ff snel reactie van mij thanx voor jullie lieve berichtjes!!!! zeehondje,...ik had mn tp gister!!!!! :-D 2 prachtige cryo's!! (1 9cellig en 1 morula) zie dat je alweer ruim 11 weekjes bent!!! gaaf hor!!!! hoest met je!?!?! Zonnetje: hoe was de echo?!!? all: ff ego,..hebben gister eindelijk na 50dagen cyclus en op cd 25 weer terugplaatsing van 2 cryo's gehad en moet weer wachten tot 14april!! Mn bms groeide niet zo snel (net als vorige keer eigenlijk) en toen het eenmaal goed genoeg was kwamen we met 5dagen utro int weekend uit dus moest iets langer wachten :-s maar, . jongens zagen en goed en sterk uit!! deze x 2 ontdooid en t overleefd dus das erg fijn! de 1 is een morula (ofzo) en de ander 9cellig! dus nu weer kaarsjes branden, bidden, duimen en hopen!!!! ik ben vrij nuchter deze keer hor , maar blijft spannend :-D en wederom moet ik op dag van bloedprikken werken maar deze keer ga ik niet eerder naar huis en wacht ik t af tot ik savonds thuis kom! Al ben ik nu al benieuwd hahaha manlief was gister echt een topper!! Heeft weer fotos gemaakt en mij maximaal bijgestaan en zelfs geholpen met mn ondergoed broek en schoenen want bukken was lastig en mocht niet haha (al kon ie natuurlijk als man zijnde niet van de bedknopjes ed afblijven hahahaha) en hij heeft mn tas getild en thuis lekker voor me gekookt! Helaas moest ie daarna weer te werk! t vervelende is dat ik nu al af en toe denk zouden ze er nog zitten?! wat zullen ze aant doen zijn zijn ze nog volop aant delen?! Of zijn ze al aant afbreken?!(ook omdat ik de steeds weer van die irritante krampjes voel enzo) terwijl ik dat juist niet wil!!!!! Maarja, .we zijn alweer 1 dag verder!! Morgen ben ik lekker vrij en moet ik naar de ortho!! Ja ja , mamaspannendetijden wil een beugeltje!! En verder ga ik hele dag ontspannen!! Do vr weer werken en t weekend lekker niets doen!!!! Ontspannen!!!! en dan is de eerte week alweer om!! x tot gauw lieverds
Fijn dat je een tp hebt gehad spannende tijden. Hier was echo dus niet zo super. Op dag 13 had ik een ei van 9mm en een bms van 6mm. Dus moet donderdag weer terug. Hopelijk is mijn ei en bms flink gegroeid, want had dus gerekend op een tp begin volgende week. Heb lekker vrij genomen van mijn werk. En in dit tempo moet ik me weer ziek melden. Wilde deze poging deels geheim houden voor familie en collega's, maar dat gaat niet lukken als het zo doorgaat. En mijn moeder wil het ook niet snappen dat als ik er weinig over te zeggen heb en zeg dat het nog niet zover is dat ze moet ophouden met vragen. Want ja, is toch al weer even geleden van vorige poging, dus moeten nu wel weer verder mogen. Ik herken het dat manlief alles wil doen en je niks mag doen. Hier heb ik nog zo een man. Aan de ene kant wel lief, aan de andere kant soms ook wel lastig hoor. Succes met wachten spannende tijden en positief blijven denken. We gaan gewoon op voor roze deze ronde.
Fijn om wat van je te horen meid. En wat een goed nieuws! Wel lang op moeten wachten zeg, dacht dat je de tp al eerder zou hebben dus was benieuwd, haha. Was het gister pas zover, nou ja. Niet te druk maken en lekker genieten en tegen je kleintjes in je buik praten!
Ik heb vorig jaar ook meegelezen en ook af en toe gepost in het IUI topic.. wij mogen ook door voor IVF, heb in ieder geval een verwijzing van mijn FA: staat wel in dat het op ons verzoek is maar goed - er staat ook dat zij het er wel mee eens is gezien de slechte zaad kwaliteit. Dus dat zal dan verder wel niks uit maken.. we hebben een intake gesprek in Düsseldorf eind juni. Tot dan moeten we nog even geduld hebben (en dat die dokter dan niet begint met nog even IUI proberen: dat is het enige waar we een beetje bang voor zijn..). Spannend allemaal. Jammer dat ik zoveel van jullie hier ook weer terug zie nu, had gehoopt dat jullie wel al succes gehad zouden hebben. Nu ja, het gaat ons allemaal lukken uiteindelijk.. De vraag is wie gaat de eerste zijn? P.S.: voor de dames die zich mij nog kunnen herinneren; ben nu terug in NL, manlief zit wel nog in het buitenland, die schrijft vandaag het inburgeringsexamen!
