Ik heb 4 IUI behandelingen gehad en omdat de zaadcellen telkens te weinig zijn geweest en daarvan ook nog eens minder dan 50% beweeglijk moeten we nu over op Icsi. Graag zou ik ervaringen delen met mensen die van IUI ook over moeten op Icsi. Ik heb mij vandaag aangemeld voor de Icsi behandeling en word hierover vanmiddag tussen 3 en 4 gebeld door het IVF-centrum van het VU in Amsterdam.
Spanend meis mis heb je hier iets aan , deze meiden hebben al aardig wat ervaring met het over stappen. Het is een klein groepje je kunt er nog bij. IVF/ICSI deel 4!
Marnat: dankje! ik heb meteen wat geschreven, zag dat jij dat ook net had gedaan vandaag. Maar bij jou is het einde verhaal? na zoveel jaar.. ooh wat zwaar moet dat geweest zijn .. al die jaren.
Tori3@ Ik heb net op je geregeerd daar meis. klopt ik hou de meiden in de gaten en schrijf nog wel eens mee. Klopt het is zwaar nu helemaal het einde verhaal is.maar we redden ons er door heen keus hebben we niet.
Ik ga ook na 4 IUI's over op ICSI... jammer genoeg. Wij hielden na de wassing van het zaad maar 0,3 miljoen zaadjes over door antistoffen. Vorige week hebben wij de voorlichtings avond gehad in het UMC Utrecht. Komende woensdag moet ik nog een operatie ondergaan aan mijn baarmoeder en daarna als dat geheeld is kunnen we in november starten met de ICSI als alles goed gaat verlopen! Sterkte meis en suc6