De positieve ovu-test is wel heel apart. En ben benieuwd naar de zwangerschapstest. Kan me voorstellen dat je denkt dat hij negatief is, gezien hij dat eerder ook al was. Maar zou mooi zijn als het anders is. Ik zal toch bellen met de gyn. Want zo schiet het ook niet op en wie weet kan je evt wat krijgen om de ongi op te wekken mocht het nodig zijn. @babywish; je lichaam kan zich heel goed voor de gek houden. Maar je weet het nooit. Alle andere dames; knuffel van mij. Heb zelf weinig te melden eigenlijk. Verwacht dit weekend of volgende week mijn ei. Geen idee wat mijn lichaam gaat doen. Doe verder ook geen ovu-testen of tempen.
Thanx dancer!!!!! Lief van je!! En ik hoop dat ik net zon wonder als jouw mag beleven ik ben net bij de kv geweest nieuw zw testen gehaald en twijfel tussen nu en morgen vroeg! Maar ga voor de ochtend! Zonnetje: thanx! Voor je antw meid!! Daar heb je wel gelijk in en ga idd morgen bellen als ie negatief is en ik nie ongi ben! Weetje zeker dat je nie wil testen?!?! Kijk mij nu ?!? cd38 en mega onzeker! Nou succes en max aan de klus Zeehondje: jep heel spannend!!! Hoest bij jou?!?!?! 6wk voorbij !!! gaat rap!! Hoe voel je je?! Sammie: bijna 14 wk alweer!!! WOW de tijd vliegt! Fijn om te horen dat t zo lekker gaat!! Kan me voorstellen dat je t besef nog niet hebt! Maar komt gauw meis,..nog ff en je gaat de kleine voelen geniet er maar lekker van!! Marni: skat,..hoest bij jou?!?! ook alweer voorbij de 6wk!!
WOW!!!!! ik heb t frummeltje gezien zeehondje!!!!!! wat goed!!!!! wat mooi!!! en wat een geweldig nieuws!! (tis en blijft toch spannend)
Fijn voor je zeehondje dat het goed is. Geniet ervan @ST: nee, ik ga niet testen. Heb ze niet in huis. En heb er ook niet zoveel zin in. En ik ben van het verplichte klussen afgestapt, werkt hier niet. En de kans op een wonder is bij ons zo klein, zo niet uitgesloten dat ik daar niet eens vanuit ga. Als de zin er is klussen we en anders niet. En ja, onzekerheid is ook niet alles. Weet er alles van. Maar ook met ovu-testen kan ik dat hebben. Dat mijn ongi toch uitblijft, terwijl ik wist wanneer ei was.
Sorry voor t verwaarlozen van jullie lieverds! Weinig zin gehad om te reageren op iedereen appart. Maar ik lees elke dag mee. Hier alles goed, eind deze week weer beginnen met Provera. Verders weinig nieuws. Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!
dikke knuf brabbel!!! zonnetje: ik snap m meid! wij doen t ook alleen als er zin in hor! en nie verplicht! maar dacht meer van,..dan weet je wanneer je ei is..maar eerlijk is eerlijk ik heb al 2wk een ei haha dus je hebt wel gelijk meid,... snap t!
Je had het al verwacht natuurlijk, maar blijft altijd even slikken om een witte test in handen te hebben. Hoop dat de ongi nou eens snel door gaat breken!
Balen ST, je hoopt toch stiekem op een wondertje denk ik na al die posi ovu testen. Ik heb donderdag de eerste echo, dat wordt dus even spannend.
st: baalen meid, het had zo mooi geweest, hopelijk kunnen ze wat voor je doen in het zh. misschien ongi opwekken met meds. marni: wauw jij ook al zo vroeg echo. ik pas volgende week.