zonnetje: wat een domper he skat als t niet groeid zoals je hoopt!?! ik zou idd eerder mn tp hebben maar ook bij mij ging t niet zo snel deze keer en kwam vervolgens in t weekend uit en dan doen ze geen cryo's :-s dus vandaar de maandag! maar,...als je vrij bent kun je je wel ff lekker ontspannen meid! is ook lekker mijn geheimhouding gaat ook niet echt soepel hor! haha er zijn al meer mensen die t weten dat ik had gehoopt maarja,...hun lieve steun is ook wel weer fijn! en idd heeeerlijk zo;n man die je in de watten legt! gister vroeg ie me alleen of ik wou schilderen en kitten,...toen zei ik dat me dat niet echt goed idee leek en dat vond ie dan wel weer vreemd maar das omdat ie gewoon niet van die dingen weet! maarja,...als ik t m dan vertel is t goed dus hij aan de klus en ik op de bank voor de buis :-D haha verder ben ik nogsteeds positief ingesteld en heb ik goed gevoel....al ben ik heeel erg bang voor de teleurstelling! en vraag me dus vooral nu dag 4na tp af of de hummeltjes er nog zijn! maarja,...we zullen zien! kan niets anders doen dan afwachten! zeehondje: zie mn reactie op zonnetje,....t zou ook eerder maar t verliep allemaal ff anders ! ik ben ook lekker aant ontspannen hor en lekker aan het genieten en klets lekker tegen mn buikie hahahahah hopen dat ze er nog zitten en alles horen!! gister zat ik pizza te eten en zei ik nog jongens,...dit is pizza en daar ik mama gek op ! daarna ging ik met manlief stukje fietsen (naar de groente tuin) en zei ik weer ,...jongens,...wen dr maar aan! de komende 16jr zullen jullie een hele hoop fietsen van wij zijn oerhollands! en zijn gek op fietsen!!!! hahahahah en eergister zei ik heel lief,..kereltjes niet te hard vechten hor,...jullie moeten wel lekker bij mama blijven!! en iig 1van jullie moet winnen! dus elkaar niet destrooien hihi ben benieuwd of t helpt hahaha heb gister wel wt krampjes gehad enzo,..dat maakt t zo eng maarja,...ik kan niets anders dan wachten! hoest met jou?!??!?!! je schiet al op lieverd! wanneer heb je weer echo?!?!? all: mag je trouwens wel fietsen na tp?!!?! ik weet dat je natuurlijk niet mag bukken en tillen en je moet rustig aan doen en niet intensief sporten ed,..maar hoe slecht is fietsen?!!? ik had maandag tp en di ochtend om half8 zat ik opt fietsie! en weten jullie hoe je je cyclus moet berekenen?!?! normaal heb je bijvoorbeeld op dag 14 ei en dan bevruchting en deling en dan dag 18/19 innesteling maar,...ik had geen eisprong natuurlijk en als je je tp hebt zijn ze al druk aant delen geweest! en dan is het alleen nog nestelen! maar hoelang duurt dat?! dag of 4 toch ook?!?! pfffffffff kraak kraak kraak in mn hoofd! hahahaha nou tot snel!! x
Newa: ken je verhaal niet echt, maar welkom. @spannende tijden: nou dat ei van mij groeit echt langzaam. Nu op dag 16 en een ei van 14mm. Dus moet doorgaan met ovu-testen en anders zondag weer een echo. Hoop dat ik eerder een positieve test heb en niet hoef. Hoezo heb je geen eisprong? Hier moet ik of pregnyl spuiten voor mijn ei of mijn eigen eisprong melden. Want ze hebben de hormonen van het eitje nodig voor de tp. Ik mag 12 dagen na de tp testen van het ziekenhuis. Mannen denken anders dan vrouwen, moest wel lachen om je zin over het schilderen en kitten. Heb de vorige keer aan de gyn gevraagd wat je wel en niet mag doen.: antwoord was dat je alles mag doen, maar advies was om niet te gaan paardrijden, bungy jumpen of parachute springen. Voordeel doe ik normaal ook al niet. Dus je mag gewoon, tillen, bukken, fietsen, sex hebbben enz. Vraag is of je dat allemaal wilt doen. Maar moet dus wel kunnen. Dus doe waar je je goed bij voelt en hopelijk komt je gevoel uit. Ik had een goed gevoel over deze ronde, maar die is beetje weg op dit moment. Hopelijk vind ik hem weer terug. Ik heb op zijn vroegst eind volgende week een tp.
