na 5 weken heb ik alle afleveringen van Lost gekeken , nu dus weer op zoek naar een andere serie maar welke ?? ? Ik heb inmiddels gezien : Sons of anarchy Once Upon a Time ( ook OUAT in wonderland ) How to Get away With Murder Scandal Suits Grey's anatomy en nog veeel meer gezien iemand nog ideetjes ?
Dexter the mentalist 4400 (Doctor) house Heroes The returned (engelse variant, niet de franse) Grimm (serie) Daredevil (serie)
Oee daar ben ik nu mee bezig! Heerlijk! Had voorheen alle afleveringen via net 5 gekeken, maar nu eens alles achter elkaar. 8 seizoenen! Game of Thrones Revenge Criminal Minds Prison Break
Breaking bad Prison break The Wire Homeland White Collar Wij zijn nu begonnen met Luther, ook een goede serie!
Grimm!! Ik ben zó verslaafd aan die serie!! Het seizoen is net met een klapper afgelopen en kan niet wáchten tot het weer begint!! Ben dus ondertussen maar weer opnieuw begonnen met de eerdere seizoenen En Under the Dome. Het is een beetje een vreemde serie, maar als je Lost leuk vindt, ga je hier ook van houden. Eén van de hoofdrolspelers komt zelfs overeen met die van Lost Volgens mij zijn er nu 2 seizoenen geweest. Als je die nog ff kijkt, kun je eind juni inspringen in het nieuwe seizoen. Spannend!!
Ik kijk: Game of Thrones Suits Marvel's Daredevil Grimm Under the Dome The Walking Dead (Komt nu ook spinn-off serie van: Fear the walking dead) De series die volgens mij nog niet genoemd zijn en ik ook kijk: House of cards! Beauty and the Beast Gotham The Vampire diaries Helix 12 monkey's Sense8 (nieuwe serie van Netflix) Nou als je dat al s bijgekeken hebt xD
Als je lost zo geweldig vind dan MOET je the 100 zien. Niet misschien bekijken maar echt moet je zien! Nu! verder een beetje in de genre van lost : Terra nova. Jammer genoeg maar 1 seizoen van. Te duur. Misschien maar waarschijnlijk niet gaat netflix een 2e seizoen maken Revolution under the dome The 4400
Ik ben nu bezig met Supernatural Bones Salem Ik kijk trouwens op de Amerikaanse Netflix.. Penny dreadful is ook aardig en misschien vindt je american horror story dan ook wel wat.
Under the dome idd! Helaas alleen seizoen 1 op netflix.... The blacklist Homeland Alle 3 series die je het liefst in 1 dag afkijkt