6,5 mnd en snachts weer wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kahlen, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby is nu 6,5 mnd. Hij kan prima allern in slaap komen, maar ik weet niet zo goed wat er nu aan de hand is maar hij doet vreselijk moeilijk met drinken en snachts slaapt hij opeens niet meer door. Hij gaat om 3 uur huilen terwijl hij om 11 uur nog een laatste fles heeft gehad.
    Ik kan hem alleen kalmeren met een fles maar van cb mag ik dit niet meer geven. Maar als ik het niet geef en wel naar hem toega om te knuffelen, dan gaathij niet meer slapen. Na 2 uur met hem te hebben gezeten heb ik het opgegeven en fles gegeven en hop stil. Ook als ik niet naar hem toe ga en laat huilen, t stopt niet tot ik hem een fles geef. Vervolgens geef ik 180cc maar hij laat minstens 60cc staan.
    Dus eigenlijk toch niet zo'n honger... Wat moet ik hier nou mee want cb zegt dat t verwennen is en dat ik hem moet laten huilen en dat hij gaat wennen aan de troostfles... Help!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik had hem gewoon blijven geven.. alleen dan gewoon een klein flesje zeg maar.. dus bijvoorbeeld 150 cc ofzo..

er zal vast wat zijn, misscghien door de 6 maanden sprong dat hij weer komt? of tandjes?

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is nu ook 6,5 maad en ben vorige werk bij cb geweest. De arts vertelde me dat ze nu niet meer wakker worden van de honger, maar...ze kunnen vanaf nu wel gaan dromen en daardoor dus huilen 's nachts.
    Tandjes zou ook kunnen, mijn dochter heeft net haar eerste tandje door. Ik gaf haat dentinox, hielp goed.
    Ik zou je zoontje niet laten wennen aan een fles 's nachts want dan heb je kans dat hij straks elke keer uit gewoonte wakker wordt omdat hij weet dat hij toch wel een fles krijgt. Ik zie dat bij m'n neefje, die is ruim 1,5 en wordt nog steeds wakker omdat hij zo gewend is geraakt aan een fles.

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    nou mijn zoontje is nu ook 6,5 maand en als hij snachts komt voor een fles krijgt hij een flesje van me (100cc) en daarna is hij stil en slaapt weer verder terwijl hij anders 3 uur ligt te krijsen en dus ook gelijk heel zijn ritme weg is.

ze blijken door die 6 maanden sprong ook gewoon mee rhonger te kunnen hebben.

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn dochter deed dit ook rond 6 maanden en was ook gewoon honger.
    Ik zou rustig dat extra flesje geven hoor.
    Is een fase die vanzelf voorbij gaat, echt waar! :)

Deel Deze Pagina