zonnetje: ik heb geen eisprong omdat ik vanaf dag 2 van mn menstruatie aan de progynova zit! daar maak ik GEEN eitjes mee aan maar WEL baarmoederslijmvlies. en als mijn bms 7a8mm is,..moet ik starten met de utrogestan bollen en dan 5dagen later de tp! en ik mag inpricipe wel alles doen maar ze raden het de eerste 5dagen na tp zeeeeeeer af!!!! vooral zwaar tillen en intensief sporten enzo,..gewoon lekker rustig aan! en sex mag ook eerste 5dagen niet! (al willen we dat zelf niet hor!) maar das echt overal anders volgens mij! mag jij bijvoorbeeld wel alles eten enzo?!? ik moet namelijk vanaf de tp leven alsof ik zwanger ben dus denken om vlees vis ei enz enz en t schilderen is vooral door de lucht van t verf! das zowiezo slecht voor je maar als je WEL zwanger bent ook voor t hummeltje!!! op water basis is geen probleem al moet je ook dan wel ventileren!! maar ik doe liever te weinig dan teveel op het moment ik denk dat als we " gewoon" zwanger konden worden ik er ook niet zo zwaar aan zou tillen hor maar wil gewoon geen enkel risico lopen! als het dan niet lukt,..kan ik iig mezelf nooooit iets kwalijk nemen :-$ wat vervelend van je ei meid!!! maar ik hoop ook voor jou dat je gevoel je niet in de steek laat en dat het een (positieve) reden heeft dat ie zo traag is ik heb altijd maart gezegd en mijn zus pendelt bij onze familie altijd het geslacht en volgens haar krijg ik als eerst een jongen en volgens het chineeshoroscoop krijg ik in maart 2011 een jongen en apr me jun juli aug een meid! dus hopen dat ie gelijk heeft!! en volgens mn pendel op zp krijg ik mrt 2011 een jongen! dus alles valt mooi in elkaar! hahahhaah hopen dat t klopt hihi ergens heb ik een heeeel goed gevoel en aan de andere kant ben ik bang dat ik nu de uitslag al weet pfff en ik moet nog 2 wk!!!! maarja,.... ik heb dr al weer 4 dagen op zitten! :-D en morgen moet ik weer hele dag werken en mn man ook dus ga ik savonds lekker uitgebreid douchen en in bed tv kijken en vroeg slapen! zaterdag is hij druk met plannen en ga ik lekker rommelen in huis enzo en dan is het alweer zondag en gaan we ontspannen! dus kom mn dagen wel door :-D
Ik mag van de gyn alles doen en alles eten wat ik wil. Alleen paardrijden, parachute springen en bungy jumpen is niet zo verstandig. Is overal anders inderdaad. Niet dat ik alles doe hoor, want ik heb meestal last van mijn buik (bij de iui in ieder geval). Dus is het hier ook veel op de bank zitten en rustig aan doen. Maar heb dus verder totaal geen regels om me aan te houden na de tp van het ziekenhuis uit dan. Heb wel eigen regels wat ik wel en niet doe hoor. Inderdaad geen sex, niet tillen en veel bukken, weinig huishoudelijke taken, niet fietsen, want dat voel ik in mijn buikje, geen alcohol. Ik snap het dat je dan geen ei heb. Hier dus een ander traject met de tp. Bms is prima, maar ja, dat ei moet groot genoeg zijn. En dat was hij dus nog niet helaas. Hier heb ik verschillende pendels voor verschillende maanden. Dus hecht daar geen waarde meer aan. Heb er al zoveel gehad die niet klopte. Jaren geleden ook gependeld en zou eerst een meisje krijgen. En volgens de chinese kalender zijn er nu vele maanden kans op meiden bij mij. Hopelijk is mijn gevoel goed inderdaad, maar helaas zit ik er ook regelmatig naast. Maar bij de vorige tp had ik zoiets van deze lukt niet, maar die in maart/ april wel. Succes nog met de wachtweken en ik ga voor je duimen. Zal leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn.
