Zonnetje, lief zonnetje, Baal onwijs dat mijn gevoel ernaast zat... Echt, voel me er een beetje schuldig over... Wie weet maak je laat HCG aan, maar als je eigen gevoel al zegt dat het niet raak was... Mmmm Zal bij de evaluatie wel even aan Deen vragen welke kwaliteit er is teruggeplaatst. Ik duim nog even door voor je meid... @all: hier lijkt het rozeverlies minder te worden, de test knalde gelukkig nog steeds... Maar, kan er niks aan doen, maar houd een slag om de arm. 4 maart de echo. Pas als ik een hartje zie/hoor, dan pas ga ik me aanmelden voor Mvm. Zou 4 maart 8 weken en 3 dagen zijn. Knuff voor allemaal!!! En Zeehondje, echt super joh!!!!
marni gefeliciteerd!!! echt geweldig mooi dat je testen donkerder worden. dat is een goed teken. zonnetje: ach nee, meid. Wat jammer ik had het je zo gegund. Hopelijk kun je in mrt nog een cryo tp krijgen. zeehondje: ik heb het zelfde als brabbel. vandaag gestart met mvm op 5,5 week. en mocht het mis gaan heb ik in ieder geval iets bij gedragen.
Sam@ Hoe gaat het meis? Juuls@ Fijn dat het bloed weg is ,komt goed lieverd je wondertje groeit 9 maand in jou warm buikje!! Zonnetje@ Nee knuf lieverd.
Marnat, ik klop 'm nog af hoor!!!! Heb nu 2x geen roze gehad, het lijkt minder, maar ben voorzichtig....!!! Knuff voor allemaal!!! xxxx
Zonnetje, lief zonnetje, Baal onwijs dat mijn gevoel ernaast zat... Echt, voel me er een beetje schuldig over... Wie weet maak je laat HCG aan, maar als je eigen gevoel al zegt dat het niet raak was... Mmmm Zal bij de evaluatie wel even aan Deen vragen welke kwaliteit er is teruggeplaatst. Ik duim nog even door voor je meid... @all: hier lijkt het rozeverlies minder te worden, de test knalde gelukkig nog steeds... Maar, kan er niks aan doen, maar houd een slag om de arm. 4 maart de echo. Pas als ik een hartje zie/hoor, dan pas ga ik me aanmelden voor Mvm. Zou 4 maart 8 weken en 3 dagen zijn. Knuff voor allemaal!!! En Zeehondje, echt super joh!!!!
Zonnetje, nee he... en toch heb ik nog goede hoop, gek he! Geen bloed geeft moed En anders heb je nog een paar mooie cryo's, die gaan het gewoon doen! SO!
Wat ik al zeg, mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Maar ergens toch nog wat twijfel hoor. Inderdaad zolang er geen bloed is. Maar ga er eigenlijk niet meer vanuit. Maar je weet het maar nooit. Vind het ook wel apart dat zowel milk al juulzon een goed gevoel hadden. Maar om eerlijk te zijn geloof ik het niet zo, want waarom had ik dan een omo-witte test. Maar anders wordt het gewoon toch een kerstkindje voor ons. Heb inderdaad nog wat cryo's, dus ach. Dank jullie voor de knuffels. Hier ook weer blij, probleem op mijn werk met vele weekenden werken is zomaar opgelost. Dus spannendetijden: je had gelijk, is ineens opgelost. Probleem hadden we al een jaar of 2 hoor, maar tot op heden altijd invalkrachten ingezet. Nu iemand die graag het weekend wil werken.
Zonnetje: dikke knuffel lieverd! Wat een tegenvaller (ondanks je voorgevoel!) En wat fijn dat je werk probleem is opgelost! Zei ik t nie hahaha Zeehondje: das miss een lieve reactie van me! Maar das gewoon hoe ik erover denk meid!! knuf Thanx marnat tuurlijk denk ik ook beetje aan mezelf! maar denk vooral ook aan de meiden hier! Marni: heb ik iets gemist?!?!?! Ik begrijp dat ik je moet feliciteren?!?! WOW!!!! :-D Sammie: 12 wk meid!! Gefeliciteerd!!! Hoest verder met je!? Juulz: wat fijn dat je roze spot minder wordt meid!!!!! Dat zal wel een fijn gevoel geven en nu maar lekker genieten :-D All: hier is manlief weer beter! Nouja,..zo goed als! Nu nog dagje lekker thuis ff bijtrekken en vanaf vrijdag weer te werk!! En met mij gaat t ook goed :-D zit nog lekker in de wacht tot mn ongi en heb nogsteeds mn ongi krampies dus zal denk toch wel van t weekend komen (gelukkig) en mn gewicht schiet alweer omhoog dus, denk zaterdag of zondag :-D hooop t zo!!!! Verder hier weinig nieuws!
ST; hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op je ongi (als je natuurlijk zeker weet dát 'ie gaat komen). Fijn dat je mannetje weer beter is. De mijne zit nu thuis met migraine. En op m'n werk ook veel zieken (collega's en kinderen). Wel lekker rustig in de klas, haha.
