop ik dat ze allemaal groot genoeg zijn maandag. @juulzon: Hopelijk een paar mooie plakkerds voor je. Succes op het wachtbankje. Kom er gezellig bijzitten hoor volgende week donderdag. (moet toch lukken met dit aantal)
@brabbel: succes nog even met wachten. Heb geen ervaring met die medicijnen, dus heb geen idee hoe of wat. Zag wel dat er een topic over was.
Zonnetje, lees mijn blogje maar om te zien hoe de punctie precies gaat bij MCK! Ze zijn superlief!!! En de verdoving en morfine werken echt!!! Wordt een mooie oogst ! Knuff voor Brabbel die zo lekker aan het IVM-en is!!! xxxx
@Zonnetje, ik mag ook maandag, we moeten ons om 9.45 melden, en jij? Nu wordt het wel echt spannend zeg, dat wordt veel Valeriaan slikken de komende dagen @Brabbel: ja bij is het BMS altijd zo dik, bij de IUI's ook, dus ik hoop dat het embryo er gebruik van zal maken, en ik weet natuurlijk al dat het kan bij mij dus dat scheelt. @Juulzon, het is fijn om al even gelezen te hebben hoe jij de punctie ervaren hebt in het MCK, ik hoop dat het bij ons ook goed gaat.
Ik moet dus al om 8.30uur. En moet me al om 8.15uur melden. Dus moet echt op tijd de deur uit. Rijden denk binnendoor, gezien de files. En vandaar dat ik hoop dat de gyn geen slechte maandagochtendbui heeft. Ze zijn daar inderdaad allemaal wel erg aardig, dat klopt wel. Hier ook wel spanning hoor. Maar heb vandaag een wat betere dag, dus ben lekker aan het rommelen. @juulzon: die verdoving werkt vast wel inderdaad. Maar zie meer op tegen de prikken van de verdoving en de pijn erna. Met de iui heb ik ook vaak veel last van mijn buik gehad. Dus wil het nu nog niet weten. Flink paracetamol in huis gehaald, maar die wil ik liever niet teveel gebruiken. Want ben bang dat ik dan teveel doe voor mijn buik wat weer nadelig is. Had het al beetje gelezen, zal alles zondag alvast netjes inpakken wat nodig is. Vind alleen dat je weinig privacy hebt als ze de uitslag van aantal eitjes komen vertellen. Snap ook wel dat er niet voor iedereen een aparte kamer is, maar dat iemand kan meeluisteren vind ik minder fijn als het slecht nieuws is. Maar heb ervoor gezorgd dat ik volgende week lekker vrij ben, dus kan me alle rust veroorloven volgende week.
Jeetje jij moet echt vroeg inderdaad, als wij die tijd hadden gekregen zouden we een hotelletje genomen hebben, je krijgt korting bij een hotel in de buurt als je zegt dat je van het MCK bent, dat scheelt toch weer stress 's ochtends.