whahahahahah je hebt je pic aangepast!!! dacht al wie is dat nou?!?!?! hahaha leuk!!!! let de sun shine zonnetje zou zeker leuk zijn!!!!!!! hoorde gister dat mn nichtje 7,5 wk is!!!! als ik nu zwanger ben rekenen ze dat volgens mij als 2,5/3wk dus loop dan vlak achter haar!!! zooooo leuk!!! haar moeder heeft zo met ons mee geleefd (nicht haar eerste kindje is ook door ivf gekomen en deze kleine wonder spontaan!) vind t spannend! ergens heb ik wel t gevoel dat t is gelukt en wil ik testen ter bevestiging! maar ben ook zoooo bang dat t niet is gelukt want voel me niet anders dan anders :-s pfffff maargoed,...genoeg geklaag!!! :-D tis lekker bijna weekend (zit stiekm op mn werk online) en morgen hebben we goed gevulde dag!! (hebben t wel druk maar manlief voert uit en ik kijk toe haha) zondag gaan we of klussen of ontspannen!! en dan moet ik alweer 2 dagen werken!! woe ben ik vrij en heb ik ontspan dag! (al is mn man dan helaas werken) dan moet ik weer 2 dagen werken en dan is het ALWEER weekend!! en ben ik alweer bijna 2wk verder! die zondag wordt ons lieve kleine nichtje 1 (dochter van mn zwager) en hebben we groot feest!! en dan nog 4dagen tot ik mag prikken maar tegen die tijd hoop ik al te " voelen " wat de uitslag is!!! volgens mij ben ik 1 van de weinige opt forum momenteel die de tp niet in eigen cyclus krijg!!! ergens wel makkelijk maar soms ook vervelend! en ik heb vant ziekenhuis wel aantal regels gekregen maar heb dr zelf ook nog wel een paar toegevoegd hor! bij mij is er ook nog geen 1 pendel geweest die klopten maar omdat ik zelf een goed gevoel had bij maart geloof ik in mn pendel!!! dat ik eerst een knul krijg geloof ik trouwens wel heilig! mn zus heeft t nog nooooit fout gehad!!!!! heb je al positieve ovu test?!?!?!?!? spannend hor!!!!! nog ff en je mag ook weer de wachtweken in!!!! en ga heeeel hard voor je duimen!!!
Gezien mijn ei gisteren pas 14mm was had ik vandaag ook nog geen positieve test verwacht. Misschien zaterdag of zondag. Weet niet hoe groot mijn ei moet zijn voor een positieve test. Gezien ik het weekend weg ben moet ik de testen maar even inpakken. Gelukkig wel een eigen toilet in caravan, dus kan ik mooi daar gewoon een testje doen. En ja, dacht ga eens op zoek naar een passend plaatje. En die heb ik gevonden en kon ik ook nog toevoegen. Vorige keer had ik een plaatje wat niet lukte. Fijn dat je een goed gevulde week hebt, is wel fijn dat je dan afleiding hebt. Helaas kan ik meestal niet werken na de tp en moet ik mezelf dus vermaken. Ik werk in de zorg en dat is dus veel tillen en bukken. Dus meestal meldt ik me maar geheel of gedeeltelijk ziek. Weet niet wat makkelijker is een tp in eigen cyclus of een met medicijnen. Heeft beide voor en nadelen denk ik. Succes nog even met wachten en hopelijk gaat de tijd snel. Ik mag al 12 dagen na de tp testen (dag 16 na eisprong). Maar eerst maar dat ei groot genoeg krijgen.
Wat een rust hier ? Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed 7 mei de eerste spuit er weer in. Verder vanavond naar konininennacht.
Volgens mij is iedereen van dit topic of zwanger of verhuisd naar andere topics. Schrijf hier eigenlijk ook niet echt meer. Is bijna dat de eerste spuit er weer in mag bij je marnat. Succes. En veel plezier vanavond. Hier doe ik weinig aan koninginnedag/ nacht. Ik mag morgen heel hard gaan werken. En anders had ik ook niet zoveel gedaan denk ik. Hier is het niet zo heel bijzonder verder vind ik.
Zonnetje@ Kreeg ook het idee dat iedreen weg is hier een eigen topic enz. Werkze morgen. Wij gaan normaal ook nooit naar koninginnen nacht maar hier komt abba vanavond en meer leuke artiesten vandaar , en wij vonden dat we er even een keer uit mochten. Dankje voor het succes wensen. Is het niet slim om deze dan te laten sluiten?
Dat zou een optie zijn inderdaad. Weet dat er een paar dames schrijven bij ivf/isci deel 3. En een deel inderdaad in eigen topic. En een deel is ook even stil op dit moment. Ben zelf ook minder actief.
Ik wil weer graag mee praten wil mijn ei soms kwijt, maar als ik daar bij kom . Heb ik kans alles weer uit te leggen en daar zie ik tegen op.
Ik denk dat het daar wel meevalt. Zijn deze week wel wat mensen bij gekomen. Verder zitten er ook wel bekende. Anders kijk je eerst even wie daar schrijven. En we kunnen ook dit topic weer leven in blazen, maar hier schreef haast niemand meer. Ik kijk ook af en toe even op je eigen topic.
Ook ik ben naar IVF-ICSI gegaan, omdat dit doodbloede. Nu ben ik begonnen met IVF, dus ik word weer actiever op t andere topic. Misschien leuk om hier tussen te ploffen? IVF-ICSI Juul, Zonnetje, Babi en ik kletsen daar, kom ook lekker Marnat!