Goeie middag ladys Hier even snel (stiekem) een update van mij! Heb gister avond nadat ik jullie mn test update had verteld, met manlief gesproken. Ik moest natuurlijk voor ik Aktie zou ondernemen wel ff met hem t 1 en ander bespreken!!! Ik heb hem verteld dat ik nog niet ongi ben en dat mn test negatief was! (op de RARE ovutesten na dan.) en dat ik erover na dacht om de gyn te bellen maar dat ik niet goed weer of dit de goede keus is. Hij vroeg waarom niet en wat me dwars zat. Dus ik uitgelegd, dat ik bang was mn eigen glazen in te gooien en we niet door mochten, en ik dit zelf natuurlijk niet wil, maar ik hem dit ook niet aan wil doen. Maar zei dat ik ook wel duidelijkheid wil! En hij wil ook duidelijkheid en ziet het dus niet als mn eigen glazen ingooien als ik ronde niet door mag,..want dat ik dan niet voor niets! Dus hij vond dat ik maar moest bellen! Dus dat heb ik gedaan!! Ben net terug gebeld door de ass. (gelukkig zelfde als vorige wk en ze kon het verhaal nog goed herinneren!) En zij heeft met de (meest leuke arts) onze zaak besproken en ik heb van hem promilut voorgeschreven gekregen voor 7dagen! Om de boel op te wekken! Hij gaat ervan uit dat ik van slag ben door alle hormonen en terugplaatsingen enzo. T doet natuurlijk ook van alles met je lichaam!! Wel moet ik morgen vroeg EERST nog met ochtend urine testen en als ie negatief is,..mag ik beginnen met de promilut! De keus is trouwens aan mezelf ,..of ik wacht nog paar dagen of ik begin! Nou of ik nou nog wacht of begin,..wachten moet ik dan toch! Dus ik heb besloten dan morgen bij de lunch de eerste pil te nemen! En als het goed is,..ben ik dan zaterdag 5/3 ongesteld!!!! EN dan mag ik meteen zondag beginnen met de progynova en gewoon door voor de tp!!! Dus die gaan we dan als het goed is gewoon redden in maart!!! :-D jeeeeeetje wat ene opluchting dat ik toch heb gebeld! En dat ik zeker over week ongesteld ben! (heb dan cyclus van ruim 7wk!!! Ook wel eens lekker hhahaha) wat ik trouwens heel lief vond van de ass ,..ze wist natuurlijk t gesprek van do nog te herinneren en gaf aan dat ze t ovulatie testen probleem ook had besproken en dat de gyn idd de betrouwbaarheid van die dingen niet goed vind en dat ik me daar dus niet meer op moest focussen! Dus, deze nooit meer!!! Zal ook eens een klacht schrijven naar de uitgever want hoe meer klachten hoe eerder ze miss actie ondernemen! Nou lieverds, ik kan ECHT niet uitgebreid op jullie reageren nu, sorry!!! Maar ik kom vanavond of morgen terug om dat WEL te doen! (heb dit ook eerst in word getypt want krijg anders mn baas echt op mn dak! Kreeg in sept bij functioneringsgesprek namelijk te horen dat ik niet mag internetten tijdens mn werk en dat ik VEEEEL te VEEEL op deze site zit tijdens werk, (maar hij kon het wel begrijpen!) hoezo verslaafd aan mn forumdinnetjes?! Hahah ) Ps: heeft iemand van jullie ervaring met Promiluut?!?!
Spannende tijden: jammer dat je test wit was. Maarja gelukkig weet je waar je aan toe bent en kan je snel weer starten
ST; goed dat je het eerst even overlegd hebt met je vriend. En wat fijn dat jullie nu samen achter deze beslissing stonden/staan. En die beslissing heeft goed uitgepakt! Fijn dat ze je gelijk wilden helpen en als je ongi bent ook nog eens meteen door mag!!! En wat betrefd die ovu-testen. Ik heb ze nog nooit gebruikt. Dat is maar goed ook achteraf. Bij ons in het ziekenhuis doen ze de cryo-tp's helemaal in eigen cyclus. Je komt alleen voor een uitgangsecho en dan kunnen ze zien of je al met de ovutesten moet/kan beginnen. Als de test dan positief is moet je bellen en krijg je, weet het niet meer zeker, vier dagen later de tp. Wat als ik ook vals positieve testen had gehad, dan heb je misschien een tp veel te vroeg of te laat. De testen die ik heb gebruikt (sensitest en digitaal) waren gelukkig wel betrouwbaar. Ego; hier gaat alles goed. Alleen bruin brood smaakt niet meer lekker (???). Volgende week dinsdag al de tweede echo. De eerste echo was in de ivf kliniek en nu wil ons eigen ziekenhuis ons verder onder controle en mocht ik bij 7 weken de echo laten plaatsvinden. Natuurlijk gelijk een afspraak gemaakt. En ik heb me aangemeld bij moedersvoormoeders!!!
