Oh meiden, hier even alleen ego want ik zit te trillen, ik heb positief getest vanochtend! Ik moest het voor mezelf weten want ik dacht echt dat het niet gelukt was (manlief wel) en ik ging dus eigenlijk testen om hem te laten zien dat ik m'n lichaam echt wel ken, de test bleef eerst wit en ik wilde al naar hem toe lopen om te zeggen van 'zie je nou wel' toen ik toch opeens een licht streepje zag komen, ik heb gehuild en ben nog steeds aan het trillen, nu moet ik dus nog 2 dagen in spanning zitten, maar ja heb het mezelf aangedaan
Streepje is streepje!!! En je had een topemmy! Dus... Je mag best positief zijn ! Hier gaat het even wat minder. Had zo'n clearblue met zwangerschapsincicator gedaan, die zou volgens de website toch echt 2-3 moeten aangeven nu (zou 4w en 5d zwanger zijn) en gaf weer 1-2 weken aan. Dus ik denk dat het game over gaat zijn... Druppelend rood blijft ook, dus ben erg somber. xxxx
Ik weet het niet hoor met de clearblue testen die aangeven hoeveel weken je zwanger bent, hoe kan zo'n test nu weten hoe lang je zwanger bent, iedereen maakt een andere hoeveelheid HCG aan in de zwangerschap. Ik vertrouw veel meer op de testen met streepjes, een streepje is een streepje en de gyn of verloskundige bepalen wat mij betreft hoever je bent. Ik zou anders eens aan het ziekenhuis vragen wat zij van die testen vinden. @Marni, gefeliciteerd met je 2e streepje!!! Nu over twee dagen nog maar een keertje en hopelijk met hetzelfde of nog donkerder resutaat. Veel liefs Nataly
@Juulzon, toch heb ik nog steeds een positief gevoel bij jou hoor, maar ik kan me voorstellen dat het slopend is, maar het zal voor die test toch wel uitmaken hoeveel hcg je hebt, en dat wisselt per persoon. @Nataly, dank je wel @Zonnetje, ik hoop echt dat je mij gaat volgen meid, ik dacht gister ook echt dat het einde verhaal was en ben nu nog steeds onzeker dus het zegt nog niks die streep @Zeehondje: ik duim nog steeds voor je! @Spannende tijden, raar dat we nu allebei wat anders hopen, jij dat je ongi komt en ik dat ie weg blijft @Nieuwe meiden, welkom hier en alvast veel succes!
Marni; wow, dat zou geweldig zijn! Over twee dagen gewoon een knaltest meid!!! Juulzon; nee hè, ik kan je nu alleen even een digiknuffel geven!
@marni: lijkt me nu helemaal onzeker voor je. Hoewel een streepje een streepje is. En hopelijk dus dinsdag eentje die heel mooi is. Dat is de rede dat ik niet eerder wil testen, hoewel dit ook niet alles is. En manlief wil echt niet eerder testen, die vind dat ik gewoon braaf moet afwachten. En hopelijk volg ik inderdaad met een mooie streep. Aan de ene kant denk ik het is gelukt aan de andere kant denk ik ongi te worden. Nadeel dat ik elke maand van die vage klachten heb die allebei op kunnen. En de krampen kunnen ook wijzen op zwangerschap, dus dat hoop ik maar. Aan de ene kant hoop ik dat het zo is, maar durf weer niet te hopen. Want dan is de teleurstelling zo groot. Maar zowel milk als juulzon had een goed gevoel bij ons en bij jouw klopt dat gevoel schijnbaar. Dus houd ik me daar maar aan vast. Ik ga dinsdagavond testen als er dan nog geen ongi is. Test liever niet 'smorgens, want zowel man als ik moeten op tijd de deur uit. En als hij negatief is weet ik van mezelf dat ik toch beetje depri ben. Dus doe het wel 'savonds. Moet kunnen volgens de test. @juulzon: doe voortaan maar zonder indicator. De andere streep was nog mooi. Maar ik snap de onzekerheid. Zou ik ook hebben hoor. Dit worden slopende 4 weken voor je zeg. @digitale test; zat nog te denken om er een te halen mocht het gelukt zijn, maar kan ik dus beter maar niet doen. Heb hier nog 1 test liggen met streepjes bestuderen.
zonnetje1980, ja bij ons is het ook te wijten aan slechte zaadkwaliteit. maar ik dacht dat ze bij ivf nie zoveel zaad nodig hadden, ze leggen toch 1 bevrucht eitje terug en als eje boven de 30 bent, twee? zo heeft me vriendin me dat verteld die nu zwanger is van haar eerste ivf
Digitale test; je kan ook de digitale test doen van zwanger/niet zwanger. Dan zie je niet het aantal weken. Die hebben wij vorige keer ook gedaan. Maandag zwanger en donderdag niet zwanger (meer). Die werkt dus eigenlijk hetzelfde als de streepjes. Alleen worden die lichter als er iets mis is gegaan. Heel veel sterkte allemaal met wachten......
