Heb ik ook gelezen inderdaad. Maar zal het niet zo snel doen denk ik. En het is ook weer niet zo ver dat ik er een hotel voor zou nemen om eerlijk te zijn. Moet ongeveer om 7.15uur de deur uit. Als ik moet werken moet ik om 7.30uur de deur uit. Dus ach, moet lukken. En ik denk dat ik liever een rusteloze nacht in eigen bed heb dan in een hotel. Voordeel is dat ik dan niet zoveel tijd heb smorgens om me druk te maken voor de punctie. Ben er ook snel weer vanaf. En we zitten misschien net voor de drukte als we binnendoor rijden.
Dag lieverds! Woon zelf echt heel vlakbij en wil jullie wel een beetje waarschuwen voor de drukte voor Leiderdorp, is echt een crime doordat ze ad weg werken. Laatste stuk voor Leiderdorp helemaal. Enne Zonnetje en Marni: je hebt idd niet veel Privacy, maar jij bent waarschijnlijk een van de eerste. EN: de uitslag gaat goed zijn meid! Je hebt zoveel folli's, daar zitten gewoon eiers in! Echt! De verdovingsprikken zijn zeurend gemeen. Ze zullen zeggen dat je diep moet inademen, dan prikken ze en dan langzaam uitademen. Houd de hand van je mannetje vast en denk aan een kleintje en trotseert de pijn echt wel! Stuur maar positieve energie naar die eiers! Heb ik ook gedaan!!! En: JULLIE GAAN ELKAAR GEWOON ZIEN! Want je moet zowieso een tijdje blijven liggen (uurtje of 2 voor je weer naar huis kan geloof ik). Grappig !!! Nou meiden, mijn duimen draaien al en ik weet nu al dat ik 'jaloers' ga zijn, omdat jullie gewoon cryootjes gaan krijgen ! Ha ha! Ga nu weer even met mijn emmy's praten dat ze moeten blijven plakken En Brabbeltje, jouw positieve powerrrrr bereikt mij in elk geval! Schatje!!! Ben zooooo benieuwd hoe jouw IVM strx gaat! Hopelijk kan ik dan HCG jouw kant opsturen ! En zo niet, dan wordt het zonne-energie vanaf mijn vakantie-adres Kuzzzzzz!
Ik was al de werkzaamheden in Leiden tegen gekomen afgelopen woensdag. Is inderdaad niet echt lekker doorrijden, maar over de A4 ook niet. Zal anders kijken voor een alternatief. 2uur blijven liggen? Had ergens gezien dat het maar een uurtje was. Jeetje dat is wel lang, vond uur al lang genoeg eigenlijk. Ik ben de eerste denk ik. Gezien het tijdstip. Of er moet nog 1 voor zitten. Je weet het maar nooit wat mijn lichaam nog doet, je had zelf ook best wat eitjes toch? En zie het resultaat bij jouw.
Nou, ik had in totaal 10 folli's, bleken 6 eitjes in te zitten, en slechts 2 hebben zich goed gedeeld en zijn dus teruggeplaatst. En jij hebt een stuk meer folli's, dus dat komt goed!!! Enne, even blijven liggen doen ze ivm de morfine en de uitslagen en omdat je hubby nog moet produceren. Ik moest er om 10u30 zijn en we waren om 12u30 ongeveer klaar. Denk ook dat je de 1e bent, zijn ze er helemaal fris en fruitig klaar voor!!! xxx
Man zei ook dat hij 2 uur had gehoord, dus zal dan wel. Ik had ergens 1uur gelezen in alle papieren. Snap best dat ik even moet blijven liggen en man nog moet produceren, maar 2uur is dan best lang, maar ach als het moet doen we dat gewoon. Aan de andere kant had ik zonder verdoving al dat ik soms dizzy was na de iui. Heb al voor de hele week de bank gereserveerd voor mezelf. Ik heb er maar 4 meer hoor. Als ze allemaal mee doen. Zaten er ook nog bij die nu pas 14mm waren. Misschien fris en fruitig of nog slaperig van het weekend. Voordeel is dat pregnyl ook op een fatsoenlijk tijdstip gezet moet worden.
