van IUI naar IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dancer4fun, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik ben pas bij 11 weken begonnen. Toen ik "zeker" wist dat het goed was. Dat is de laatste week dat je er aan mag beginnen.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Marnat: spannend meis!!! Zal de komende tijd aan je denken!! En merk de laatste weken heel vaak,…dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!!! ;)

Dancer: wat goed!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! :-D kom maar op met die hormonen van je ;) hihi
    Hoest verder ?!?!?!

Zeehondje: je bent nog ruim op tijd lieverd om mee te kunnen doen. Dus als je voor jezelf nog niet helemaal over de streep bent (nog niet durft) kan je toch nog makkelijk weekje (of 2) wachten met aanmelden?!?! Weetje meid,…tis fijn als vrouwen meedoen aan mvm!!! En vooral wij hier op t forum weten t belang ervan ! MAAR,..je bent zelf t belangrijkst!!! En als je er dus nog niet aantoe bent/kan/wil/durft,..moet je het gewoon nog niet doen schat! Eerst moet je aan jezelf en je kleintje denken!! Eerst moet je gewoon lekker op die roze wolk kruipen en genieten en dan kan je je altijd nog aanmelden!!!! ;) en als je het helemaal niet zou doen,…dan neemt niemand je dit kwalijk! Dus ook dat is altijd nog een optie! Dikke knuf xxx

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Zeehondje, wat goed, gefeliciteerd! En stiekem toch nog met IUI, wat fijn! Nu lekker duimen, maar probeer ook alvast te genieten, die test liegt er niet om!

Zonnetje, ik heb echt goede hoop voor jou vanavond, *duim*

Marni, jij ook nog gefeli. Durf je het al te geloven, of slaat de onzekerheid toe?

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop dat je het goed hebt milk. Mijn gevoel weet het nog niet. Juulzon had ook een goed gevoel bij me.
    Ik wil graag testen, maar durf niet zo goed. En vandaag hadden we ook even hele andere dingen aan ons hoofd.

@zeehondje: je moet pas beginnen als je het zelf ziet zitten. En als je gevoel zegt ik wacht nog liever even zou ik dat zeker doen als ik jouw was. Kan me je onzekerheid voorstellen.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een lieve reactie van je ST!

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd st lieve reacties.
    Je mag aan me denken maar ook aan je zelf denken he.

Trek jij het nog lieverd??

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lees nu net op hun site dat je vanaf de 6e week mag meedoen.
    Ik ben nu vier weken zwanger, is dit dan mijn 5e week? En zou ik dus theoretisch gesproken vanaf volgende week mee kunnen doen? Of die week daarna pas?

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Wat ik van mijn zusje weet is dat je de eerste 10 week mee kan doen.

Mijn zusje was te laat zij ze, die heeft dus niet mee gedaan.
    Ze was al 10 week zwanger.

Ze wilde wel maar ze heeft de kritische weken voor haar af gewacht.
    En toen zag ze dat het niet meer kon.

9. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    @Milk, ik ben wel super onzeker hoor, ben zo bang dat het alsnog mis gaat, ik heb vanochtend weer getest en de streep was gelukkig donkerder dan zondag dus dat is een goed teken, het gaan lange weken worden denk ik.

@Zonnetje, heb je al getest?

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,291
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    @zeehondje
    Ik heb meegedaan met MvM en ik heb ze gebeld toen ik precies 5 weken zwanger was, met 5 weken en 3 dagen zijn ze langs geweest en hebben ze een gesprekje met je en moet je opnieuw een zwangerschapstest doen en ze vullen met je een vragenlijst in. Niet iedereen kan zomaar meedoen (weet niet meer om welke reden je niet mee mag doen maar dat vertellen ze je wel).

Ik mocht meedoen en vanaf week 6 hebben ze tot week 16 elke week een krat met flessen bij mij voor de achterdeur gezet die ik moest vullen.

Ik denk dat je ze best kunt bellen en dan een afspraak maken voor volgende week ofzo.

Veel liefs
    Nataly

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zeehondje ik heb vanaf week 11 mee gedaan. En dat was echt de laatste week dat je kon starten.

12. yasgok

yasgok Actief lid

Feb 13, 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    zeehondje gefeliciteerd geniet ervan

13. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    alleen even ego: heb getest en die was helaas dus negatief.
    Dus mijn gevoel klopte dus.
    Dus is nu wachten op de ongi, mocht die niet komen deze week doe ik vrijdag nog een test.
    Had namelijk een test die ik al een tijdje in huis had, maar nog wel tot juni dit jaar bruikbaar was.

@marni: gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

14. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ach meid, wat balen zeg, dat zal even zwaar k... voelen nu. Lekker uithuilen en jezelf de tijd geven. :(

Dikke knuffel

15. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    De teleurstelling viel deze maand nog mee, meestal ben ik veel meer van slag.
    Had het gevoel namelijk al dat het niet gelukt was. Maar had het wel zo gehoopt.
    Huilbui was dus maar 5 minuten deze keer. En de baalbui was na een half uur al over.

Sta er zelf ook van te kijken hoor dat ik er vrij rustig onder was.
    Hopelijk kan er in maart een cryo teruggeplaatst worden. Daar houd ik me maar aan vast.

Gevoel van milk en juulzon waren dus niet goed. Of ik moet iemand zijn die laat hormonen aanmaakt.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Marni,Gefeliciteerd!!! En helemaal super dat de testen donkerder worden, komt vast goed Meis! Tijd voor een mooie banner :D

Zeehondje, snap helemaal je onzekerheid! Gewoon beginnen wanneer jij je er goed bij voelt!
    Hier trouwens met 5,5 week al gestart, mocht het dan fout gaan heb ik toch een beetje geholpen dacht ik toen.
    Inmiddels ben ik bijna 6 weken bezig en heb ik nog 4 te gaan.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Zonnetje, lieverd hele dikke knuffel!! Hopelijk was het te vroeg!

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik denk het niet hoor, want ik liep gelijk op met marni. Is nu 16 dagen geleden dat de pucntie is geweest.
    Heb wel met avondurine getest, was wel vrij donker gekleurd.
    Dus ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is.

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    :( :( :( :( Meis, niet te snel de moed opgeven...anders houd ik die moed voor je!! * duimt gewoon door!!! *

Share This Page