Hoi Meiden, ben pas begonnen met tempen, en heb nu elke keer al een temo gehad vanaf 37.2 ! Is dit normaal en wat moet ik dat verwachten als ik daadwerkelijk zwanger ben.. Wie o wie weet hier een antwoord op !? Liefs
Ik zit wel wat hoger maar zo hoog niet...ik zit rond de 36.7 a 36.8 graden. Ben je niet stiekem al zwanger?
Hi Butterfly26, Ik lees even mee: ik temp ook sinds kort en gemiddeld 36.9.. Weet inderdaad niet wat ik moet verwachten.. Heb wel gelezen dat het zou kunnen als je nog wat pilhormonen in je lichaam hebt dat je temp hoger is.. Dat zal het bij mij wel zijn denk.. Hoe is het nu met je temp? (of is het toch raak )
Hej, Mijn temp hangt deze maand (en vorige maand, maar dat was een vroege MK) rond de 37.0. Moet er dan ook wel bij zeggen dat ik al verschillende kwaaltjes heb die op zwangerschap beginnen te lijken (moe misselijk en zere borsten). dus word spannend, ik zit nu op dag 21 van cyclus van 28 dagen. Spannend! we gaan beide duimen he! liefs Melanie
Da's gewoon een normale lichaamstemperatuur. Die van mij is regelmatig zelfs nog hoger (37,5 - 37,9) en er zitten al tijden geen pilhormonen meer in me.