Jaja, het wordt echt spannend voor ons allebei, zou wel grappig zijn als we elkaar daar half stoned tegen komen Is het op de A4 vanaf Amsterdam ook druk of de andere kant juist op, ik heb juist dat het steeds vast staat of druk wordt net na mijn afslag naar Leiderdorp. We gaan anderhalf uur van te voren weg dus dat moet toch lukken, het is normaal een half uur rijden. Ik duim voor je hoor Juulzon! Wat ik trouwens niet snap is waarom ze dat morfineinfuus niet al aanzetten voor je die verdovingsprikken krijgt, dat zou toch al schelen, ik heb al eens een verdoving daarbinnen gehad en dat was heel pijnlijk dus daar zie ik ook erg tegenop
Lieve schatties, ik blijf hier net zo lang peptalken tot jullie 'm achter de rug hebben ! Mijn ervaring is dat het vanaf dat de A4 smaller wordt, ook vaster komt te staan - je kunt er idd redelijk op tijd af, maar daarvoor (die tunnel) staat het meestal nog wel vast. Maar denk dat anderhalf uur vantevoren wel moet lukken. Check het anders even op de routeplanner vd ANWB, staat vaak ook de file vertraging bij En die verdoving is niet fijn... Maar die morfine werkt in principe niet lang, dus die willen ze echt pas geven vlak voor de punctie. Maar echt, een diepe zucht, je voelt het maar stuur die positieve energie naar je pijn! mijn 1e IVF was ook een crime, ook omdat ik gewoon echt niet wist wat ik moest verwachten en heel zenuwachtig was. Daarbij ging het toen niet goed met het infuusbuisje. Maar de vorige keer had ik mezelf echt opgeladen en het hielp! Ze nemen de tijd voor je! Ohja, ik zou wel wat lichts eten van tevoren, had ik de 1e keer niet gedaan en werd toen dus enorm licht in mijn hoofd. En zou vantevoren WEL paracetamol nemen. Ik had nog een zetpil van 1000mg liggen. Geen apspirine, maakt je bloed dunner. 2 paracetamolletjes een drie kwartier vantevoren ofzo, helpt wel en kan echt geen kwaad. Meiden, vind nu al spannend voor jullie!!! Maar echt, het KOMT GOED! Hoop zo dat we strax in een zwanger topic kunnen meeschrijven... IEDEREEN hier!!! Kuzzz
De A4 staat altijd van beide kanten vast. Dus maakt niet uit waar je vandaan komt. De tunnel heeft nu 3 banen, dus rijdt het daar nu wel wat beter. Moet dan wel lukken inderdaad als je 1,5uur van te voren weg gaat. Wordt toch wel beetje nieuwsgierig waar je woont Marni. Heb het vermoeden dat het namelijk niet zo ver bij mij vandaan is. Heb ook wel een idee waar juulzon ongeveer woont, als je erg dichtbij woont. Was hoe dan ook van plan die paracetamol in te nemen. Is mij ook al verteld dat dat moet. En ik eet altijd al vrij licht, 2 crackers. Dank je juulzon voor de pep-talk. Maar mijn zenuwen zullen pas maandag-middag weg zijn. Merk nu al dat ik minder lekker slaap, maar ik probeer het doel voor ogen te houden. Dus ga er wel voor. Zal mezelf wel even opladen met positieve energie. En daarbij mijn man ook nog een beetje geven. Want merk bij hem ook al de zenuwen. @marni: tegen de tijd dat jij bij het ziekenhuis aankomt ben ik in ieder geval half stoned. Kan ik wel ervaren wat al die mensen ervaren bij wie ik een morfine-infuus aanleg. Alleen is dat 24uur per dag subcutaan wat wij zetten en geven.
Waar denk je dat ik vandaan kom dan? Ik neem zeker 2 paracetamol in een ook 2 valeriaan, dat heb ik ook gedaan voor de HSG en heb toen niks gevoeld dus ik hoop dat het nu ook werkt. Dus misschien ontmoeten we elkaar en is dat dus half stoned, leuke eerste indruk wordt dat dan Dank voor je steun Juulzon, zou inderdaad fijn zijn als we hierna een zwanger na IVF topic kunnen openen!
