Wat een eikel! Ik hoop dat ze 'm gedumpt heeft nadat ze iets soortgelijks heeft terug gedaan.. ze had wel iets kunnen breken!
bah.. als mijn vent dit deed.. dan kreeg hij van mij toch een gigantische schop onder z'n ballen, en ging ik aangifte doen van mishandeling !! als hij met zijn leeftijd de gevolgen hiervan al niet inziet.. hoe moet het dan als hij eens kinderen krijgt.. LEVENSGEVAARLIJK die vent !
Ik heb 'm niet eens afgekeken. Ben gestopt toen ik zag wat hij deed bovenaan de trap - de gek! Dat iemand die volwassen (??) is -leeftijdtechnisch, dan- zoiets kan doen en dan ook nog serieus kan denken dat hij grappig is. Onvoorstelbaar. Zijn moeder zal wel trots zijn
Dit is zware mishandeling, hetzelfde geld brak ze haar nek of zo. Die vent is duidelijk ziek in zijn hoofd zeg.
Heb een keer een filmpje gezien van een man die zijn vrouw liet schrikken terwijl ze zwanger was... Nou haar vliezen braken Wad ik ook zo ontzettend boos over!!
wat een gast... ze had haar nek wel kunnen breken... hier nog zo'n zieke gast YouTube - Sleeping Girlfriend Eyebrow Waxing Prank
Ik vind dit wel erg hoor.. En dan die eerste reactie "it works f*cking good". Echt ik had hem wat aan gedaan. arme meid.
Ik had m afgeslacht... En dan de deur uitgetrapt!!!! Belachelijk toch je hebt best kans dat ze die vent nog wel pakken denk ik. Je had toen ook een filpmje van een jonge man die zn hondje ff van de brug gooide zo patsss op een voetbad (gok) 20 a 30 meter lager. Is alsnog opgepakt toen!!
ik had hem eruit gegooid en aangegeven bij de politie...die denkt echt niet na die man! je kan op een trap op die wijze echt dood blijven als je verkeerd valt!
Ja dat filmpje heb ik nooit gekeken.. zag de titel toen en wist al genoeg, manlief keek hem wel maar ik liep huilend naar boven toen ik het hondje hoorde janken, manlief liep rood aan van woede... sommige mensen, ik snap het niet hoor echt niet.. kunnen ze dan niet meer normaal nadenken wat de gevolgen zijn???
My god... Ik zoek op dat bericht en bij het bericht stond ook het filmpje wat afspeelde. Gadverdamme! Ik kan je vertellen dat ik ook een gigantische rode kwaaie kop heb nu. Wat een klootzak!!! Ik ben er misselijk van. Wat zielig voor dat hondje Gelukkig leeftie nog wel. ( sorry voor het off-topic gezwets van mij, maar ik moest t even kwijt. )
Ik weet niet of het hondje zo gelukkig moet zijn na zo'n val om dan nog alles mee te maken en de pijn te voelen gadver zit weer met een brok in mn keel... kan er zo slecht tegen tegen onnodig leed
Jaaa leeft hij nog???? Dacht dat het kwispelen zn laatste stuipjes was....Hoop dat hij die gozer dan is lkkr in zn ballen bijt. Gewoon...klein stukje eraf
Corina, nee ik snap ook eigenlijk niet waarom ik het heb gekeken. Als je zoiets kan doen... Dan mag je toch niet meer los in de maatschappij? Bah.. echt misselijkmakend. S1986: Ja daar leek het wel op. Maar onderin het bericht stond dat een uur later, mensen langs waren gelopen die het hondje op het fietspad hadden gevonden. Die hebben hem naar de dierenarts gebracht. Had zijn poten gebroken en interne bloedingen () maar hij kwam er waarschijnlijk weer bovenop! Zon schatje om te zien!