Is dit serieus? Dit is toch niet normaal? Is ie gek geworden ofzo? Ik zit echt met verbazing te kijken........
idd wat een hufter!...voor het zelfde geld breek je idd je nek...hij zou van mij ook gelijk zijn spullen kunnen pakken nadat ik hem een paar trappen in zijn ballen had gegeven hoezo niet grappig???
hier hetzelfde en denk maar dat ie er niet makkelijk vanaf was gekomen. en de malloot die dit alles heeft gefilmd is minstens zo erg, pfffff wat een hufters.
zo he ik dacht ook eerst alleen maar nat maken enzo maar nu ik ze zo van de trap af zie donderen.. ik had hem ook afgemaakt hoor als het mijn vriend zou zijn
wat een *ssh*l*!! zo die was ff verleden tijd, en aangezien er film materiaal is had ik ff aangifte gedaan van mishandeling!
Wat een misselijke ongelofelijk klo*$%*&^*$#) zeg. Boh die kreeg er bij mij toch van langs zeg, dat hij zelf niet meer kon staan... daarna het huis uitstampen!!!!! Dit zijn toch geen grapjes meer
jezus ik heb echt met vol tanden dit staan te kijken ik had echt mijn vent het huis uit getrapt wat een gek zeg levens gevaarlijk ook dit:x:x
Ik kan al niet zo goed tegen dit soort filmpjes op t moment, maar op t einde... Ze zit gewoon te huilen op de trap Ik zou zo mee gaan doen...
.. geloof me dit hoeft ook niet bij mij te gebeuren hoor!! dan zal ie mij NEVER meer zien. en met dat hondje. aahw jeetje wat een klootzak zeg aan de ene kant denk ik dat dit niet echt is hoor.ziet er wel vrij echt uit.. stomme domme filmpjes en *schaam ik moest er een beetje om lachen omdat ik zo melig ben , sorry*