Girls, echt gat goed komen! Moet zeggen dat ik niet echt stoned ben geweest Maar had gewoon een brede glimlach, omdat ik de hele tijd zo'n goed gevoel heb ervaren bij de gedachte aan een kleintje! Of misschien wel kleintjes ! Bij hebben ze er dus 2 teruggeplaatst omdat we al erg lang bezig zijn en ik alweer 34,5 ben ! En ja, woon dichtbij Is voor mij nog geen 10 minuutjes en we zijn er al! Kanjers, zie het gewoon zo: volgende week zit er een mooie emmy in jullie buikjes!! Kuzzz!
Mari en zonnetje@ Succes komt echt allemaal goed!! hou moed meiden. Lees mijn onderschrift maar eens weer !
Hi meiden, wij hebben net (om 1 uur) de escape iui gehad. Ging allemaal erg voorspoedig. Man mocht het spuitje indrukken (is in het andere ziekenhuis nog nooit gevraagd of voorgesteld), was wel leuk dus! Daarna nog even 20 minuutjes in de uitslaapkamer op een bed mogen liggen. Nu die vervelende wachtweken, twee volle weken! Pppppfffff.... De twee punctiemeiden wens ik heeeeeel veel succes na het weekend. Ik vond het achteraf heel erg meevallen. Maar in elk ziekenhuis gaat het anders en bij iedereen voelt het anders. Dus ik denk dat als je het nog niet eerder hebt meegemaakt je er niet veel van kan zeggen. Ik kreeg een roesje, daardoor voel je je een beetje dronken. Achteraf weet ik er ook niet veel meer van. In ieder geval heb ik nu het idee of het helemaal geen pijn deed. Zal vast wel zo geweest zijn, maar als je het nu niet meer weet maakt dat ook niet uit, haha. Nou, knuffel voor iedereen hier lieverds!
Dank jullie wel meiden voor jullie steun. @marni: je hebt een pb. @juulzon; hoe gaat het bij jouw? @marnat: we blijven inderdaad moet houden. Jij hopelijk ook nog @zeehondje: elk ziekenhuis is anders, leuk dat manlief spuitje mocht doen. Hier ook nooit hoor. Vreselijk inderdaad die wachtweken, maar hopelijk wordt het wachten beloond. Je weet maar nooit. Ik snap dat je na een roesje het niet meer weet. Ik zie niet alleen op tegen de punctie. Maar ook tegen de pijn erna. Na een iui had ik al 2 weken last van krampen in mijn buik. Dus wil het nog niet weten na een punctie en een tp. Heb gewoon een hele gevoelige baarmoeder denk ik, ook in eigen cyclus vaak last van buik. Maar zullen het wel zien aankomende week. @ego; pregnyl zit erin sinds gisteravond 21.30uur. Voordeel als je vroeg moet, mag je ook op fatsoenlijk tijdstip pregnyl spuiten. Man heeft hem weer klaar gemaakt, hij beschouwd dat als zijn taak volgens mij. Moest wel lachen gisteravond, want hij zei zelf kom wel apothekersassistent spelen. En ging alles klaarmaken. Vond het prima, is zijn bijdrage aan het prikken. Gelukkig nu even geen spuiten meer in mijn buik, begon de laatste dagen erg pijnlijk te worden. Nu even lekker dagje niks. Ook wel even fijn eigenlijk. Ben benieuwd wat mijn bijwerkingen op de pregnyl en de utro gaan zijn. Pregnyl altijd wel last van. Tot op heden vallen de bijwerkingen nog mee, had erger verwacht. Hier wel last van een opgezette buik, voel me net een ballon. Gisteren even wezen shoppen, maar voelde daarna toch ook wel mijn buikje. En regelmatig steekjes. Maar ja, wat wil je ook met al die eitjes in mijn buik. Hoe is het met de andere dames?
