zeehondje wat geweldig meid. Een super duidelijke test. Dat kan niet missen. Onwijs gefeliciteerd!!! Ben echt heel blij voor jullie
@ Zeehondje: Gefeliciteerd!!! Wat super zeg. Ik zit even heerlijk jaloers op je te zijn. @iedereen: Het valt me op dat er deze maand veel mensen zijn die succes hebben. Ik hoop dat het besmettelijk is en iedereen die hier is besmet raakt
Cryo's; ik las aan het begin van onze ivf ook in de map (ziekenhuis Voorburg) dat we iets moesten betalen voor het invriezen/bewaren van de cryo's. Ik vroeg dit toen in het ziekenhuis, maar de gyn zei heel eerlijk dat ze zich daar niet mee bezig hield. Ik heb toen maar zo gelaten (het waren toch geen mega bedragen). Maar tot op heden heb ik er niks meer van gehoord. Dus misschien neemt het ziekenhuis de kosten wel op zich of dat je pas hoeft te betalen als ze langer dan een jaar (?) ingevroren blijven?
We moeten 75 betalen per poging dat er ingevroren wordt. En dan maakt het niet uit of het er 1 of 10 zijn. En als ze langer bewaard worden betaal je het per jaar. Dus valt nog mee hoor, maar vraag me af waarom het ineens veranderd is bij de verzekering. Hoort toch gewoon bij de poging lijkt me?
Bij ons is er dus ook niks over gezegd, omdat ik alle gesprekken in oktober en begin november heb gehad. Heb het gelezen op de site van het mck. En de rekening had ik dus zaterdag op de mat liggen, 1,5 weken na de tp (dan vertellen ze hoeveel cryo's er zijn). Maar vroeg me dus af of het overal is dat je zelf moet betalen. Gaat het verder goed met je kaboutertje? Nog last van de punctie of tp?
Nee geen last meer. Af en toe wat krampjes. Temp was vanochtend hoog, maar ja dat heb ik vaker een dag. Wij gaan poging 3 in gent doen zijn we nu uit.
Spannende tijden, dank je voor je knuffel. En wat goed zeg binnenkort 2 emmys tp! Goed nieuws meid! Aankomend weekend ongi zoals ik begreep? Mannetje weer een beetje beter inmiddels? Het heerst echt op t moment hoor, de mijne was vorige week ook van boven en van onder tegelijk aan t spuien. Sorry voor de dirty details Ik herken je gevoel van er klaar voor zijn, en er zin in hebben helemaal. Goed zo meid, volle energie er weer in duiken! Juulzon, lieve schat. Ik ben zo enorm blij voor je. Ik begrijp ook wel dat je nu onzeker ben, en dat je twijfelt. Maar het is een feit, t streepje staat er. Maak jezelf niet gek door al die testen zo kort op elkaar te doen lieverd. Ik vind t zo zielig dat je nu niet kan genieten van je 2 streepjes. Maar ik snap je ook wel hoor. Maar even een ander verhaal: Waar gaat de vakantie heen, en hoe lang? Zonnetje, dikke knuffel, en dank je voor t vragen over mijn tranen. Zal hieronder even update geven, en ook in het IVM topic staat weer een upje. Jou lichaam en hoofd weer een beetje rustiger? En de dagen zo voor NOD zijn killing, i know! Morgen avond testen, spannend! Ook ik test meestal weekend, of avond, zodat ik nog de tijd heb om mijn verdriet en teleurstelling te kunnen verwerken samen. Duimen draaien door schattie! Over de cryo bewaar nota, dat klopt. Dat werd ons er ook nadrukkelijk bij verteld in ons gesprek van IVM. Kleine kosten vertelde ze ons, maar geen wereldbedragen. Hoeveel precies konden ze niet vertellen. Zeehondje, ja idd wij balen echt flink dat de poging nu al niet door kan gaan. Maar ja niks aan te doen zullen we maar zeggen he? Vooral GEFELICITEERD lieve schat, wowwie! Echt een duidelijke dikke streep zeg. Wat ben ik blij voor jullie zeg, vooral ook omdat het niet