St @ Knuffie schat ik duim dat gauw de onzekerheid bij je weg gehaald kan worden Ik heb die dingen nog nooit gebruikt en doe het ook niet, er zijn veel artsen die dat ding niet vertrouwen. Zeehondje @ Bruinbrood is wel gezond juist nu je zwanger bent , jammer dat je het niet meer lust heb je al een alternatief? Wat goed mvm bedankt schat lief van je..Denk aan je meis. tweede echo al haast spannend. Hier verder niks te melden gaat goed hier .
@spannendetijden; goed dat je toch gebeld hebt. En verder geen ervaring met de medicijnen. Heel veel succes. @zeehondje: fijn nog een echo en goed dat je voor mvm meedoet. @marni: ik heb pas een week later een afspraak. Schijnbaar foutje gemaakt bij mij wat betreft week. Succes donderdag. @dancer: voor jouw nog even wachten voordat je mag. @ego: hier verder weinig te vertellen eigenlijk. Ben vooral veel aan het werk.
Goedenavond allemaal, Hier zijn ook weer ontwikkelingen! Vandaag te horen gekregen dat we deze ronde voor onze 1e IVF gaan. Op 9 maart aanstaande ga ik beginnen met de deca en op 23 maart 1e echo! We laten 1 (hopelijk mooie a-kwaliteit) emmy terugplaatsen. Ik ga 125 eh. puregon spuiten, normaal gesproken 150 maar ik reageer er nogal heftig op. Heb bij 1 IUI een x 5 eitjes gehad... Volgende week nog naar het Radboud voor de zaadtest en dan horen we of het IVF of ICSI wordt. Hoorde ook van de arts de meest recente slagingscijfers van het Radboud en werd er erg blij van. 51% zwanger na IVF waarvan 38% doorgaande zwangerschappen en bij een tp zijn de kansen nagenoeg gelijk als bij een 'verse' IVF. Naja, daarna weer met beide beentjes op de grond natuurlijk....wow wat spannend vind ik het allemaal zeg! Ik merk dat m'n ei nu in aantocht is en moet m'n best doen om sportpapa niet te bespringen ha ha. We moeten het van de arts nu safe doen maar ik heb geen condooms in huis... Dat wordt creatief zijn vrees ik @spannende tijden, nou ik leer hier wel bij zeg, er is dus een pil die je ongi kan opwekken? Tjee, fijn voor jou dat het bestaat en dat je in maart alweer voor de tp kan gaan! @zeehondje, wat heerlijk dat je een kloppend hartje hebt gezien! Wat zul je blij en opgelucht zijn dat alles goed is! Je hebt er ook lang genoeg op moeten wachten. @Marni, jij morgen echo lees ik? Ik kom snel weer spieken en hoop dat je dan een topecho hebt gehad! @dancer, en jij sluit de rij natuurlijk volgende week ook met een topecho hè? Daar gaan we gewoon van uit! @zonnetje, tja, rustmaand is ook wel eens fijn denk ik al had je het natuurlijk graag anders gezien. Ik snap dat je nu niet meer 'verplicht' klust. Zou ik ook niet meer doen denk ik. Dat vind ik het enige 'voordeel' van de mmm, juist niet meer verplicht klussen, ons sexleven is er juist door verbetert. Zeg ik nu hè, terwijl ik nog niet weet wat me bij IVF allemaal te wachten staat....al die bijwerkingen van de deca, hoop niet dat ik ze allemaal krijg!
Hier dus juist weinig geklust in de ronde van de icsi. Door de hormonen was de zin gedaald tot het nulpunt (zo ongeveer dan, erg last van droogheid en geen zin). Sexleven is wel verandert inderdaad in vergelijking met het jaar zelf proberen. Hoewel ik wel probeer de vruchtbare dagen te gebruiken, maar als we echt geen zin hebben dan laat ik het zo. Weet dat het toch niet zo gaat lukken namelijk. Hier toen ook wel goede slagingspercentages gehoord. En fijn om te lezen dat een cryo-tp bijna net zo succesvol is als een verse tp. Geeft me weer hoop met de hoeveelheid eskimo's van me.