Zeehondje: ik hoop t ook niet! Zoals ik al zei,..ik ga ervanuit dat ik deze ronde gewoon op dag 28 ongi word! En anders maandag! Dag 30! We zullen zien! Had t gister nog met man over nieuwe tp, wanneer ongeveer enzo, die begon natuurlijk weer minder positief (zelf beschermend zoals altijd) miss heb je wel weer cyste ofzo! Om slaat de progy niet aan! Waarop ik natuurlijk heeeeel positief antwoordde “natuurlijk wel!!! Sterker nog ik ga deze ronde zo goed en hard dat we op dag 15 een tp hebben en ik lekker zwanger wordt en op jouw verjaardag beval!” en toen moesten we heel hard lachen!!! Gister ook ff toekomst fantasie gehad met manlief,… We krijgen namelijk nieuwe buren,..nouja,..t huis naast ons staat te koop! Nu hebben wij ons huis de afgelopen 3jr helemaal verbouwd en uitgebouwd! En denken dat de nieuwe buren dat misschien ook wel willen (t huisje is nog in oude staat en veel kleiner en voor nieuw komend gezin in uitbouwen goede optie) dus we zeiden tegen elkaar dat we hopen dat t niet gebeurd als ik straks zwanger ben want dan liggen we dag en nacht in geklus en ik moet dan mn slaap goed gebruiken!! En misschien houden ze daarna de kleine wel wakker en komen we nooit meer aan rust toe,..en zo zaten we heeeeerlijk te fantaseren met zn 2e :-D hhahaha Je zal het idd wel rustig hebben nu!!! En vervelend dat je mannetje migraine had/heeft zeg! Ben blij dat griepje dan maar tijdelijk is en dat manlief weer beter is!!! Is vandaag aant klussen in huis (haha wij zijn ook nogsteeds bezig ja! Nouja,..we willen op zolder slapen dus zijn daar bezig) Hoest verder met jou?!?!?!?! (maak er helemaal een ego van! :-s sorry!!) All: hier weinig nieuws! Ben blij dat t bijna weekend is! Ongi krampies zijn er nog wel maar gelukkig wel minder!!! T was net of ik zwaar ongi was maar zonder bloed :-s heeeel lastig! Maar bijna over dus! Ben nu lekker aan het werk en moet tot sluit dus ben pas half 6 thuis! Moet nog ff langs app. Want kan mn medicijnen ophalen!! :-D morgen ook nog ff tot sluit werken en dan ,…weekend!!!! Jeej!!! Morgen avond met vrienden afgesproken en t weekend is manlief werken en ga ik in huis aan de slag! Wil boven wat veranderen en grote voorjaars schoonmaak houden!!! En hopelijk breekt mn ongi zaterdag ook aan!!!! En zondag is manlief ook thuis en gaan we op zolder klussen!!!! En kan ik hopelijk beginnen met de progy!! :-D en maandag afspraken maken gyn voor cd 5!!!! Ohhh meiden,..ik ben zoooo positief ingesteld opt moment en zooo lekker in mn velletje :-D helemaal goed!!! Hahahahah Fijne dag allemaal!!!!! :-D knuf ps,...wat is t stil!!!!!!
Spannendetijden@ Als ik het goed lees lopen we gelijk!! morgen mijn nod, dus morgen of het weekend komt het. Hier alleen ongi krampen nog geen bruin verlies te bekennen,. Vaak een dag voor tijd nu nog niks. Duim duim voor je.
@Zonnetje, hoe gaat het nu met je? Ga je morgen nog testen of is het al doorgebroken? @Spannende tijden, ik hoop met je mee dat je ongi dit weekend komt, wel fijn om zo positief aan een nieuwe ronde te beginnen, dus hou dat vast! @ Marnat, voor jou wordt het ook weer spannend, alvast heel veel succes!
Alleen even ego: ik hoef niet meer te testen, ben vandaag gewoon ongi geworden. Zoals ik al verwacht had. Dus in maart gaan we voor een tp. Nu een maand rust. Moet zeggen dat mijn lichaam het ook wel even nodig heeft na alle hormonen. Ik ben erg moe om eerlijk te zijn. Heb 2 maart een gesprek en hoor dan verder hoe en wat met een tp. Heb namelijk geen idee of ik aan de medicijnen moet of wat dan ook eigenlijk. Maar zien het dan wel. Eerst weer even mijn eigen lichaam weer beetje terugvinden. Heb er nog wel vertrouwen in dat het gaat lukken hoor, maar deze maand had ik het zelf niet. Dus zowel juulzon als milk hebben het mis gehad wat betreft hun gevoel. Dus ik ga nu wel op voor het kerstkindje.
Lieverds, ben er de komende weekjes niet, maar ga positieve kracht naar jullie toesturen op afstand!!!! Dikke knuff voor allemaal!!! xxx
ST; heerlijk, zo samen fantaseren over de toekomst! Zonnetje; natuurlijk balen dat de ongi toch is gekomen, maar je zag het al een beetje aankomen en dan is de klap denk ik toch iets minder groot (dat was bij mij in ieder geval altijd zo). En even een maandje rust is inderdaad soms wel even nodig en goed voor jezelf (geestelijk) en voor je lichaam. Ego; hier alles goed. Eigenlijk alleen last van borsten. Nou ja, last, als ik er op duw dan zijn ze gevoelig. Maar dit is voor mij wel een teken dat het goed zit. Heb dit namelijk nooit (alleen van de pregnyl). Nu komt het dus door dezelfde hormonen alleen maak ik ze zelf aan deze keer!!!