via ziekenhuis is gegaan, maar gewoon spontaan. Weer zo een wonder! Op 4-2 schreef je nog dat je dacht dat het game-over was, en moet je nu zien. Dus pijnlijke borsten zeggen dus niet altijd dat het over is zie je maar weer. Gekke lichamen hebben we toch met alle MMM meisjes. Al gebeld voor bloedtest, en echo? Yasgok, meid wat erg van je MK, dikke knuffel. Hoe voel jij je er nu onder? Duurt nog lang voor je April. Kaboutertje, schattie, wat een mooie score 4 van 4! Mag je trots op zijn. Ik merk meteen aan je berichtje dat je weer een beetje positief in de MMM staat. Komt goed meid, ik weet t zeker. En waren ze nog doorgedeeld? Matroosje, jammer genoeg welkom. En zie je op tegen t hele traject, of kijk je er wel naar uit om nu eindelijk te mogen starten?? Nog ff dan is t de 11e! Babybelle, ook jij jammer genoeg welkom bij ons. Ik houd me helemaal niet bezig met cijfers, en statestieken, aangezien we daar toch elke keer buiten vallen. Dus daar kan ik je niet mee helpen, jammer genoeg. Marni, ook jij GEFELICITEERD! Wat goed. FOTO, FOTO, FOTO!!!! Wanneer weer testen? Nathaly, vertel eens hoe gaat t met jou? Dancer, wat fijn om jou ook weer te zien. En leuk om te horen dat je nog steeds mee lees. En 1 maart termijnecho, spannend. Kom je nog wel eens een keer vertellen hoe t met je gaat? =================================== Zo, daar zijn we weer. Ik heb nog wel alles meegelezen elke dag, maar heb nu pas weer de fut gevonden om op iedereen te reageren. En dat is me nog behoorlijk goed gelukt lijkt me! Laten we weer even terug gaan naar die verschrikkelijke dag. Ik heb dus de hele dag thuis gezeten met mannetje en niets anders gedaan dan huilen. Mannetje is er zelf ook behoorlijk van ondersteboven, en het begint hem allemaal steeds zwaarder te vallen. Gelukkig kunnen we er samen goed over praten, en genieten we ook van de tijd die we saampjes hebben. Ik heb die vrijdag telefonisch contact gehad met mijn IVM arts. Mannetje en ik vinden het enorm belangrijk om mee te kunnen doen aan het IVM onderzoek, en dat geven we ook niet zomaar op. Volgens de arts moet dat ook gewoon kunnen. De verdikking op mijn slijmvlies zat me niet echt lekker, en ik heb daar ook meteen uitleg over gevraagd. Maar omdat de uitgangsecho op dag 3 gebeurt kan het zijn dat het pas daarna eruit had gekomen. Vooral omdat ik na dag 3 nog behoorlijk menstrueerde. Maar de arts was blij dat we nog aan IVM mee wilden doen, en had ook meteen een nieuw receptje Provera doorgestuurd naar mijn eigen apotheek. Vanaf de eerste dag menstruatie 4 weken verder tellen, en dan kunnen we weer bellen voor een uitgangsecho. Ik ben me goed bewust van het feit dat je er toch niks aan verander met verdriet. Je moet uitkijken naar de toekomst, en niet terug blijven kijken. Al is dat natuurlijk moeilijk nu we WEER 5 weken verplicht niks kunnen doen op MMM gebied. Maar we zijn er weer bovenop, en ik ga mijn krachten weer verzamelen voor de volgende IVM take2. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve woorden. Schatjes zijn jullie allemaal. Ik vind het echt heel erg jammer dat we alle zwangeren nu kwijtraken in ons groepje. Is natuurlijk met een goede reden, maar jullie snappen me wel. Toen vond ik het al zo jammer dat Ineke, Milk,en Sammie bijvoorbeeld al niet meer actief meekletsten, en nu verdwijnt er weer een deeltje. Jullie betekenen veel voor me. Ik heb nu 2,5 weken vakantie, dus ik zal weer wat vaker komen posten. Dikke knuffel voor iedereen!!!!