Zag het onderschrift bij marnat staan (gisteren al), dus ben even gaan zoeken. En een berichtje achtergelaten voor waardevol. Ze zat inderdaad destijds in het iui-topic. Lijkt me echt vreselijk om dan dus je kindje te moeten verliezen zeg. Zag van de week ook al een rouwadvertentie staan van een doodgeboren kindje. En daar was het al de 2e keer. Broertje was ook al overleden. Krijg er kippevel van zeg.
@Zeehondje, zo'n roesje lijkt me ook heerlijk zeg, dan weet je zeker dat je echt even weg bent, toch raar dat het zo verschilt per ziekenhuis en dat je meestal gewoon pijn moet lijden, dat is in het buitenland toch wel beter geregeld. Fijn dat je man het spuitje kon bedienen, heb je nog een beetje het gevoel dat je het samen hebt gedaan @Zonnetje, jij hebt ook pb Bij mij zit de pregnyl er ook in, om 23 uur moest ik spuiten, was erg pijnlijk en ik voel die plek nog steeds, heerlijk dat het er nu even op zit, en dan morgen met de bollen beginnen. Moet er eigenlijk een bepaalde tijd tussen zitten met inbrengen, en moet je ook even blijven liggen?
Goodmorning all! Dus alle Pregnyl zit erin bij jullie! Nog even broeden en dan worden er mooie eitjes geoogst, mark my words!!! Jullie gaan gewoon zwanger worden! Marnat, wat vreselijk zeg, van Waardvol.. Ga het zo ook even opzoeken... Updeetje: oooh, wat wilde ik graag een luikjeinmijnbuikje.. Kon ik maar zien of die emmy's doorgroeien, zich innestelen... Het niet weten is HELEMAAL nix.. Had dus de dinsdag de punctie en sinds gisteren voelt mijn buik weer redelijk normaal. Rechts, waar 8 folli's zijn aangeprikt, soms nog wat gevoelig. Normaal gesproken ben ik nogal sportief en loop ik regelmatig hard, maar dat heb ik deze hele IVF-ronde echt minder gedaan. En ga het nu, de wachtweken, ook niet doen. Doe wel wat lig en rek en strek en armoefeningen, maar niet iedere dag. En vooral geen buikspier oefeningen nu, ha ha. Maar omdat ik nog altijd wat snotterig ben, moet ik regelmatig niezen. dan denk, ooh, als dat de emmy's maar niet verstoord met innestelen . Vriendlief is superlief voor mij. Gingen gisteren even shoppen in DenHaag en ik zat me in een dagdromend moment te bedenken hoe het zal zijn als we een gezinnetje zouden zijn, van vier . *grote glimlach*. De plakbollen gebruik ik trouw om de 8 uur (zo ongeveer) en hoop maar dat ze hun werk doen. Moet morgen trouwens voor mijn werk weer op een bliksembezoek naar het buitenland voor een belangrijk seminar in Hong Kong!!! Vlieg maandag, kom dinsdag aan, woensdag en donderdag seminar, do.avond terug, vrijdag weer in NL! Gelukkig hoef ik zelf geen presentatie te geven, dus alleen maar 'te zitten', dus dat kan vast geen kwaad... En deste sneller gaat de tijd... Zit nu lekker naar Private Practice - opgenomen - te kijken ! En verder een lekker luie dag! Fijne zondag allemaal.... Kuzzz!
Oh ja, Zeehondje, wat spannend zeg! Wanneer is jouw officiele testdagg? Hoop dat deze IUI voor jou gewoon zomaar een onverwacht wonder gaat brengen. De zwemmers van jouw mannetje zijn toch goed? En bij jou is toch nooit een echte oorzaak vastgesteld? Dus er is gewoon een kans en misschien is dit wel de gelukstreffer! Ik duim voor je! xxxx
En ja, Kaboutertje!!! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM! Wordt het voor een cryo tp of een nieuwe IVF??? Hoe dan ook, ik duim, zodat jouw banner uit gaat komen!!! DUIM DUIM DUIM!
M'n duimen draaien nu voor Juulzon en Kaboutertje! Wat voor werk doe jij Juulzon dat je zo vaak naar het buitenland moet? En heb je nog even tijd om de stad te bekijken of niet?