marni: joehoe!!! heel voorzichtig gefeliciteerd!!!! weet hoe je je voelt. Voor ons alweer een week geleden dat we trillend naar de test keken. juul: meid maak jezelf niet zo gek. Kan best zijn dat die digitale meer hcg nodig heeft en daarom 1-2 weken aangeeft. Die kruidvat test was harstikke positief. Ik snap heel goed dat je het moeilijk hebt gezien je geschiedenis. Ik wou dat ik iets tegen je kon zeggen waardoor je je beter voelt. Dus geeft ik je maar een dikke knuffel en hoop en bid voor je dat het gewoon goed gaat komen. zonnetje: meid nog even volhouden, het kan nog alle kanten op . Maar ik hoop met heel mijn hart dat je me gewoon gaat volgen. kaboutertje: hoe ist op het wachtbankje? ga heel hard voor je duimen dat het deze keer goed gaat. Het moet gewoon. spannende tijden: voor jou ook snel weer een poging. Maar eerst ongi worden. Hoop dat het snel komt en dat je snel je cryo tp hebt. nieuwe meiden; welkom hier. Jullie kunnen hier echt heel veel steun krijgen van de lieve meiden hier. Ik heb er altijd veel aan gehad en kom nog steeds lezen hoe het met iedereen is. Wens jullie heel veel suc6 met de aankomende ivf poging. ego: ook al schrijf ik hier niet meer zoveel ik lees wel dagelijks hoe het met jullie is hoor. Het is vandaag 1 week geleden dat we de positieve test in handen hadden. En het is nog steeds onwerkelijk dat het ons is gebeurt. Kan het nog steeds niet geloven. Voel me prima, heb eigenlijk alleen last van mijn boobs. Af en toe beetje soort van krampje in de bm. Maar ze zeggen dat dat het groeien van de bm is. Meiden blijf geloven in jezelf en dat het gaat lukken. Echt dan zul je zien dat het goed gaat komen. Ik had ook altijd mijn twijfels en dacht altijd dat zo'n wonder mij nooit zou overkomen. Dat gebeurt alleen bij anderen. Maar zie.... het kan echt!!!!!
@babybelle: dat is afhankelijk van het ziekenhuis hoeveel ze er terugplaatsen. Weet niet welk ziekenhuis je hebt. In het mck plaatsen ze er pas 2 terug als je boven de 35 bent. Dus ik heb er maar 1 terug gekregen. Maar er zijn ook ziekenhuizen die standaard 2 doen. En bij ivf is er wel minder zaad nodig, maar toch nog 50.000-100.000 per eitje. En dan ook nog van goede kwaliteit. Gezien ik de vorige keer 12 eitjes had en mijn man maar net boven de miljoen zit. En kwaliteit was achteraf niet goed genoeg voor ivf. Dus vandaar alleen icsi. Ze zouden eerst van de helft voor ivf en de helft voor icsi gebruiken. @dancer: is snap dat het onwerkelijk is voor je. En ik hoop je inderdaad te volgen. Maar de laatste dagen vind ik altijd erg vervelend. Ook een beetje bang voor de terleurstelling als het niet gelukt is. Maar ach, kan niet anders dan afwachten. @zeehondje; wanneer ga jij testen? En de gewone digitale zijn inderdaad dan weer anders inderdaad dan met de week-aanduiding. Maar ik heb er hier alleen 1 met streepjes liggen. Dus die gebruik ik nu wel eerst. (ligt er al meer dan een jaar helaas)
@ zonnetje, dankjewel voor je uitleg, ik merk t al, er komt dus veel bij kijken en t hangt af van veel zaken dus ik zal t moeten afwachten.. t begint n beetje deprimerend te worden dit. voor diegene die zwanger zijn, gefeliciteerd en voor diegene op de wachtbank, veel succes!!!!
Ego; hier nog steeds niks, word er een beetje gek van. Morgen maar eens testen. Plas altijd in een potje en die dan de test. Wedden dat na het plassen in dat potje er bij het afvegen dan bruine afscheiding te zien is?! Heb ik al vaker gehad namelijk. Komt altijd precies op tijd, net voor het voor niks doen van een test, weggegooid geld wordt me dan weer bespaard.
