Zoals de naam al zegt, ligt mijn kleine meisje in het ziekenhuis, omdat ze uitgedroogd was. Ze was al bezig met haar reserves en woog nog geen 9 kilo meer. Normaal mogen ze na een dag of 2 weer naar huis, maar lynn was dus al best ver heen, gaan nu derde dag in en ze mag niet naar huis voordat ze zelf 750/1000ml drinkt/eet. We zitten nu op 300ml. Ik raad jullie aan om ORS te halen bij de apotheek, zodat je het in huis hebt en als jullie kleine niks wil eten of drinken om dit dan meteen te geven en dat het niet zover komt als bij ons. Lynn is een pittige tante en heeft nog gewoon gespeeld en gelachen, maar vrijdagavond, na 2 dagen te hebben overgegeven en 1 dag flinke diaree, toch maar even naar de huisartsenpost gegaan en de dokter heeft meteen de kinderarts gebeld en deze zei dat het geen dag langer had moeten duren. Ze ligt daar goed en is in goede handen. Laat het bij jullie niet zover komen en haal ORS in huis. Je kunt dit beter voor zijn.
Heeeeeel veel beterschap voor je kleine meid! Devon heeft 3 weken geleden ook in het ziekenhuis gelegen voor buikgriep en dat duurde een kleine week. Weet dat je meisje in goede handen is en dat ze er zekerste weten er weer boven op komt! En weet je wat nog het zieligste is is dat ze worden geisoleerd. Dus als je meisje zich alweer wat beter voelt mag ze geeneens haar kamertje af! Sterkte, liefs Marijke
Jeetje dat was zeker schrikken toen je hoorde dat ze in het ziekenhuis moest blijven! Heel veel beterschap met je kleine meid, hoop dat ze snel weer opgeknapt is. Hoe is het eigenlijk ontstaan? Alleen door overgeven/diarree of dronk ze de laatste tijd ook weinig?
Uitdrogen gaat zo ontzettend snel bij die kleintjes... Jelle eet/drinkt sinds vanmorgen weer redelijk, maar hij heeft ook 3 dagen amper aan de 500 ml gezeten... Ik houd hem angstvallig in de gaten, want je merkt verder niks aan hem, hij speelt, lacht enz. net als normaal. Heel veel sterkte meis! En beterschap voor je kleintje!
beterschap heb dani gelijk ors gegeven heeft ook al twee dagen overgeven en diaree bah vind het maar eng .
o wat naar! Heel veel beterschap meid! Elena is geen goede drinker en als ze ziek is, is het ook altijd drama hier! Dus idd wat jij zegt, ik heb ook standaard ORS in huis. Gelukkig nog niet hoeven gebruiken, maar het kan snel gaan bij die kleintjes!
Kom er net vanaf en ze ligt nu te slapen. Was 50 gram afgevallen en dat is dus NIET goed. Vanochtend heeft ze 60ml fruit gehad en dit moet dus eigenlijk zeer snel 1000ml worden wat ze zelf naar binnen moet werken. Was mijn bericht kwijt!
Ze wilde vanaf woensdag niks meer eten en drinken. Was zelf wel heel vrolijk. Dus als er alleen maar iets uitgaat en er komt niks binnen..... dan is het snel gebeurd.
Lieve Juud ook op deze plek: heel veel sterkte! Hopelijk is je meisje snel weer bij jullie thuis. Dikke knuf!