baby 3 maanden sliep eerst door en nu niet meer???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petitcherry, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hallo meiden,

Nou de titel zegt het al.
    Mijn kleine meid die nu 3 maandjes is slaapt niet meer door.
    Ze heeft 2 weken lang doorgeslapen.
    van 10.00 uur tot een uur of 6.00 -7.00.
    En nu doet ze dat niet meer. Ze word nu telkens weer om 1.00 uur of 2.00 uur wakker en daarna weer om 4.00 uur.
    Ze deed het zo goed! en nu???
    Ik moet over 4 weken weer werken en ik zelf denk dat mijn melkproductie minder wordt ik geef bv.
    Tijdens het kolfen komt er niet meer uit dan 20 ml.
    Dus zou het daar aan kunnen liggen dat ze niet meer genoeg heeft aan de bv?
    Herkent hier iemand dit?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad dat ze zo vroeg al heeft doorgeslapen :). Gewoon aanleggen, laten drinken en weer verder slapen....Juist nachtvoedingen zijn extra goed voor je productie dus probeer het positief in te zien ;).

3. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die 2 van ons hebben ook wel eens in het begin een paar nachten achter elkaar goed doorgeslapen, helaas hield dat steeds weer op. Kan best zijn dat je productie minder word, maar normaal past de productie zich aan de vraag aan.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Onze eerste sliep klokje rond (19-7) na 7 weken. Toen ik weer aan het werk ging, hij was toen 10 weken, kwam hij 'snachts ook weer (1x meestal rond half 3). Dit heeft een week of 4 aangehouden volgens mij. Hierna wel weer doorslapen.

Denk zelf dat het te maken had met het teruglopen en veranderen van de samenstelling van de BV doordat ik weer aan het werk ging.

Tis even doorzetten, vooral omdat je weer aan het werk moet/bent maar het is niet anders.

5. Maantje82

Maantje82 Lid

26 jun 2011
    47
    2
    8
    Hier was het ook zo. Van 3 tot 14 weken heeft ie doorgeslapen en toen moest ik weer gaan werken, en toen was het mis.... Kwam ie zo'n drie keer per nacht! Maar dat is weer over gegaan hoor! Nu slaapt ie weer lekker door, vanaf een maand of zes.

Deel Deze Pagina