@zonnetje1980 manlief had niet zo goede zaadjes.Hij rookte ook maar is gestopt en daarna was het meteen raak
@babybelle: het hangt inderdaad van veel dingen af. En het is inderdaad soms deprimerend. Wij hebben al een half jaar van medicijnen en 6 mislukte iui's achter de rug. En nu dus ipv ivf is het icsi geworden. De meeste dames worden zwanger, maar een gedeelte dus niet. Meer dan afwachten kan je helaas niet. En je kan het ook niet echt beïnvloeden om zwanger te worden. @zeehondje: ik hoop dat je gewoon de test nodig hebt en dan 2 mooie streepjes hebt. @yasgok: wie weet lukt het nog wel een keer en is het zaad verbeterd door het stoppen met roken. Of gewoon toeval. @ego: hier dus nog af en toe ongi-krampen. Ga morgenavond een test doen. Wil het niet 'smorgens doen, want dan moet ik weer meteen de deur uit. En als hij negatief is heb ik altijd wel een baalbui. Volgens mij maakt het tegenwoordig toch niet meer uit wanneer je de test doet (volgens de beschijving van mijn test tenminste) Hier ook ondertussen de rekening binnen voor de betaling van de opslag van de cryo's. Sinds november vorig jaar wordt dit niet meer vergoed schijnt. Zijn er meer dames hier bekend mee? Staat echt op dat ik het niet kan opsturen naar de verzekering.
Wij hebben de rekening ook binnen. Het wordt spannend voor je nu zonnetje, ik duim voor je hoor,en voor mezelf ook nog steeds @Zeehondje: heb je al getest?
Hoi lieve, lieve meiden! Het is zo onwerkelijk, maar we zijn weer zwanger!!! Normaal test ik altijd samen met m'n man. Maar vanmorgen was hij al naar zijn werk en ik wilde niet weer een dag in onzekerheid zitten (van komt die ongi nou eindelijk). DUs toch maar een testje gedaan (had alleen nog sensitest liggen). Echt pas na 5 minuten gekeken en wat stond er? Echt een super duidelijke tweede streep. Kon het niet geloven, stond te trillen op m'n benen en m'n handen kon ik ook niet meer stil houden. Gelijk foto's gemaakt natuurlijk. In m'n album zie je duidelijk het verschil met de vorige positieve testen (december - vmk). Waarschijnlijk heeft het toen gewoon al niet helemaal goed gezeten en nu wel! En misschien krijgen we wel een tweeling (er zaten bij de escape-iui twee mooie grote eiblaasjes, dus...). Ik heb toen gelijk een sms'je naar m'n man gestuurd of hij thuis koffie kon komen drinken, had een verrassing voor 'm. Hij wilde het niet afwachten en belde, dus toen maar over de telefoon gezegd. Hij zou eerst niet thuis komen, maar stond plotseling toch voor de deur! Oh, wat fantastisch dit zeg. Ook al ben ik natuurlijk nog steeds wel een beetje bang dat het weer mis gaat. Maar het is nu wel heel anders. Het eitje is op een natuurlijke manier bevrucht en niet ingevroren geweest, dat maakt 'm misschien al iets sterker. En de test is ook echt veel duidelijker. Dus ga toch proberen te genieten. Straks het ziekenhuis bellen om te horen wanneer ik de echo krijg, spannend. Misschien vraag ik ook wel of ze een bloedtest willen afnemen. Sorry voor de lange ego, maar moest het even kwijt. Ik duim voor jullie allen dat jullie mij snel mogen volgen lieverds!
Wat mooi zeg zeehondje!!!!! Gefeliciteerd. Nu worden er steeds meer ZONDER ivf zwanger terwijl we allemaal door zijn gegaan voor ivf Joepie de poepie!
@zeehondje: ik zei het je toch dat je gewoon 2 mooie streepjes zou hebben. Gefeliciteerd. En is de iui toch ergens goed voor geweest. En wat je al zegt, deze test is beter dan de vorige keer. Dus was het toen misschien al niet helemaal goed. Geniet ervan. @marni: had het al gelezen dat je inderdaad zelf moet betalen. Toen wij de gesprekken hadden was het nog niet zo, dus heb het alleen ergens gelezen bij toeval. Betaal het liever dan dat ik alle cryo's had weg moeten laten gooien. Zeker gezien het aantal wat ik had. Wordt erg spannend inderdaad. Als we zo doorgaan wordt het hier rustig met alle zwangere dames. Zou op zich wel mooi zijn eigenlijk. Maar zenuwen hebben het erg slecht hier. En heb mezelf voorgenomen niet te vroeg te testen. (oke half dagje eerder). Dan heb ik de meeste kans op een duidelijke test.
Heel knap zonnetje. Wij hebben deze keer ook langer gewacht. Het is nu dag 16 na iui (dus eisprong). Ik blijf duimen!!!!!
Zeehondje, Gefeliciteerd!!! Ben echt super blij voor jullie! * Spreekt de kleintje(s) toe om lekker warm bij mama te blijven zitten!*