Lieve, lieve Brabbel. Knap van je om te denken dat je met verdrietig zijn niks opschiet. Maar het mag soms wel even hè! En take 2 dat wordt 'm gewoon!!! (Hier trouwens niet helemaal spontaan zwanger hoor, het was een escape-iui).
Ik lees wel mee hoor maar ik heb op dit moment niet zoveel te melden, ben heeeeeel erg druk op mijn werk en dat slokt me wel even op helaas. Ben dus nu aan de pil tot 20 febr., dan 2 weken decapeptyl spuiten, 3 maart een uitgangsecho, en 7 maart beginnen met menopur 300 en 16 maart de eerste FM. Nu maar hopen er bij mij eitjes willen groeien na de grote teleurstelling van de vorige keer met 0 eitjes. Veel liefs Nataly
Zeehondje: gefeliciteerd!!!! Ik ken die testen niet maar zie alleen maar streepjes dus kan alleen maar goed zijn geweldig!!!!! Ben zoooo blij voor je!!! (o wacht, zie 2 dikkerds in het midden WOW over duidelijk!!) Ps: dit was nog iui toch?!?!?! Brabbel: thanx coor je lieve antwoord!!!! Met mn mannetje gaat t alweer beetje beter lacht naar me terwijl ik dit zit te typen hahaha En voor jou een hele hel e hele dikke knuffel schat!!! Ben blij om te lezen dat jij en je mannetje elkaar goed hebben in deze moeilijke tijd!!! Xxx Nataly: ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!! Hier weinig te melden meiden, mannetje knapt gelukkig weer beetje op ! en ik heb nogsteeds ongi krampjes :-s terwijl ik minimaal pas zondag ongi wordt! Maarja, zitten er niet mee! Hoort er allemaal gewoon bij denk ik! Mannetje zei dat t misschien wel kwam doordat mn lichaam aan het bij trekken is na de afgelopen rondes dus ik zei,.of mn buik maakt zich klaar voor nieuwe ronde hahah nou fijne avond allemaal en tot morgen (of woe) xxx
Matroos@ Welkom helaas, jij hebt het nodige ook al achter je liggen!! Trek je het allemaal? Zeehondje@ Wat lees ik!! ik ga duimen voor een plakkende wonder. Gefeliciteerd meis. Brabel@ Knuf we gaan er voor lieverd. En schrijf voor al van je af he dat lucht op. Zonnetje@ betalen voor emy s die ingevroren kunnen worden? Hier ook betalen hoor ik van manlief alleen hoeveel weten we niet. Mis ligt het aan het ziekenhuis. Trek jij het nog meis ? Knuf voor ieder die het nodig heeft. Zoals jullie in mijn blog hebben kunnen lezen gaan wij april mei voor de laatste poging! heel spannend!! Verder gaat het goed hier , heb heel lang pijn aan de zijkanten gehad . Maar nu niet meer , over 5 dagen of meer weten we of er hier een wonder gebeurt. Ga er niet van uit. Ben ook niet veel mee bezig en praat er ook niet veel over.
hoi meiden, even om jullie te laten weten dat ik morgen ga beginnen met het inzamelen van mijn urine voor MvM. Ben echt zo blij dat ik dit eindelijk kan doen!! dikke knuffel voor iedereen hier.
Dancer @ Giet ze maar goed vol hoor. Ik heb je al gefeliciteerd bij het zwanger gedeelte. En strooi af en toe even wat hcg he!!
ja, heb ik gelezen Marnat. Harstikke lief. (strooi ff wat hcg rond hiero) *hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg*